13

1.1K 119 13
                                    

Tajuk : The Gangster Daughter (MYKYLA JORIM)
Penulis : Nazira Raffie
Bab 13

Arius melangkah masuk ke dalam wad peribadi Nadia. Pintu di tolak kasar. Nadia ketika itu sedang makan terkejut menerima 'kunjugan' Arius.

Arius berdiri di hadapan Nadia.

“Mana Kyla?” Tanya Arius serius. Nadia berkerut dahi.

“Apa kau cakap ni? Kyla tiada datang sini...” Kata Nadia dengan wajah ketakutan. Arius berpeluk lengan.

“Honestly, I am damn bored with your acting Nadia! Tell me where the hell Kyla Jorim?!” Arius mengaum kuat. Nadia tersentak. Air matanya jatuh mengalir laju. Jelas dia takut melihat kelakuan Arius.

“Wow! Are you cyring? Seriously Nadia? You better tell me Nadia Thompson!” Arius semakin menggila.

“Arius, I realy don't understand! Apa maksud kau tanya pasal si Kyla di sini?! Dia tiada datang sini Arius! Mana saya tau dia ada di mana!!” Nadia menghambur tangisannya.

Arius menarik nafas dalam-dalam kemudian dia hembus. Ikutkan hati, dia mahu bunuh sahaja Nadia. Tapi dia tidak boleh berbuat seperti itu. Dia mungkin tidak akan dapat bertemu Kyla kalau Nadia mati!

“Nadia, aku sudah anggap kau macam adik aku. Jangan buat aku benci kau sampai mati...” Kata Arius.

“Saya tidak tahu di mana dia!!” Jerit Nadia. Kemudian dia mula membaling semua yang ada di meja tepi katil pesakit. Arius memandang dia tanpa bersuara. Ringan sahaja tangannya mahu menamatkan nyawa Nadia.

Dia sudah muak dengan lakonan Nadia. Gadis itu fikirkan dia tidak tahu apa yang terjadi.

“Don't ever cross the line Nadia.” Arius terus melangkah keluar.

'You think Im stupid?' Nadia menjilat bibirnya.

*****

Christian duduk di kerusinya. Dia kelihatan sangat tenang tetapi tidak ada yang tahu gelisah yang bersarang sejak kehilangan Kyla. Berly kelihatan tabah tetapi setiap malam dia tidak dapat tidur bila memikirkan tentang anak gadis mereka.

“Dear, apa kita mau buat? Kenapa kita masih belum bertindak?” Berly memeluk lengan naga itu. Christian memandang ke wajah isteri kesayangannya.

“She's like you. Degil dan suka bertindak sendiri. You have your own lesson. Now let her learn her lesson. I am sure, she will be like you one day...” Kata Christian tegas.

Tidak ada ibu bapa yang sanggup membiarkan anak mereka berada di dalam kesengsaraan. Tetapi apa yang jadi pada Kyla adalah pilihannya sendiri. Christian mahu anak gadisnya itu bertanggungjawab atas perbuatannya sendiri.

Tok! Tok! Tok! Pasangan itu memandang kearah pintu.

“Masuk!” Arah Christian. Pintu di buka dan Arius melangkah masuk. Dia tunduk hormat pada naga dana Red Butterfly.

“Macam mana? Sudah ada petunjuk?” Tanya Berly. Arius gelengkan kepalanya.

“Saya belum jumpa apa-apa lagi Madam..” Jawab Arius. Dia memandang Christian pula.

“Master, saya mau minta kebenaran untuk masuk ke kawasan Thompson.” Kata Arius.

“Just do what ever you want. I Jjust want my daughter..” Kata Christian.

“Terima kasih Master!”

*****

Ayden dan Arius tiba di bangunan rahsia milik Thompson. Puluhan pengawal menjaga seluruh bangunan itu. Dua naga itu melangkah masuk.

“Ini kawasan En Thompson. Kamu tidak boleh masuk sesuka hati!” Kata salah seorang pengawal.

“Oh ya? Just let Thompson know, we are here to see him..” Kata Arius tegas.

“Mr Thompson tiada sekarang. Kamu boleh datang nanti..”

“Nanti?” Arius sengih tajam. Dia memandang Ayden yang juga tersenyum tajam. Dua naga itu tidak berganjak malah mereka terus lancarkan serangan. Hanya dengan beberapa tendangan dan hayunan tumbukkan sahaja semua pengawal itu tumpas.

Dua naga itu kemudian melangkah masuk. Mereka menaiki anak tangga menuju ke atas kerana tidak ada lift di dalam bangunan tersebut.

“Rasanya dia sengaja tidak buat lift. Mungkin ada laluan rahsia yang lain..” Kata Ayden. Arius angguk. Mereka mendaki tangga sempit itu hingga ke atas sekali iaitu ruang pejabat mewah Thompson.

“He is not here..” Ayden angkat kening.

“Tidak ada apa-apa petunjuk di sini..”

“Tunggu dulu.. Itu..” Ayden memuncungkan bibirnya kearah luar tingkap. Ada sebuah lapangan luas. Ada beberapa kenderaan MPV hitam dan lori haram. Beberapa orang lelaki sedang dikerahkan untuk memasukkan kotak-kotak besi ke dalam lori.

*****

Pintu bilik itu di buka. Seorang lelaki tua berpakaian seperti doktor melangkah masuk. Dia meletakkan beg kecemasan di tepi. Matanya memandang sekeliling. Kyla masih terbaring lemah tidak sedarkan diri.

Doktor tua itu mendekati tubuh Kyla. Dia tersenyum. Kemudian dia angkat tubuh Kyla ke katil besi yang ada di dalam bilik itu. Dia melihat luka tembakkan Kyla.

“Sama macam cantik.... Patutlah..” Lelaki tua itu tersenyum lagi. Dia mula merawat Kyla.

*****

Nadia melangkah masuk ke dalam bilik peribadi itu tanpa mengetuk pintu. Dia melihat jejaka yang menjadi 'teman' kesepiannya sejak beberapa tahun yang lalu. Mata jejaka itu sangat menggoda sekali. Gadis itu sudah terbiasa 'biadap' masuk ke bilik jejaka itu tanpa mengetuk pintu. Baginya jejaka itu milik dia.

“Kau ni memang tidak tahu beradap..” Aamon menjeling Nadia.

“Oh ya? Dulu kau okay saja pun..” Nadia membalas jelingan.

“Kau boleh keluar hospital sudah?” Tanya Aamon.

“I am Nadia Thompson okay. Setakat peluru kecil tu tidak boleh kasih mati aku..” Kata Nadia dengan nada angkuh.

“Aku patut suruh Cecilia tembak jantung kau...” Aamon menghembus asap rokok lagi. Nadia ketawa kecil.

“You're never change..” Nadia tersenyum sinis. Dia mendekati Aamon yang duduk di sofa empuk itu. Perlahan-lahan dia naik keatas tubuh Aamon.

Aamon membiarkan sahaja apa yang sedang Nadia lakukan. Dia sudah merasakan itu sejak mereka berusia 15 tahun lagi.

Nadia beraksi seperti kucing manja sambil menbuka satu per satu butang blause jarang yang berwarna kuning itu. Buah dadanya yang bersaiz besar gebu di tadahkan ke hadapan muka Aamon.

Jejaka itu tidak lepaskan peluang. Rancak tangannya meramas buah dada gebu itu. Bibir mereka bersatu dan mereka saling berkucupan.

Nadia melepaskan bibirnya. Dia memandang mata menggoda Aamon.

“Jangan biarkan dia hidup. Seksa dia sampai dia mati...” Kata Nadia dengan kejam.

“Why you so cruel? Saya belum test drive dia lagi..” Aamon kenyit mata nakal.

“Test drive? Dia tidak layak Aamon. Dia tu anak seorang pelacur.. Kau mau sentuh anak pelacur? Seksa saja dia... kalau boleh biar orang lain saja ratap tubuh dia..”

“Uuu... Kau tidak takut Arius atau Jorim tau? Kau mungkin akan di hantar ke neraka..” Aamon ketawa.

“Hantar aku ke neraka? Diorang belum kenal aku..” Nadia ketawa kemudian dia terus mengucup ganas bibir seksi Aamon.

Bersambung...

The Gangster Daughter (Mykyla Jorim)Where stories live. Discover now