Bir şeyler oluyor bir yerlerde bir şeyler oluyor ve bitiyor benim anlamdıramadığım.
Şu son zamanlar kafam fena halde karışık ne yapacağımı bilemez haldeyim deliriyor muyum bilmiyorum.
Kendimi kaybetmeme ramak kaldı,her şeye aşırı tepki verer oldum , kendimi kontrol edemez hale geldim . Önceden kalp kırmaktan korkan ,her şeyi anlayışla karşılayan ben kalp kırmaktan başka işe yaramaz oldum.
Sanırım yavaş yavaş deliriyorum hissedebiliyorum değişik duygular içerisindeyim , kendimi tanıyamıyorum artık ,kendime zarar vermekten başka birşey yapamıyorum.
Bilsen ne haldeyim sevgilim , gerçi bilsende umrunda olmazdı biliyorum.
Her gün daha bir ölü her gün daha bitik bir haldeyim , keşke zamanı geri alabilseydim ,keşke hayatıma o gün son verebilseydim .
O gün görmeseydim seni keşke görüpte sevmeseydim.
Seni bu şekilde anmasaydım keşke bu kadar erken gitmeseydin yada en azından tutamayacağın sözleri vermeseydin .
Tüm yalvarışlarımı bile duymadın oysa beni kaybetmekten korkardın sen sanki karşımda o gün bir yabancı varmış gibi kaç gün oldu sayamıyorum artık dayanamıyorum duvarlar üstüme üstüme geliyor , yaşamıyorum ki ben her şeye rağmen yine de seni affediyorum sevgilim seni her şeye rağmen yine seviyorum ...
Siz de böyle düşünüyorsunuz değil mi ? Böyle düşünüyorsanız bu düşüncenizden artık vazgeçme zamanınız geldiği an anlamına gelir çünkü seni sevecek birisi senin hayatının paylaşacabilecegin biri senin bu düşüncelere sahip olmana sebep olan değil seni bu düşüncelerden uzak tutması gereken birisi olması gerekiyor , yaşadığınız hayatın her anını güzelleştiren her anın mutluluğunu yaşatan olmalı her gün göz yaşı döktüren değil döktüğünüz göz yaslarınızı toplayıp sizin yanınızda olması ve tüm dertlerinize ortak dertlerinize derman olması gerekiyor dertlerinizi artıran göz yaşı döktüren değil.
Böyle biri için hayatımızdan vazgeçmeyi bırakın hayatımızın en değersiz zamanını bile ayırmak bizler için büyük bir kayıptır bunun farkına varıp hayatınızı değmeyen insanlar için zehir etmeyin ........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❤YENİ BİR BEN ❤ DÜZENLENİYOR
RomantikKendine yeni bir sayfa aç başlığı ❤YENİ BİR BEN❤olsun açtığın sayfa da o olmasın yeni bir hayat yeni bir sen yeni güzellikler acının olmadığı hayattan zevk aldığın hayatın güzelliklerini gördüğün yaşama sevincin olduğu yeni bir sen olsun bu sayfada...