Öncelikle arkadaşlar Haklısınız özür dilerim baya bir zaman oldu .araya birşeyler girdi ve hatta sürekli bölüm yazdım ama istediğim gibi olmadı ilham gelmedi ama artık geri döndüm bundan sonra her hafta yeni bölüm gelicek
---Unutanlar için genel Hatırlatma ----
Eylül aslında babasının Mardinli olduğunu bilmiyordur fakat Mardin'de ki dedesinin hastalanması üzerine dedesi onu görmek ister. Eylül'ün babası ,izmirli bir Kadınla evlendiği için Eylül'ün dedesi oğluna karşı küsmüştür.neyse Eylül de kabul eder ve Mardin'e gider burada kuzenleri vardır büyükten küçüğe doğru Gökmen bora melek asmin. Eylül'ün dedesiyle Aşiretin Ağası cok yakındırlar ve birgün ağa eylülleri Yemeğe davet eder. Ağa'nın oğlu Emre vardır. Emre sert bir çocuktur . yine bir gün ağalara gittiklerinde Eylül ve Emre'nin arasında bir Tartışma geçer Emre sinirlenir Eylül'ün peşinden gider ve onu o anki sinirle öpmeye Çalışır bu sırada konağın Ağası yani Cahit ağa görür ve Eylül'ün dedesiyle karar alırlar . Mecburen Eylül ve Emre evlenir. ilk başta ikisi de soğuk davranır sonra birgün Emre ve Eylül kavga eder çünkü Emre Eylül'e dokunmaya Çalışır .Eylül sinirle asla senin olmıcam senden nefret ediyorum der ve bunun sonucunda Emre Eylül'e oyun oynar .Emre'nin kuzeni asude konağa sanki kumaymış gibi gelir. en sonunda Eylül dayanamaz ve sarhoşluğun etkisiylede Emre'ye onu sevdiğini söyler bu sihirli kelimeler sayesinde Aralarındaki buzlar erir . o gece birbirlerinin olurlar . ilerleyen günlerde Emre Eylül'e bir sürpriz yapar.
---------------------------------------------
Ne kadar televizyon seyretmek istesem de Emre bana bir sürprizi olduğunu söyledi. hızlıca pakete baktım normalde liseli kız triplerine grip "ayy asqoom yhaa" demem gerekse de ben şok olmuştum .
-ne oldu beğenmedin mi diye sordu Emre alaycı bir ses tonuyla
Şuanda kıpkırmızı oldum kesin .elimdeki iç çamaşırı takıml kadar hatta . evet evet yanlış okumadınız .sevgili kocam bana takım almış.
-neden aldın bunları diye sordum
Evet cok mantıksızdı. bunlarla napılır Eylül ?yemek yapılır sndksksk. bu herifte arsız çıktı iyice .istediğini vermicem .
-Bence sen bunlarla napıcağımızı daha iyi biliyorsun .
-kusura bakma kocacım basım ağrıyo
Evet en bilindik yalan sjdjdk :D
-ilaç iç geçer dedi
-yok yok hem cok yoruldum .
-naptığında yoruldun? Hem sen yeni gelinsin adetleri bilirsin dedi göz kırparak.şimdi ne utangaçlığı diye soracaksınız ama insan kocası da olsa utanıyor.derin derin nefes aldım.yavaşça kıyafetlerimi çıkardım ve iç takımını giydim .
-bak sevgili kocacığım sadece sarılarak uyuyacağız tamam mı ?
-hadi ama eylül cok nazlandın dedi omuzlarını silkerek
-ısrar etme dedim ses tonumu yükselterek.
-istemiyor musun beni eylül ! o benden daha cok bağırmaya başladı.
-tabiki istiyorum ama şuanda o işi yapmak istemiyorum diye hiddetlendim.
