YM 25.Bölüm

5.9K 184 11
                                    

efrafa son bir kez daha baktım ama asude yoktu.

-asude nerede diye sordum emreye.

-annesini özlemiş ziyarete gitti.

-neden düğün gitti ?

-hesap mı soruyorsun sen bana ? ben öyle uygun gördüm .dedi sesini biraz yükselterek

o an suratım asıldı.bana sürekli böyle davranıyordu.değersizmişim gibi.sonra nikah kıyıldı .eğlenceler yapıldı ve herkes evine dağıldı.başım cok ağrıyordu.ilaç içip bahçeye çıktım .

-bak yenge bu ali benim liseden arkadaşım dedi mert

aaa inanmıyoum.bu benim samimi arkadaşım ali !

-aa leblebi ,napıyorsun sen burada

evet leblebi benim lakabım.sınıfta leblebi tozu yerken az daha boğuluyordum o yüzden ali bana leblebi der.

-yaa leblebi deme bana dedim gülerek

-siz tanışıyor musunuz diye sordu emre cok ciddi bir şekilde.

-evet leblebi yani eylül'ün okula bir ara nakil olarak gitmiştim.

bir süreden sonra kahveleri getirdim .koyu bir sohbet başladı

-mert senin bu yengen yani leblebi neler yaptı okulda neler dedi gülerek ali

-ali ya abartarak anlatırsın sen anlatma dedim 

-sus bi ya ,neyse şimdi edebiyat sınavındayız eylül sınavda yanındaki kızın bacaklarına bakıyor ama dikizliyor bildiğiniz eylül'ün de o zaman ömer diye bir sevgili vardı,ömer sınav sonunda gidip sen eşcinsel misin aşkım  diye sormuştu.meğerse yanındaki kız bacaklarına kopya yazmış eylül ona bakıyormuş .

-vaay yenge dedi mert gülerek

aferin ali piç oldun !! emreye baktığımda gözlerinden ateş çıkıyordu.

-eylül gelsene bir benimle dedi emre

normalde olsa diretirdim ama cok sinirle bakıyordu.hızlıca onu takip ettim.ve benim odama geldim.emre bir anda kollarıma yapıştı

-bana bak eylül ne bu samimyet önce murat sonra ali şimdide ömer.dedi sarsarak

-geçmiç gitmiş birşey emre .ağğh canımı acıtıyorsun emreeğ dedim

-bana bak usturuplu olucaksın bundan sonra dedi bağırarak

-ya olmazsam ?

elini kaldırdı .

-ne o vurucak mısın gene dedim

sonra havadaki elini yumruk yaparak indirdi.

-vur emre istediğin kadar vur zaten canımı cook yakıyorsun.sırf karın olmadım diye üstüme kuma getirdin sustum ama daha fazla dayanamıcam ! sözde sana alışmam için zaman verdin ama daha bir ay bile olmamıştı. hiç sormadın bana neden diye.hep egonu düşündün.annem beni doğurduktan sonra rahminde bir sorun oluşmuş zaten beende de cok zor bir doğum geçirmiş.benden sonra cok denemişler ama annemin rahmindeki sorun yüzünden cocuk olmadı.ben az daha annemi kaybediyordum.annem cok isityordu bir tane daha cocuğu olsun.ikinci kez hamile kaldığında düşük yaptı.çektiği acıdan dolayı hastahaneyi inletiyordu.cok korkmuştum.annem de o zaman bana sakın bunlardan etkilenme cesaretli ol demişti ama etkilendim emre anlıyor musun cok korktum!

-eylül be-

-sus beni dinle ! yaptıkların cok ağır o kadını eve getirdiğin gün sana karşı içimde birtakım duygular hissettim .sana karşı bazı şeyler hissettim emre ! ama artık cok geç . sen onu karın yaptın!

Yolculuk:MardinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin