-Şunları da bavula koy diyen emreye ters ters baktım.
-ben niye senin bavulunu hazırlıyorum kendin hazırlasana dedim emreye
-heç öyle şey olur mu gelin ? oğlum kadın işi mi yapıcak ?! dedi sevgili kayınvalidem . evet ben bavul hazırlamayı bilmezmişim de o yüzden geldi bana gösteriyor şimdi. sanki 1000 parçalık puzzle yapıyoruz aq . ata erkil aileleri sevmiyorum. neymiş kadın işimiymiş!!
-bence erkeklerin yaptığı herşeyi kızlarda yapabilir ayni şey erkekler içinde geçerli herkes eşit dedim
-gelin ben anlamam oğluma karşı kusurun olmasın
-ver dedim emreye sinirli sinirli
emre ise bu halime gülümsüyorsu. efsun hanım bir cıksın popusuna terlik atıcam görücek o ! herşeyimi de koyduktan sonra düzeltiyorum herşeyimizi koyduktan sonra bavulu kapatmaya çalışıyordum .ama kapanmıyordu fermuarı.
- o kadar şey koyarsan kapatmaz eylül .dedi emre
-kapanır kapanır . ayrıca bunların hepsi gerekli .
-az önce iki tane cüzdan koydun napıcaksın 2.cisini ?
evet aslında haklı ama çantanın rengine göre cüzdan koydum . ben bir kızım !
-emre ben üstüne oturucam bavulun sende kapatıcaksın .
-aman bavul bozulmasın dedi küçümseyerek
ayağamdaki terliği ona isapet atarak attım. vee pat tam poposuna geldi. nihahah nişancı gız eylül .
-bak bak bir de kocasına terlik atıyor. ben sana yapıcağımı bilirim dedi
ve yerden terliği alıp beni belimden tutup yatağa koyun üstü yatırdı sonra terlikte popoma vurmaya başladı.
-ah acıdı.
aslında yalan acımadı ama üst üste vurunca morarıcak . mor popolu eylül.
-bir daha yapıcak mısın ?
evet yapıcam
-hayır .
yalandan kim ölmüş beee. sonra vurmayı kesti. ailemi görücektim sonunda yaa nasıl özlemişim yaklaşık 3 haftadır görüşmüyoruz.
-bavulu indir micek misin ağam (!) ? ne bekliyorsun ? davetiye mi ?
-erkeklerin yaptığı herşeyi kızlarda yapardı hani noldu eylül hanım ? indir bavulu hadi.
bavul cok ağır ya kendi lafımla avlandım ama pes ettim mi ahaha NO
-hadi kocacım sen indirde gücünü görelim dedim gülümseyerek.
-bir öpücük alırım ama ?
-ama yanaktan ?
-off tamam !
mız mız velet ! bir de ağa olucak yakında. neyse sakince yanağıma bir buse kondurdu. buse kim aşkm bni aldtyr msun akfbjgf :D neyse siz kamurana (iç sesi) aldırmayın . emre bavulları arabaya yerleştirdi.sonra havaalanına gidip uçağa bindik. aklıma ela ile buraya gelişimiz geldi. hayatım ne kadar da farklıydı. ben ne kadar da farklıydım. ela olsa ve eski ben olsak cocuk keserdik. ama yanımda kocam var ve ona karşı cokta boş değilim. kemerleri bağladık .leydis end centilmıns falan hosteslerin aşırı dekoltelerine de saymazsak rahattım. sonra emrenin yanında oturan kadın uçak havalanırken emrenin elini tuttu.
-ay pardon ben uçak kalkarken bir garip oluyorum da istemsizce elinizi tuttum kusura bakmayın .dedi sarı saçlı sürtük.
binme o zaman uçağa kardeşim. kıskanmadım taaaam mı !! sonra emreye baktım yüzünde piç bir sırıtış vardı eğer hiç rahatsız olmadan kur yaparsa bu sefer gerçekten fena olacaktı. ona olan güvenim giderdi. hemde izmir uçağıyla (!:) bekledim . sonra emre rahatsız olmuş gibi elini çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yolculuk:Mardin
General FictionBuse hanım artık 17 yaşına gelen kızına herşeyi anlatmalıydı -Eylül kızım senin baban Mardinli ve orada birçok akrabamız var yaz tatilinde oraya gideceksin Eylül çok şaşırmıştı. Hani babası istanbulluydu ? Neden yalan söylemişlerdi ? Üstelik Eylül M...