-beni sevmiyorsun ben sana oyun oynadım diye şimdi kalkmış beni seviyormuşsun numarası yapıyorsun eylül.biliyorum sen kendini bana ait görmüyorsun madem öyle bende giderim dedi
odanın kapasını sertçe kapatıp çıktı.maksadım bu değildi o odadan çıkınca gözlerimden yaşlar akmıştı.onu neden istemeyeyim ki ? onu cok seviyordum ama hani o şehvet gelmemişti. gururuna dokundu . ama ne derler bilirsiniz : fazla gurur göte vurur.
sabahı zor etmiştim emre gece geç gelip koltukta sızmış.bara falan gitti büyük ihtimalle çünkü içki içmiş hemde cok. hüzünlü bir şekilde üstüne battaniye örttüm ve onun için kahvaltı hazırlamaya gittim.belki bu iyi gelirdi.emre uyandıktan sonra yüzüme bakmadı.moralim bozulsa da pes etmeyecektim.
-seni seviyorum emre diye bağırdım konağın ortasında.
delice gelebilir ama seven zaten delidir ve herşeyi göze almıştır.
-eylül sus ! herkesi uyandırıcaksın .
-emre seni cook seviyorum anladın mı !?
emre gelip beni kucağına aldı ve odamıza götürdü.
-üzgünüm eylül seni zorladım sonrada gittim.
-bende üzgünüm ama seni sevmediğimde değildi olanlar.
-bende seni seviyorum .
dudakarı dudaklarımdaydı.adeta dili içime girmek için yalvarıyordu.ona izin verdim ağzımın içine dili girdiğinde inleme çıkardım.
-cok açım hadi kahvaltı edelim.dedi emre
-olur edelim.
biz aşağıya indiğimizde herkes oradaydı.
-günaydın kumrular dedi mert
-günaydın sap oğlan dedim gülümseyerek
kayınvalidem onaylamaz bakışlarla bana baktı.biliydim böyle olacahını insanları gandiriysiniz ( tab3 açılımı yapan cocuk sghasdghab )
-hadi ben işe gidiyorum dedi emre
-bende gelicem abi dedi mert
ikisi birlikte işe gidirken bende emreyi yanaklarından öpüp uğurladım.cok sevgili anneciğimle(!)temizlik yapacakmışız.kadın beni bir rahat bırakmıyor ya.ortalığa baktığımda asiye yoktu.oh ne güzel asiye hanım gezsin eylül konakta hapis.emrenin izni olmadan zaten çıkamıyorum.off bayılıcam.aaa gerçekten bayılma numarası mı yapsam.off saçmalama eylül.mecbur napıcaz aldım elime toz bezini.masaları silmeye başladım.kadın bir yandan da beni kontrol ediyor.yerleri viledaladım,süpürdüm .canım çıktı koskoca konak ya !akşama doğru sofrayo hazırladılar emrelerde geldi tabi benim benzim atmış.
-iyi misin eylül diye sordu endişeyle emre.
-birşeyi yok temizlik yaptık dedi kayınvalidem
-anne evde kadın mı kalmadı ?! niye eylüle iş yaptırıyorsun dedi kaşlarını çatarak
-kendi evi hissetsin diye. hem ne var oğlum arada hatun kişi yapar bunları.
-tamam sorun değil diye araya girdim sorun çıkmasını istemiyordum.
sofraya geçtik.yemekte tavuk vardı. bir yandan yiyor diğer yandan dinliyordum.
-oğlum bugün simay aradı mardin'e geliyormuş bende konağa devat ettim babası benim için hatırı sayılır birisi güvende olsun dedi cahit ağa
simay ismi geçince herkesin bir yüzü değişti.ağzıma attığım tavuk parçasıyla bir anda midem bulandı ve elimi ağzıma götürdüm.
tavuktan mıdır yoksa simaydan mıdır midemde felaket bir ağrı vardı ......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yolculuk:Mardin
Fiction généraleBuse hanım artık 17 yaşına gelen kızına herşeyi anlatmalıydı -Eylül kızım senin baban Mardinli ve orada birçok akrabamız var yaz tatilinde oraya gideceksin Eylül çok şaşırmıştı. Hani babası istanbulluydu ? Neden yalan söylemişlerdi ? Üstelik Eylül M...