☔ UMUDUNU YİTİRME☔

265 141 40
                                    

Kendimize mutluluk kavramı diye bir duygu bırakmayan bir yaşam yaşıyoruz, üzüntü içerisinde hep kaybolan duygularımız ve ümitlerimizin peşinde koşarak o mutluluk denilen güzel duyguyu yaşamak istiyoruz az da olsa.

Hayattan zevk alıp yaşamınızdan tat almak istiyoruz.Her insanın yaptığı ama bizlerin zorla yaşadığı bu güzel duyguyu birgün yaşamak için hep umutla bekliyoruz,aslında o mutluluk denilen güzel duygu hep yanı başımızda bizimle birlikte onu görmemizi ve farketmemizi bekliyor,çok uzakta değil sadece kendinizi sirkip neden bu mutluluktan uzak kaldığınızı ve ne için üzüldüğünüzü fark etmenizi sağlayın,fark ettikten sonra emin olun ki hiç değmeyecek şeyler için üzülüp kendimizi mutluluktan mahrum bırakıyoruz.

Değersiz insanlara değer verip kendimizi üzüyoruz bazen, halbuki uğruna üzüldüğümüz kişilerin umrunda bile değiliz.
Bunu fark etmemeni sağlayan güç ne olabilir ki?
Gözlerini açıp etrafına bakmayı dene,kimler seninle birlikte kimler seninle değil,bunları görmeyi dene, kimler mutlu olmanı istiyor, kimler için üzülüp mutluluktan uzak kalmanı sağlayacak kişileri görmeyi dene bunu fark edip herşeyi gördüğün zaman kendinizi boşuna yıpratıp boşu boşuna üzüldüğünüzü fark edeceksiniz ama geç olmayacak zararın neresinden dönerseniz kardır demişler.

Sizin içinde tam da böyle olacak.
Siz de bugün gözlerinizi açıp ve kalbinizi dinlemeyi deneyin ,kimler için üzüldüğünüzü düşünüp kimler için umut beklediğinizi görün bunu hissetmeye çalışın çok zor olmayacaktır.

Sadece yanı başınızda olan mutluluğunuzu görüp değmeyecek insanlar için üzülmeyin ve kendinize söz verip bugünden sonra üzüntüden yana değil gözlerini açıp mutluluğumla beraber hayatımı yaşamaya devam edeceğim deyin ve mutlu bir şekilde hayatınızı yaşayın....

Okumasını istediğiniz  arkadaşınızı  etiketlemeyi unutmayın @

☔Yorum yapmayı unutmayınız.

❤YENİ BİR BEN ❤ DÜZENLENİYOR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin