🌸Ayağa kalkmasını bileceksin🌷

254 169 14
                                    


Düştün tek başına ağladın , tek başına ayağa kalktın tekrar tekrar yaşadın bunları onca konuşulacak onca söylenecek şey varken hepsini içine sakladın, göz yaşı döküp anlatmak isteyip anlatamadığın ne çok dertler var içinde için kan ağlarken değil mi ?

Tüm bunları sana yaşatan senin mutluluğuna engel olan kişi değil mi? İnsan ne için yaşar mutlu olmak için ama sen hayatına aksine unutmak istemeyip her gece onun için göz yaşı döküp hayatının her anını üzüntülü geçirmene sebep olan birisini seviyorsun ve mutluluğuna engel olduğuna rağmen değer mi sence bunca acı bunca göz yaşı uğruna döktüğün kişiye?

İnsanlar gelip geçici ,unutma kimse seni senin kadar düşünmeyecek kimse senin kadar sana değer vermeyecek ,gitmem diyenler gidecek sen yine kendin kalacaksın,tek başına ayağa kalkacaksin ayağa kalkmasını da bileceksin, yaralanacaksın yaralarını kendin saracaksın tek başına göz yaşı döktüğün gibi dertlerin senin yakacak ama tekrar kendine gelmeyi bileceksin kül olduğun gibi hayata hayatına nefes olup mutluluğu yaşamayı bileceksin.

Okumasını istediğiniz  arkadaşınızı  etiketlemeyi unutmayın @

Oy vermeyi ve düşüncelerinizi yazmayı unutmayın

Okuduğunuz tarih#

İnstangramİletişim için; instangram: turannfırat1

Twitter @yenibirben

❤YENİ BİR BEN ❤ DÜZENLENİYOR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin