-О майчице...-преди мен стоеше Джейми облечена, толкова оскъдно. Ченето ми щеше да падне.
-Ако ,знаеш,колко те чаках.
-Олеле.-едва дишах. Не вярвах на очите си. Мижех, все едно имам нещо в окото и го търках с длани.
-О-от ттеб ли е подаръка? Ти ли си подаръка?-заеквах,като пълен идиот.
-Първо, подаръка е от татко и второ, да аз съм. Обаче смятам,че не ме изпраща моето татенце,а че ти си моето татенце.-тя тръгна,да става. Беше толкова секси. Исках я,исках я толкова много.Беше ме срам,да я докосна. Беше толкова красива. Беше като сбъдната мечта. Уви ръце около врата ми.
-Чакай. Ти,само зареди заръката на баща си ли го правиш?
-Не,ЧимЧим. За теб го правя.
-Аз усещам,че още изпитваш срам. Мен не можеш,да излъжеш.
-Знам,че го усещаш.
-А аз искам,да знам,защо не можеш,да се отпуснеш. Бузките ти са червени и говориш,все едно си го учила на изуст.
-Знам,аз найстина искам,да съм с теб,но ми беше заръчано,какво да ти кажа. Опитвам се,да съм себе си,но имам чувство,че той знае, всичко и ако не направя,това което трябва,ще ме отдели от теб,а аз не искам.
-Сега си с мен и тук,няма правила. Нека видя,какво можеш,покажи ми.-опънах прашките ѝ и ги пуснах. Те изшляпаха в дупето ѝ,а аз не издържах на напрежението,щях да припадна. Не вярвах,че е истина,тя не се засрами,а простена,гледайки ме в очите.
-Д-д-джим.-бавно сваляше блузата ми и ми правеше хиляди смучки. Когато нямаше репертоар,когато усещаше любовта ми,когато беше себе си,беше невероятна. Особено,щом,така старателно се опитваше,да не е срамежлива. Тези нейни дръзки премятания на косите ме убиваха. Не бях свикнал,тя да ми се натиска. Седях на дивана,а тя ме разсъбличане и поддръпваше бельото ми. На моменти натискаше оная ми работа. Тогава презрамката ѝ се свлече нежно,а по нея и един кичур. Аз го вдигнах и отново зърнах засрамения ѝ поглед, който всякаш нашепваше"не ме гледай,изгарям от срам"
-Да помагам?
-Не,ще се справя и самичка.
-Сигурна ли си, много се изпоти. Изглеждаш нервна.
-Не,трябва,да го преодолея,просто не ме гледай.
-Добро.-затворих очи. Чух,как разкопчава сутиена си.
-Моля те,нека аз.-тя кимна в знак на съгласие,а аз го плъзнах нежно по кожата ѝ. Щом го отстраних,я опипах и започнах,да я целувам. Тя си стенеше сладичко. Харесваше ми.бяхме чисто голи и тогава,тя ме обкрачи.целуна ме и докосна моя🔞, който едва си стоеше на място. Разтвори крака и го отърка в клитора си. Силно държах ръката с която правеше това и стенех. Тогава,тя махна ръка и спря,да ме целува. Аз продължих,да се отърквам, а тя дишаше тежко и се мърдаше нагоре-надолу. След миг,го наместих и тя се друса,на мен. Моята реакция беше:
-Ъъъъах.-целувах я по рамото и ѝ обяснявах:
-Сега, когато пласкаш,трябва да е продължително и да не спираш,да повтаряш действието. Виждам колко те е срам. Няма да се притесняваш,ще се справиш.-тя наистина се справи,но аз не можех,да ѝ се наситя,липсваше ми,дори когато я прегръщах. Свършихме,а аз не можех да спра да я целувам и да я стискам с все сила. Не го правех,от злоба,а от любов. Аз съм малко груб. Бях,като излязъл от затвора,всеедно не съм ял от години,а тя е моето ястие. Така сладко,така вкусно. След дълго самоуспокоение беше заспах.
YOU ARE READING
Научи ме да обичам 18+
FanfictionТаэи история е эа двама души на които им е писано да са эаедно,едно "изнасилване" променя всичко,за Jimin and Jeimi,които ще преодолеят препятствия,за да бъдат заедно