🌿Silme vakti geldi🍃

266 170 22
                                    


Yeni bir sayfa açalım içinde onun olmayacağı bir sayfa acının olmadığı uyumak isteyipte uyumadığın gecelerin olmadığı bir sayfa başını yastığa koyduğunda aklında soru işareti olmayan bir sayfa olsun bu.

Sence bu sayfayı açmamız çok mu zor?

Bence değil, bir yanımız o varken zor diyor değil mi? Evet benim de bir yanım öyle diyor.Bak ne güzel dedik bir yanımız öyle diyor.Demek ki ne yapacağız o yanımızı dinlemeyecegiz.

Neden? 

Çünkü o yanımız mutlu olmamızı isteseydi şuan böyle bir sayfayı açmayı düşünmezdik böyle bir sayfayı açmamızı gerektiren o yanımız çünkü hep acı duygular,üzüntüler yaşatıyor bize bizlere mutluluğu yaşatsaydı şuan ben bunları yazmazdım sende bunları okumazdın yeni sayfaya yeni bir hayata onun olmayacağı bir sayfaya ihtiyacımız var.

Önce bir düşünelim nasıl bir sayfa olsun bu böyle bir şey de yababiliriz aslında yeni sayfa açmak yerine şuan olan sayfamız da fazlalıkları da çıkarabiliriz bu sekilde yorulmamışta oluruz kurtulmamız gereken tek kişi var oda belli zaten o zaman onun üstünü silelim bu sekilde kendimize yeni bir sayfa açmış oluyoruz sen ne dersin bence artık bazılarını silip hayatımızdan çıkarma zamanı geldi ben sildim sıra sende şimdi silme zamanı .

Okumasını istediğiniz  arkadaşınızı  etiketlemeyi unutmayın @

Oy vermeyi ve düşüncelerinizi yazmayı unutmayın

Okuduğunuz tarih#

İnstangram
İletişim için; instangram: turannfırat1
Twitter @yenibirben

❤YENİ BİR BEN ❤ DÜZENLENİYOR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin