големият секс 2

1.2K 42 3
                                    

Гледах,как топките ми шляпат задника ѝ. Чувствах се толкова добре,чувствах се жив. Държах ръцете ѝ,а тя стискаше мойте.
-Харесва ли ти,арррръ?
-ДАаа.
-Ще бъдеш ли само моя?
-Д-да,ще бъда.
-Какво ще бъдеш?
-Само твоя,ще бъда само тттвояяя,ааааа.
-Ааааа,чия ще бъдеш?
-Само твоя,ааааххххх,ъъ,ъъъ,са.
-А,кой съм аз?
-Д-д-джимин,Д-д-джимин...
-Д-д-a скъпа. -Ъх,ъх,ще,щще свършим,Д-д-джимин.
-Д-да,Д-д-джейми,ааах, Д-д-джейми....-стенех името и толкова силно,че се наложи да попива крясъците си,като я целувам. Стисках ръъцете ѝ,като за последно и тласках,като за последно. Тя разтваряне крачета,още и още. Най на края свърших и я ударих, толкова силно,че червен белег от ръката ми остана на задната ѝ буза. Това я свлече и тя легна по корем. Бавно се отпуснах отговоре ѝ,но после станах, защото усетих,че ще натежа. Сплесках се,като труп,до нея и я гледах. Изчаках я като звяр,но дори тези няколко секунди,в които не бяхме едно,ми липсваше толкова много. Джейми ме погледна и легна по гръб,като рошеше косата си и цялата трепереше.
Полазих я с пръсти,а тя се вгледа в мен.
-Знаеш ли,Джейми,до преди секунди бях вътре в теб и се чувствах себе си,но сега,когато излязох се чувствам непълен. Не знам,какво е това чувство.
-Да не е нещо,като липса. Данеби,да се чувстваш празен,чувстваш ли се празен,все едно някой е отскубнал част от теб и ти си я искаш обратно,без значение,какво ще ти струва,нещо такова ли е?
-Но ти,от къде знаеш,какво изпитвам?
-Просто ти казах,как се чувствам аз.... Моля те...може ли,да ме гуш...-не я оставих,да довърши,а ѝ се нахвърлиха и я стисках,защото знаех,че няма да ме поиска,никога повече. Докосвай я навсякъде и усещах аромата ѝ. Целувах я и правех смучки. Джей се изчерви. Смееше се толкова сладко.
-Харесва ли ти?
-Да.-леле,ако знаете,колко силно стиска това момиче.-Ха,ха,да видиш, сега ти как ме стискаше.-качи се върху мен и започна да ми прави смучки по врата. Неусетно съм започнал,да стена името ѝ.
-Ааах, Дд-джейми,аах,миличко... Държеше ръцете ми със своите,докато не започна,да ги плъзга надолу. Аз изпитвах,такова огромно удоволствие. Стигна до онова място,да до приятелчето ми,но все го подминаваше. Това ме побъркваше. Толкова ми беше интересно,какво ще бъде следващото ѝ действие и дали,ще направи онова,на което се надявах.
-Стига ти за днес.-рязко се отдръпна от мен,а аз се упулих и започнах,да се сърдя.
-Ама,не може така!
-И защо,да не може?
-Ама,сама,ъм.-нацупих се и се обърнах с гръб,към нея.-Ти си лоша,аз ти се сърдя. Ти не ме...
-Аз,какво не те?
-Няма значение.-всъщност,беше вярно,тя не ме обичаше,или поне това беше моето мнение. Залепи се за мен и ме целуна по врата. Плъзна ръка по крака ми и опипа п
-Не се сърди. Какво щеше да кажеш,че не те обичам ли?-ядосах се и махнах ръката ѝ.
-Не,щях да кажа,че аз не те обичам и че не ме интересува.-не го мислех, просто бях нервиран. Не исках да си мисли,че съм влюбен глупак,което си беше вярно,но не исках,да го знае. Тя се отдръпна и се зави. Погледнах я,а тя беше завита през глава. Осъзнах,че не съм прав,да се държа така и се опитах да взема одялото,но тя го дърпаше. Усетих,че е влажно.
-Моля те,не се натъжавай от думите ми.
-Аз не съм тъжна,защо да се натъжавам от думите ти? Не е,като да си ми казал нещо,което не знам.-гласчето ѝ трепереше. Намерих един проход в одялото и пъхнах ръка вътре. Погъделичкат я по коремчето,а тя се одви и се засмя.
-Няма да плачеш,излъгах те щях да кажа,че ти не ме обичаше,но се сети,че е вярно и...
-Добре, добре спри,само спри.
-Неее.-фкарах два пръста в нея,а тя изпищя и заби нокти в мен. Вързах ръцете ѝ и си играех със зърната ѝ.
-Ааа,Джим,стига.
-Добре,но при едно условие.
-Всичко,което поискаш.
-Всичко ли?
-Да,само не прави и двете неща едновременно,ще ме убиеш.
-Ще ми духаш ли?-гъделичках я по-силно,исках да каже да,само исках да каже да. Защо ли,това беше единствения начин,да се отпусне,пред ме.
-ДОБРЕ.
-Добре, какво?
-Добре,ще ти...хахаха,ааз не мога да го кажа срам ме е.-така си наврях пръстите навътре,че тя преглътна срама си.
-Хахахаха,добре,хаха,ще ти духам,стига,стига,ооох.
-извадих пръсти и спрях да я гъдкам. Тя сложи ръце на очите си и се захили.
-Не мога да повярвам,какво ти обещах.
-Но го направи. Не се срамувай.
-Не мога.
-Ако аз си скрия очите и не те гледам,ще се мушнеш ли под одеялото?
-Добре.-направих го и усетих,как тя бавно ме докосваше. После започна,да...оле,супер. Аз си стенен и си писках,а тя ме стисна отзад и аз подскочих,като цялата ми работа се навря в устата ѝ. Тогава запищях,още повече. Тя приключи и излезе.бях със затворени очи и бях много изчервен и потен. Тя легна,тогава аз се надвесил над нея,тя отново си беше скрила очите и се смееше.
-Срам ме е!!!-Казахме в един глас.
-Да връщам ли услугата?-попитах
-Аз,не знам.
-Виж аз искам,да не се срамуваш от мен и затова. Просто си разкрачи краката.-тя ги отвори а аз пуснах глава вътре. Въртях си езичето и поставях целувки,знаейки,че никога повече няма да мога да я оближа там.
-Ааах,ъх,ъм.-тя стискаше завивките,както аз когато тя ме задоволяваше. Натиснах с устни по на вътре,а тя разтвори краката си на шпагат. След целувките си поиграх и с пръсти. Тя видимо и чуемо беше доволна,ако бяхте чули,как стенеше и предимно името ми. Удоволствието не беше само за нея,а и за мен. Толкова е хубаво, да чуваш как такава секс богиня крещи за теб...и с теб.

Научи ме да обичам 18+Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