Глт. Неутрал
Джимин² тръгна към кафенето с бодра крачка и усмивка на уста,там го посрещна Анастасия(45 годишна жена,работеща в кафенето на Джимин¹)
-Ето списъка с всичко,преброих кафетата ......-започна тя,но Джим² не я слушаше,той беше зает да гледа сладичкото момиче работещо на касата.
-Добре,Наси аз ще седна за момент.
-Добре.
-А,чакай би ли казала да ми донесат едно незкофеиново Лате със сметана и много захар.
-На Y/N ли да кажа,да ти го донесе?-тя се засмя.
-Ако може.-и ЧимЧим² се засмя засрамено. Седна и зачака.
-Здравейте г-н Парк.
-Здравей,Y/N.-двамата се изчервихте и се гледахте много сладко.
-Заповядайте,латето.
-А,Y/N чакай.
-Да.
-Аз имам малко проблеми с уроците по математика и понеже ти си много добра в тази сфера се чудех....дали би могла....да дойдеш вкъщи и да ми помогнеш.
-Да,разбира се.
-Днес ще те чакам в 23:00 часа вкъщи,ако искаш ще дойда да те взема.
-Не,татко ще ме докара преди да отиде на командировка.
-Добре.-всъщност Джимин² изобщо нямаше нужда от помощ по математика,защото той беше един от най-добрите в тази област.
Учебните часове минаха,а вие не обелихте нито дума помежду си.Вече беше 18:00 и Джим² се обади на баща си за да му каже,че ще идваш, защото майка му не си беше вкъщи.
-Ало,татко.
-Кажи сине, какво има?
-Нали знаеш че отсъствах от училище и помолих Y/N да ми помогне със задачите по математика.
-Но,нали ти си написа домашните,да но имам проблем с едни други задачи.
-Добре.
-А и да знаеш мама каза че днес няма да се прибира, защото има работа.
-Знам,знам.
-Добре,час.
-Чао.-Така,а сега да се оправя,кое ли бельо да сложа,хъъъъъм,можеби това. Това дънково яке,няма да слагам тениска и ето тези дънки. Това е,а сега ще се изкъпя и трябва да се обръсна,че с тая брада. И малко рулон,парфюм,оооо не устните ми са напукани,можеби ще си сложа балсам и малко гел за коса и.....много,много по-късно.
Вече беше 23:00 и той те чакаше седейки нервно и построявайки с крак по пода и широка усмивка, самочувствието му се надуваше от километри(буквално) тогава някой позвъня на вратата,той слезе и ти отвори,Y/N беше много красива.-Заповядай,влез. Стаята ми е на горния етаж,тази врата.-той ти я отвори и те пусна да минеш първа, като те последва.-Настанявай се,ето тези задачи не са ми ясни.
-Добре,нека да започваме. Това са рационалните числа,те се им ожават, като обикновенните,защото те са обикновенни с едната разлика,че към тях спадат и отрицателните,сега ще ти обясня,как се решава тази задача -123+74=,така....-личеше си,че Джим² не може да се средоточи,той гледаше в очите ти омаяно и само повтаряше.
-Аха,да....значи казваш,че че събираме положителни и отрицателни числа, като извадим от по-голямото,по-малкото и като поставим знака му отпред на полученото число?
-Да,сега реши това.
-Добре.-той сложи ръка на голото ти коляно.-трябва да извадя от 123-74-плъзна ръката си по нагоре по крака ти.-получава се 49-със всяка дума стигаше все по нагоре и по нагоре.-и слагаме знака на по-голямото число,значи отговорът е -4и......9.-той те погледна а ръката му беше на свивката ти между V зоната и бедрото ти. Твоята ръка беше върху неговата,а погледа ти беше прикован върху ръцете ви. Бузките ти бяха червени ти не знаеше какво да кажеш. Джимин² допря челото си до твоето и попита:
-Правилно ли го реших,това ли е отговора на тъй сложната задача?
-А-а-аз...-ти беше в шок и така и не отмести поглед. Той помести ръката си върху бельото ти и хвана ластика му.
-Искам да знам,дали я реших правилно,за да мога да продължа със следващата. Ще проверите ли знанията ми госпожо?-издърпа те за бельото,така че телата ви да се скрепят абсолютно перфектно. Дишането ти се ускори.
-А-а-аз не знам.....дали.....ще мога да ти преподам този урок който ис-скаш да научиш.
-Защо не опиташ? Аз схващам бързо.-погали те по бузата, като прехапа устни,след което целуна твоите. В първия момент ти не реагира,но после отвърна,Джим² се опита да свали бельото ти,но ти сви крака и той бавно отдели устните ви,отдръпна ръката си,в очите му можеха да се прочетат тъгата и разочарованието му. Облиза устни и стана от стола.
-Късно е,а у вас няма никого,не те пускам да се прибереш,сама. Остани тук,лягай. Аз няма да те докосна.-Y/N легна,а Джимин² до теб.
-Джимин² спиш ли?
-Не.-отговори той сериозно и безизразно. Ти застана в седнало положение и се вгледа в него,той легна по гръб,а ти се приближи и го целуна.
VOUS LISEZ
Научи ме да обичам 18+
FanfictionТаэи история е эа двама души на които им е писано да са эаедно,едно "изнасилване" променя всичко,за Jimin and Jeimi,които ще преодолеят препятствия,за да бъдат заедно