“ARRGG! Let me go! Let mo go!” Kyla merentap kasar tangannya. Dia meronta kasar cuba melepaskan dirinya dari genggaman jejaka itu.
Dia terus di heret masuk ke dalam sebuah rumah usang dan berbau. Lampu di hidupkan dan dia melihat dengan jelas wajah lelaki yang mengheret dia tadi.
“Kau?!” Kyla terus berdiri cuba memberikan satu serangan tetapi berjaya di tepis oleh lelaki berambut panjang paras bahu dan berwarna hitam pekat. Berkulit putih dan matanya agak sepet.
“Argg!” Kyla menyerang sekali lagi. Berjaya juga di tepis hingga dia pula yang jatuh ke sudut dinding. Jejaka itu tertawa tajam melihat kecuaian langkahnya.
“Kau ni!” Kyla terus menyerang lagi. Kali ini dia benar-benar sasarkan tepat ke bahu kanan jejaka itu. Sengaja jejaka itu berdiri tegak membiarkan Kyla menyerang dia.
“Got cha!” Kyla kini berjaya menjatuhkan jejaka itu. Dia ketawa bangga. Jejaka itu hanya dia tenang memerhatikan raut wajahnya.
“Don't you dare to look at me like that! You're such a jerk!” Kyla menampar kuat pipi jejaka itu.
“Come on Kyla Jorim. Is that what you get from your dad?” Jejaka itu ketawa lagi.
“Diam!” Kyla memberikan satu tumbukan tepat ke mulut jejaka itu menyebabkan bibir seksinya berdarah. Kyla menahan nafas marahnya.
Jejaka itu kemudian menangkap pergelangan pinggang Kyla lalu dia mendudukkan Kyla tepat di atas perutnya.
“Hey!” Kyla menjerit marah bila tubuhnya di pegang.
“Relax! Saya cuma mau buat kau selesa. Jejaka itu ketawa lagi. Kyla cuba bangun tetapi tubuhnya terus di tarik ke dalam dakapan jejaka asing itu. Kepalanya tepat di dada bidang jejaka itu. Dia cuba bangun tetapi pelukan jejaka itu sangat kuat.
“Let me go!” Jerit Kyla.
“No... Until you calm down and we start to talk slowly..” Kata jejaka itu.
“Urgg! Okay!” Kata Kyla dengan sangat marah.
“I don't believe you..” Sengaja jejaka itu mengelak untuk lepaskan tubuh Kyla.
“Urgg! Kalau kau inda percaya saya, kenapa kau nda bunuh saja saya!” Jerit Kyla dengan sangat berang. Jejaka itu ketawa.
“Jangan ketawa!” Marah Kyla lagi.
“Kebudakkan betul kau ni kan. Berapa umur kau?” Tanya jejaka itu.
“Nda payah kau sibuk mau tahu! Let me go!” Kyla meronta lagi.
“Nope! Selagi kau berkeras selagi tu saya nda akan lepaskan..” Jejaka itu menguatkan lagi pelukannya. Kyla tetap meronta sehingga tubuhnya lelah dan dia berhenti meronta.
Kyla membiarkan tubuhnya berehat di atas tubuh jejaka yang baru sahaja dia temui itu. Dari rasa berang kerana kurang selesa tiba-tiba dia merasa sangat selesa sekali. Dia terdiam lemah.
“Are you done?” Tanya jejaka itu. Dia cuba mahu lepaskan pelukannya. Tetapi Kyla menarik bajunya dan memeluk tubuhnya dengan erat.
“Please... Just for a second more.. Please..just let me hug you...” Kata Kyla dengan suara yang perlahan dan bergetar. Jejaka itu terdiam. Dia tersentak mendengarkan itu lalu dia membiarkan sahaja Kyla di atas tubuhnya.
Kyla akhrinya terlena. Dia terlalu selesa hinggakan tidak sedarkan dirinya. Bila dia tersedar dia sudah pun berbaring di atas sofa yang empuk. Dia bangun dan melihat sekeliling.
“Di mana ni? Urg...” Kyla mengeliat malas. Dia melangkah ke arah tingkap. Bila sahaja dia melihat kearah luar matanya terbuka besar.
“What?! Mana saya ni?!!” Kyla terkejut melihat hutan belukar di sekeliling rumah kayu itu.
YOU ARE READING
The Gangster Daughter (Mykyla Jorim)
Romance"If am not the only one, just let me go Arius..." Kyla mengesat air matanya yang sudah membanjiri wajah gebunya. "Saya tidak minta lebih Kyla. Saya cuma mau kepercayaan kau..." Arius masih cuba mahu memujuk walaupun dia tahu tidak mungkin Kyla akan...