YM 23.Bölüm

5.5K 170 8
                                    

canım acıyordu. canınız acıdığında ilk kime koşarsınız ? annenize mi ? babanıza mı ? belki kardeşinizine ? belki de en yakın arkadaşınıza ? bana sorsanız babam derdim. babam her ne kadar kızsada sonunda anlayışla karşılardı olayları. ilgilenirdi en ince detayına  kadar.onu yanımda istiyorum. peki şimdi kimim var derseniz ? kimsem yok .ben aşağı indiğimde kahvaltı sofrası toplanmıştı ve asude ile efsun hanım sohbet ediyorlardı.can evimden vurulmuştum. kocam beni bir kadınla aldatıyordu sonra da o kadın kayınvalidemle sohbet ediyorlardı. hep gözümün önündeydi.ya hamile kalırsa ? ya bir de erkek cocuk doğurursa ?bunları kafamdan silmeye çalıştım. ama olmuyordu işte hep bir yanı eksik kalıyordu. itiraf edemiyordum kimseye hatta kendime bile.

-emre bugün erken gelecekmiş dedi efsun hanım

-aa o zaman anneciğim ben hazırlanıyım da kapıda karşılıyım ağamı dedi asude

efsun hanım gözlerini bana çevirerek :

-sende azıcık özen gösteresen gelin dedi .

-ne gerek var ki dedim bıkmışçasına 

evet ne gerek vardı ? tercih edilen ben değildim asudeydi

-oğlum hem ağa hemde kocandır. onu memnun etmek senin elinde dedi

-asude var nasılsa dedim imalı bir şekilde.

-ana ! gözel olmuş ? dedi asude .

-olmuş olmuş dedi gülümseyerek efsun hanım. 

sonra emre kapıdan içeriye gitti . asude kapıya yöneldi hızlıca bense paytak adımlarla ilerledim. bu şölene ne gerek vardı ki !

-hoşgelmişsen ağam dedi asude 

ve emrenin elindeki dosya çantasını aldı.

-hoşbuldum dedi emre 

sonra bana çevirdi gözlerini. içim bir garip olmuştu. onunla nadiren göz göze geliyorduk. içimi ısıtan bir duygu vardı,bunu az önce hissettim .sonra divana geçtik.

-başıma bir ağrı girdi dedi emre.

-ilaç iç dedim soğukça

-ilaca ne gerek var ağam , ben şimdi ovarım geçer hemen .dedi asude.

sonra asude emrenin arkasına geçti ve masaj yapmaya başladı. elleri her emrenin alnına değdiğinde ürperiyordum hatta sinirleniyordum . bu duyguya ne deniliyordu ? kıskançlık mı ?.bu manzarayı izlemek istemiyordum çünkü asude emre'yi rahatlatıyordu.daha sonrasında cahit ağa ve mert geldi.sofraya oturduk.

-ağam bak bu dolmaları ben sardım dedi asude 

-pek iyi saramamışsın ya normalde serçe parmak kalınlığında olur SARMA dedim vurguyalarak

sarma ege yöresine aittir . sarma yapmışmış sarma demeye bin şahit ister bildiğin bu patlıcan dolması olmuş. izmir kızı olmasam yutturucak haspam! mert bu duruma kıkırdadı,emre ise gülmemek için kendini sıkıyordu.

-öyle mi gelinağam ,bir dahakine siz yaparsınız bende öğrenirim.dedi asude 

-tabii ben sana öğretiyim ama hızıma yetişemiyebilirsin dedim göz kırparak.

asude bozarıp kızarmaya başladı. kuma bozuntusu !

-ellerine sağlık dedi emre bana inat.

ama umursamıcaktım.sinirlenmeye gerek yok.yemekten sonra :

-gızım bize bir kahve yap asude dedi efsun hanım .

asude kahveleri getirdikten sonra emre ağamız (!) büyük bir keyifle içti.ben içmedim sonra ayaklandım.

-ben yatıyım artık dedim .

-kocanı beklemicek misin diye sordu emre ?

bir de hala koca diyor ya ! yaptıkları üstüme geliyor.

-nasılsa asudenin odasında kalıyorsun gereği var mı ? dedim sertçe

emre sinirli gözlerle bana döndü

-iyi git hemen yat odandan da cıkma 

-tamam dedim sadece

uğraşacak gücüm yoktu. o diğer karısının yanında yatarken ben boş ve soğuk yatakta geceyi gündüz etmeye çaışıyordum. ne yapabilirdim ? kocamla kumama iyi geceler öpücüğümü vericektim birde ?en sevdiğiniz aynı zamanda canınızı en cok yakandır.seri adımlarla odamam çıktım .sonra kapım çalındı. acaba emre mi ? sonra hevesim kursağımda kaldı . gelen mertti.

-yenge iyi misin saat yatmak için erken ?

-sence ne kadar iyi olabilirm mert ? 

-ama yenge-

lafını kestim

-sakın bana abini savunma. bak biz tanışalı daha bir ay bile olmadı ve o sırt ben onun karısı olmadım diye üstüme kuma aldı ve onu karısı yaptı şimdi soruyorum sana  bu nedir ? ben buna erkek orospusu diyorum kusura bakma da !

-abim hakkında böyle konuşamazsın ! sonuçta o senin kocan . dedi sertçe ve odadan çıktı.

yine yalnız kaldım.zaten kendimden başka kimim vardı ki ?gözlerimi kapatmaya çalıştım . bir ara içim geçmiş saat 02.00 olmuş. sonra tekrar dalmaya çalıştım ama dalamadım. biraz hava alsam iyi gelir diye düşündüm zira başımda asude diye bir kara bela vardı. ses çıkarmadan en üstteki terasa çıktım.havayı tüm gücümle içime çekmeye çalışıyordum.

-bütün bunlar cok fazla diye söyleniyordum 

sonra arkamda bir ses duydum 

-ştt dedi emre 

-ne işin var senin burada diye sorum 

-asıl senin ne işin var ben sana odandan çıkma demedim mi diye azarladı beni

-uyku tutmadı erken yattım . peki sen ?

-beni de uyku tutmadı.

-aa biricik karının yanında hayret nasıl oldu bu dedim dalga gecerek ?

-belkide ait olduğumuz yer,ait olduğumuzu sandığımız yer değildir...

____________________________________________________

multimedia:eylüül

Yolculuk:MardinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin