Ani netušíte jak moc jsem měl lepší náladu potom, co jsem dostal od Liama dárek v podobě chlupaté koule, které se dožadovala celý zbytek dne naší pozornosti. To štěně bylo neposedné stejně jako můj miláček Jud, ale i přesto bylo i líně stejně jako on. Poznávalo celý den náš byt, prolezlo snad každé zákoutí či roh a také se stihlo za těch pár hodin hned několikrát vyčůrat a pokakat na podlahu. Vždycky jsem ho káral, že to se nesmí a uklidil jsem to po něm. Potom co byl Liam tak hodný a sjel mu koupit potřebné věci, jsem mu začal jeho výkaly dávat do bedýnky, do které bude chodit na záchod v době kdy nebudeme doma. Musí se to naučit stejně jako Jud, protože po něm nehodlám uklízet každý den.
Za tu dobu, co je s námi už Liamovi stihl rozkousat jednu Adidas botu, na což Liam samozřejmě šílel a myslel jsem, že mého Juda juniora nakopne a ono se tak mé štěňátko odrazí od protější stěny. Liam se, ale naštěstí uklidnil a já byl za to rád. To štěně koupil sám, takže může nadávat jen maximálně sobě.
Šli jsme do naší ložnice možná okolo půlnoci, když už malé štěňátko usnulo v pelíšku. Překvapilo mě, že nechtělo spát v novém, který mu Liam koupil, ale ustlalo si v pelíšku po mém starém Judovi.
Byli jsme oba s Liamem unavení, ale to nic neměnilo na faktu, že jsem chtěl svému příteli poděkovat za to, co pro mě udělal. Mezitím, co byl v koupelně a sprchoval se, jsem se vydal do ložnice a připravil všechno potřebné. Chtěl jsem, aby věděl, že tohle je pro mě něco výjimečného a že to neberu jako samozřejmost. Chtěl jsem mu ukázat, že i já se o něj umím postarat a že chci, aby věděl jak moc ho miluju. Proto jsem si se svou přípravou dal záležet.
Rozmístil jsem kde se dalo svíčky. Samozřejmě daleko od postele, abychom nevyhořeli. Taky jsem si připravil vonný olej, který jsem měl již nějakou dobu koupený a chtěl jsem ho stejně dříve nebo později vyzkoušet. Voněl po jahodách a mě ta vůně byla více než příjemná. Nemohl jsem se jí nabažit. Jen jsem doufal, že se bude líbit i Liamovi. Když bylo všechno na svém místě, postel rozestlaná a závěsy zatažené, svlékl jsem se jen do spodního prádla a posadil se na postel. Jen však na chviličku.
Hned jakmile Liam vyšel z koupeny jsem totiž vstal a vzal do ruky černý šátek, který jsem už měl také připravený. Cítil jsem jak nedočkavost a vzrušení proudí mým tělem a nemohl jsem se dočkat až konečně podniknu to po čem toužil už nějakou dobu a teď se to náramně hodilo.
Liam vešel do ložnice jen v ručníku okolo pasu a když se rozhlédl kolem, překvapení naplnilo jeho tvář. Zamilovaně jsem se na něho usmál a vydal se pomalu k němu. Chtěl promluvit, ale já jsem mu položil ukazováček na rty a tím jsem ho tak utěšil. Vypadal trochu zmateně, ale zároveň byl potěšený. Nakonec se na mě usmál stejný způsobem jako já na něho a nechal mě, abych si s ním dělal co chci. Když jsem k němu natáhl ruce i se šátkem, uviděl jsem v jeho očích, že na chviličku zpanikařil, ale když jsem jemně políbil jeho rty, znovu se uklidnil a nechal mě, abych mu zakryl oči šátkem, který jsem držel v ruce.
Jeho ruce byly volně podél těla a já tak položil své dlaně na jeho ručník a pomalu jsem mu ho stáhnul. Liam se potěšeně usmál a zůstal klidně bez protestů stát. Vlastně jsem ani nepočítal s odporem. Skousl jsem si ret, když jsem pohlédl na jeho přirození, které mělo opravdu úctyhodnou délku, i když nebyl vzrušený. Nakonec jsem jemně uchopil do svých dlaní ty jeho a pomalu se s ním rozešel k posteli, na kterou jsme ho posadil.
"Lehni si na břicho." zašeptal jsem tiše do jeho ucha a on bez váhání tak udělal. Uvolněně si lehl a čekal na to, co se bude dít, i když nejspíše alespoň trošičku tušil, co ho čeká.
Hned jakmile ulehl jsem si stáhnul své boxerky, aby nám nic nebránilo v hladkém průběhu celého aktu a potom jsem si i s olejem v ruce vlezl k němu na postel. Nejdříve jsem myslel, že budu sedět vedle něho, ale nakonec jsem se usadil na jeho stehnech, což se ukázalo jako mnohem lepší nápad. Bylo mi jedno, že jsem nahý a Liam vypadal více než spokojeně .