Нека направим 10к
-Джимин²,нека довършим задачите по математика.
-Да,добре.-той стана от пода и тръгна с нея. Целия трепереше.08:45
Джимин² се събуди от алармата си,разроши сънено коси и стана доста бързо. Облече се,забеляза че Ти я няма и се досети че си е тръгнала. Слезе да закуси, тогава телефона му звънна.
-Ало.
-Как е братле?
-Сънено,а при теб?
-Хахаха,супер съм Джим,днес с момчетата ще излизаме и ще забиваме мацки,ще дойдеш ли?
-На къде без мен?
-И аз така си мислех.
-Пич,наще ще заминат по работа и ще остана сам тук,ще бъде страхотно, няма да ги има доста дълго.
-Значи ще има....
-Vmin вечер.-изкрещяха се двете момчета.
-Ох,ще ми се отрази добре да си побъбрим.
-И на мен. Е как е сестра ти,Тае?
-Супер е,вчера нещо стана ли с нея?
-Не,тя не ме искаше.
-Можеби щото си бест френдито на големия ѝ брат.
-Сигурно,де да я знам,женки.
-Каза че вчера си се държал много странно,бил си много мил,а всички знаем,че Парк никога не е мил,знаем че си бед бой,брато.
-Да не е хлътнала.-засмя се Джимин,на шега.
-Най-вероятно,но не се занимавай с бебито ми. Тя е моята малка сестричка и не искам да я нараняваш,ясно.
-Ок,тигре.
-О,тигре тигре имаш ли пари....-започнаха да я пеят като най-големите пияници.
-Ох,Те липсва ми да се събираме само аз и ти и да си правим мъжки вечери.
-Пич,ваще кога заминават.
-Вече са заминали.
-Значи идвам у вас с един фр.
-Ок,ама кой е тоя?
-Джънгкук.
-О,тоя не мога да го трая.
-Човек. Той е готин и е страшен пич. Може да е срамежлив,ама само ако знаеш какъв мръсник се оказа. В тоалетната с пет мацки и ги пердаши ти казвам,а те пищят.
-Я,верно ли ,чак пък толкова. Не послъгваш ли мънинко?
-Ох,добре де хвана ме,бяха десет мацки и всяка се бореше за това да му седне,а той взема та си избра една срамежлива,ама няма на къде,напердаши останалите и ги изгони от тоалетната,а те излязоха доста тъжни. Ноо си поигра със всички.
-Леле. Кук е страшен.
-Да,знам. Той каза благодаря.
-МОЛЯЯЯ? ТОЙ РАЗГОВОРА ЛИ НИ Е СЛУШАЛ?
-Айде,че идваме.
-ДО ПОСЛЕ ХЬОНГ.-изкрещя се малкият Кук,а Джимин² и Те се засмяха.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Научи ме да обичам 18+
Hayran KurguТаэи история е эа двама души на които им е писано да са эаедно,едно "изнасилване" променя всичко,за Jimin and Jeimi,които ще преодолеят препятствия,за да бъдат заедно