Г. Л. Т. Jimin
Събудих се,но до мен нямаше никой. Излязох от стаята си и заварих татко седящ на стол в кухнята.
-Татко,къде е Jeimi?
-Баща ѝ ще я води в чужбина,за да я продаде на някакъв богаташ.
-Какво? Ти не се ли опита да го спреш?
-Опитай се,но не успях.
-Къде са се,на кое летище?
-Не знам синко.-изфучах от вкъщи,без да мисля,че съм бос и,че нямам тениска. Минах през всички летища,най-накрая ги намерих.
-Полет 324 за Ню Йорг.-баща ѝ я завлече за косата в самолета,а аз тичах като луд по самолета.
-Спрете самолета,спрете самолета,Jeimi,Jeimi,чуите ме,спрете самолета.-тичах до последно....Неутрален разказвач
Докато Jim крещеше и тичаше и камъните по земята пробождаха крачетата му,Jeimi седеше в самолета и плачеше. Тя дори не подозираше,че нейния малък Jim търпи такива мъки,за да я достигне.
-Пусни ме,аз трябва да спра този самолет,моля ви,той я одведе на сила.-след тези свой думи той изгуби съзнание,зареди кървящите си крака,болката в тях не беше нищо в сравнение със страданието,което щеше да изпита душата му,щом се събуди.След около час,той лежеше на системи в болницата.
-Ъъъм,къде съм? Ох,всичко ме боли.
-Ти загуби съзнание,сега си в болницата.
-Jeimi,къде е Jeimi,тя,аз трябва да я намеря,тя не бива да си тръгваа.
-Тя вече замина синко.
-Не,неееее мамо,тя не е не....не😭😭😭😭нееее. Не мамо,не е заминала.-Jimin изпадна в криза.
-Докторе,докторе.-сестрата добре и му би една инжекция.
-Не,.......не,не му позволявайте,да ми я отнеме,не му позволявайте да я одведе и да я продаде,тя не го заслужава....т-т-т-тя...не....
YOU ARE READING
Научи ме да обичам 18+
FanfictionТаэи история е эа двама души на които им е писано да са эаедно,едно "изнасилване" променя всичко,за Jimin and Jeimi,които ще преодолеят препятствия,за да бъдат заедно