Една приятелка ме вдъхнови да пиша истории и в Инстаграм. Името му е bts_sexs.and.other.things_bg
и се надявам,историите да ви харесат. Там има доста смут.
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕-Джимин²,аз...
-Разбирам,не си готова.
-Аз...готова съм...
-Но може би не искаш да си с мен?-той погледна унило към малките си ръчички и започна да чопли кожата си засрамено и нервно. Той толкова много се изчерви,че просто стана от леглото и отиде в другата стая,седна на земята като малко дете и се разплака,но не от факта,че му беше отказан секс,а защото единственото момиче, което обича,очевидно не изпитва същите чувства към него.
-Джимин.
-А,татко,ти какво правиш тук?
-Какво се случи,защо плачеш?
-А,нищо.
-Лъжеш ме. Тя къде е?
-Е стаята ми.
-Данеби да не е поискала,да я целунеш?
-Не....
-Ами, какво?-попита бащата,сядайки до сина си.
-Незнам,дали ме обича.
-Какво е станало,защо да не те обича?
-Ами всъщност....и ето това се случи.
-Ауу,гадно. Може би е поискала да го направите,но ти си излязъл от стаята преди това.
-Не е въпроса до секса,въпроса е,че се уплаших,че може би не ме обича,всепак аз не съм точно нейн тип.
-Тя ли ти го каза?
-Не.
-А кой тогава?
-Фернандо...но..
-Фернандо я харесва,недей да се разколебаваш,зареди него.
-Проблема е,че сега няма да мога да я погледна в очите, защото аз...
-Какво?
-Ами,поисках нещо от нея,но тя не го желаеше,така както аз,каза че е готова,но щом я попитах,дали е готова,но за друг,тя не каза нищо. Незнам,дали трябва да продължавам да напорствам или просто да я оставя и когато тя поиска да го направим,знаеш ли всъщност ще оставя всичко на времето,може би така е най-добре.
-Джимин²...-тогава Джим² чу гласа на Y/N и се стъписа "ами ако е чула?"
KAMU SEDANG MEMBACA
Научи ме да обичам 18+
Fiksi PenggemarТаэи история е эа двама души на които им е писано да са эаедно,едно "изнасилване" променя всичко,за Jimin and Jeimi,които ще преодолеят препятствия,за да бъдат заедно