Неутрален разказвач
Джим отвори очи и видя Джейми,която беше будна,но не смееше да помръдне.
-Добро утро.-каза с нотка вина Джимин.
-Добро утро.- Джейми се срамуваше , зареди голотата си. Това не остана незабелязано.
-Искаш ли,да се облечеш? Цялата трепериш.-той посегна,да я докосне,но тя още повече се сгуши в тялото си. Напрежението си личеше от всякъде.
-Нямаме,какво да облека,ти си разкъсал дрехите ми.
-Ще ти дам от моите.-той стана и ѝ подаде една тениска и белюо от на бившата му.
Тя не можеше да стане. Имаше чувството че нож я пронизва между краката. Болката беше толкова голяма,че ѝ потече кръв.
-Цикъла ли ти дойде?
-Н-не,той мина.-притвори очи и се строполи в ръцете на момчето. Река от кръв се стече.
-Легни. Мога ли да погледна,имам предвид,от къде и защо тече.
-Имам ли избор?-той разтвори крачетата ѝ и лекичко я намазана с крем. Тя плачеше. Болката бе непоносима. И от неговите очи бавно се стичаха сълзи. Той затвори краката ѝ и избера сълзите ѝ. Макар че се опита,да скрие сълзите си,не успя.
-Джимин ти плачеш ли?
-Не,глупости...остави ме на мира.-скара се той и излезе от стаята.
Гледаше,как Джейми си седи и си играе с пръстите си. Говореше си самичка.
-Уф,колко е груб,само.
Джимин застана на печката и направи две яйца на очи,кафе и печени филийки.
-На яж.-даде ги на момичето
-Благодаря.-тя го загледа и се изчерви.
-Какво? О,да вярно гол съм сега се обличам. -след като го направи се доближи до нея,а тя отново избяга.
-Спри да се отдалечаваш. Още вчера ти казах(не съм чак толкова страшен,но опиташ ли се да ме отблъснем,ще видиш чудовището в мен).-това,още повече я стресна,въпреки мекия му тон.-Ти няма да се страхуваш от мен.- направи една дълга смучка на врата ѝ,а тя простена.-Я,можела си,да бъдеш послушна. Стенеш много сладичко. Хайде,пак.-направи следващата на зърното ѝ и тя простена,още по-силно.
-Моля те,недей пак.
-Няма,да спя с теб,но не можеш,да ме спреш,да те целувам.-хвана я за задника и я сложи да седне върху него. Не спираше с целувките. Когато я шляпна отзад,тя вече не издържа.
-Д-д-джимин.
-Какво има,харесва ли ти.
-А-а-аз...
-Не се срамувай,аз това целя.-той легна и я остави да лежи върху него.-Какво има?
-Н-нищо.-тогава плъзна ръка по тялото ѝ.-Д-джимин,стига.
-Не ти ли харесва?
-А-А-АЗ...
YOU ARE READING
Научи ме да обичам 18+
FanfictionТаэи история е эа двама души на които им е писано да са эаедно,едно "изнасилване" променя всичко,за Jimin and Jeimi,които ще преодолеят препятствия,за да бъдат заедно