Hatalı olan kim?

200 88 21
                                    

Bir insan sadece sizin mücadelenizle ayakta değişmez ve bir kişinin çabası ilişkiyi ayakta tutmaz.Bütün güzel ilişkiler için iki kişilik çabaya ihtiyaç vardir.Biri üzülürken diğeri sevinmemeli aşk dengeyi sever, birbirinize sadık kalmazsanız asktan yana hiçbir şansınız kalmaz ve hep üzülen taraf olacaksanız dışınız gülse bile içiniz hep ağlayacak ve hep bir umutla bekleyecek acı çekip hergün üzülmek yerine neden yalanlar söyleyip hayatlarınızı ayırmak zorunda kalıyorsunuz ki güzel bir hayat mutlu bir ilişki yaşamak, yaşatmak varken.Kendinizi hep haklı görüp karşıdaki kişiyi yanlış biçimlendirmeyin karşıdaki kişi olarak kendinizi görmeye deneyin o an kendinize nasıl bir davranış sergilerdiniz ve nasıl bir şekilde karşılanmak isterdiniz bunları düşündükten sonra karşıdaki kişi hakkında görüş sürün yoksa hep haksız ve yanlış olduğunuz halde kendinizi haklı bulup hep üzülen ve bekleyen olarak kalmaya devam edersiniz. Hatayı ilk önce kendinizde aramaya bakın ve yine birşeyler hep ters gidiyorsa yapılacak şey belli zaten fazla kendinizi üzmeyin ve kendinize yeni bir yol yeni bir hayat çizmeye bakın.......

İletişim için; @firatturanonline

Oy vermeyi ve düşüncelerinizi yazmayı unutmayın

Okuduğunuz tarih#

İnstangram@firatturanonline

Twitter @yenibirben

❤YENİ BİR BEN ❤ DÜZENLENİYOR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin