🍁Ağlamak ıslak ve sessiz bir sitemdir 🍁

579 253 81
                                    

Nasıl ağladığın değil neye ağladığın önemli ağlasan da ağlamasan da uğruna ağladığın insan değişmez çünkü senden akan gözyaşı, onda hiçbir şeyi temizlemez. Düştüğü yerde mucizeler yaratmaz. Ama ağlamak sadece seni yıkar.

Ne gariptir dışarı akan suların, insanın içini temizlemesi. Ağlarken çocukların ağzından düşen sakızlar vardır ya hani,işte öylesi bir hüzün yüreğine yürür yine de içinden taşan Seller,gözünden dışarı çıkmalıdır. Çünkü gözyaşların için her kıtanın en çok ruhu çürür. Yanakları ıslanırken kalbi durur. Soyunmadan çıplak kalmaktır. Ağlamak gözünün yağmurun da açan kalp şeydir o. ( aglayabilseydiniz anlayabilirdiniz ) ıslak bir sitemdir ağlamak.

Gözünden akan insan yağmurudur. Acıyı inceltir içindeki cerahati akıtır. Kalbinin kırıklarını hıçkırıklara yansıtır. Çaresizlik ağlarken adını yutkunmaktır. Gözlerin tövbesidir ağlamak. Her seferinde tekrar tekrar bozduğumuz .. gözlerin ıslak ve sessiz çığlığıdır. Susmaz gözlerin kaçar gibi dökülür yaşlar. Fark edersin ama tutamazsın ...

Okumasını istediğiniz  arkadaşınızı  etiketlemeyi unutmayın @

Twitter@yenibirben

İnstangram  İletişim için; instangram: turannfırat1

Nasıl bulduğunuzu ve okuduğunuz tarihi yazar mısınız 🍂

❤YENİ BİR BEN ❤ DÜZENLENİYOR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin