големият секс

1.3K 44 2
                                    

Джейми
Събудих се и не видях Джимин,до себе си. Станах за да го потърся и го намерих в хола,само по боксерки да пуши цигара и да си говори сам.
-Леле,тази Джейми,само как ме надраскване онази нощ,ц,ц,ц. Дали се е досетила,за кое момиче става въпрос в тефтера ми? Ще го скрия,така че да не го намери.-доближих се бавно,а той ме изгледа перверзно,след което отмести поглед,но не спря да се облизва и да прехапва устни.

-доближих се бавно,а той ме изгледа перверзно,след което отмести поглед,но не спря да се облизва и да прехапва устни

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Стана и се приближи до мен,като залепи полу голите ни тела едно за друго. Стисна ме отзад,а аз потрепнах.
-Нали може?-попита ме той,а аз не промълвил нито дума. Той продължи да ме опипва,но не след дълго ми прошепна:
-Нали не те е страх,от мен?
-А-ами,аз...-да си призная,умирах си от страх,но и неговите докосвания бяха убийствени.

Джимин
Стоях и я опипваха вече,от десет минути,а тя не издаваше нито звук. Нито говореше,нито стенеше. Тогава се отдръпнах,усетих,че съм нежелан.
-Къде отиваш?
-Виждам,че не ти е приятно.
-Не,не е така.
-Тогава,защо не издаваше нито звук?
-...
-Поне не ме лъжи.-тръгнах,да излизам,но тогава:
-Срам ме е.-обърнах се и я видях,така нежна и крехка,как стой и свива крачета,докато нервно хапеше пръстите си с наведена глава.
-Срамуваш се...от мен...защо?
-Ами,аз преди,не съм...сещаш се.-тя толкова се изчерви,че щеше да се пръсне,а това беше твърде сладко,за да е истина.-Имам предвид,че не съм била с някой по желание.
-Аз ли съм провалил първият ти път?
-Не,преди теб ме изнасилиха още двама от синовете на приятелите на баща ми.
-А...с мен... би ли повторила?
-А с теб,да. Хареса ми. Ти беше нежен и можеби нямаше да ме боли,ако  предната нощ не ме бяха обезобразили.-слушах и не вярвах на ушите си. Аз не съм виновен,че я болеше,след секса,а съм виновен,за това,че тя викаше името ми от удоволствие с цяло гърло. Харесало ѝ е да е с мен.-Сдържам се,да не стена и да не викам, защото,когато молех онези двамата да ме пуснат,те ми удряха шамари,а единият дори ми разкървави устните,а после ги хапеше,за да ме боли още повече. Каза,че това е моето наказание,че не съм искала,да му...
-Онова чудовище е искало,да му лапаш ли?
-Да,но аз не исках. Когато ти ме поиска,аз мислех,че ще си като тях,че дори и да ме боли,няма да спреш,но сгреших. Благодаря ти,че поне ти не ме засипа. Благодаря,че поне с теб беше хубаво.
-Ти.... На теб ти харесва,когато те чукам!
-Дам,даже... много. В теб намерих утеха.-леле тя току-що ми каза,че е била измъчвана,от две чудовища и че аз съм нейната утеха. Сърцето ми биеше лудо. Дишах много тежко. Отидох до нея и я целунах по бузката.
-Какво си преживяла.-тя се сгуши в мен и започна да разхожда пръсти по плочките ми. Толкова беше хубаво. Неусетно започнах да стена,а тя се смееше сладко.
-Ъх...я не се смей...охх,ъ,а...ти не знаеш колко е хубаво,ъх.
-Напротив,знам.-не спираше,да се смее. Реших,че вече е време. Стиснах я отзад силно и казах:
-Сега ще те науча,бебче.-вдигнах я и започнах да ѝ правя смучки,но тя не стенеше.
-Хайде,няма да спра, докато не закрещиш името ми с цяло гърло. Няма да спра,докато не те накарам,да изпиташ най-силния оргазъм на света. ТИ СИ САМО МОЯ. Ще те накарам,да го крещиш многократно. Ще ме молиш,за още. Ще крещиш ли за мен,скъпа ,ще ми покажеш ли какво може твоя задник.
-Ъхх,д-д-да.
-Не те чувам.-целувах я навсякъде . Вече бяхме голи и искам,да вляза.-Викай по-силно.
-Аааааа.-тя лежеше и стенеше. Беше толкова секси и беше,само моя. Сложих на колене и опряха главата ѝ в леглото. Влагах го и тласках със все сила.
-Ъхх,хубаво ли е?
-Д-д-да, д-д-да Д-д-джимин.
-Чия си ти,чия си?
-Само твоя съм,ъххх,ааа,само твоя съм.
-Ааааа кой съм аз?
-Д-д-джимин,ааааааа,Д-д-джимин,ъъххххх,Д-д-джимин.
-Ъъъъъъ, колкото по- силно викаш, толкова по-силно ще те чукам. Хайде,викай за татко. Викай,хайде Д-д-джейми,викай за своето татенце.
-А,а,ааааааа Д-д-джимин,д-да. По-бързо,ааааах,ааааааа, по-бързо.
-Така те искам.-шляпнах я отзад.

Научи ме да обичам 18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin