Джимин седеше и трепереше целия,вече в продължение на две години от както Джейми я нямаше,той не помагаше никакви грижи за себе си, беше себзанемарил,брадясал. Не ядеше в продължение на седмици. Търсеше Джейми под дърво и камък,къде ли не я търси. Беше си купил билет за Париж и заминаваше днес. Обръсна се,нахрани се,избърса сълзите си които течаха постоянно. Сега седи в самолета и гледа през прозореца. Вижда,петната от кръвта му, които още стоят от онзи ден.
Беше задрямал и усети една топла женска ръка да го докосва.
-Джейми.-скочи той радостно,но тази опитала се да го събуди не беше Джейми,а стюардесата.
-Извинете.
-Няма нищо г-не самолетът спря,време е да слизате.
-Да, веднага.-взе си багажа и се настани в хотела за който имаше резервация. Вече беше време за вечеря и той реши да хапне в един близък ресторант,но точно преди да влезе в него видя един мъж който дърпаше някакво момиче на някъде. Гласът ѝ му беше много познат. Той ги последва,те влязоха в стриптиз клуб,Джим се учуди. Щом и той влезе в онази дупка,видя най-одвратителното нещо на света. Някакви момичета се въртяха на пилони чисто голи. Сред тълпата едва намери отново мъжа и момичето. Той я бутна в някаква стая,Джимин влезе по тях тихо и видя Джейми лежаща безпомощно на пода.
-Ей, какво правиш с момичето? Та тя е в безсъзнание.
-Извинете ме, г-н Ким,тя се дърпаше,а Вие изрично казахте,че не искате друга,освен нея.
-Да,а сега излез.-Джим се престори че разбира какво се случва и взе Джейми на ръце. Изнесе я от онова одвратително,шумно и пълно с погнуса място. Сложи я на леглото в хотела и я погали по главата,но тя се събуди.
-Моля те,не ме наранявай...
Д-д-джимин...!!!
YOU ARE READING
Научи ме да обичам 18+
FanfictionТаэи история е эа двама души на които им е писано да са эаедно,едно "изнасилване" променя всичко,за Jimin and Jeimi,които ще преодолеят препятствия,за да бъдат заедно