Midemin bulanmasıyla elimi ağzıma götürdüm.herkes bana endişeyle bakıyordu.daha fazla dayamayıp yukarı kata yani tuvalete koştum.tuvalete eğildim ve öğürmeye başladım.emre arkamdan gelerek saçlarımı tuttu.beni bu halde görmesini istemiyordum.
-Eylül ? İyi misin ? diye sordu endişeyle.
-Emre git lütfen
-Eylül saçmalama , hadi canım doktora gidelim .
-Yok yok , ben iyiyim.Tavuktan midem bulandı .Hassas bir midem vardır.Ortalığı ayağa kaldırmaya gerek yok.
-Emin misin ? Ya ciddi birşeyse ?
-Endişenme ,ben iyiyim gerçekten ama şimdi duş almam lazım her tarafım battı.
-Tamam ben çıkıyorum o zaman birşeye ihtiyacın olursa çağır dedi göz kırparak
Sapık herif ya ! Bende bu kadar sert olmayayım.Yardım etmek istiyor.Sıcak suyun altına girdim .İki kere saçımı şampuanladıktan sonra vücudumu elmalı duş jeliyle keseledim.Duştan çıktıktan sonra dişlerimi fırçaladım.Ve hazırlandıktan sonra aşağıya indim.Midemin bulantısı geçmişti artık.Şimdi aklımda geriye tek bir soru kalıyordu ;Simay kimdi ?
-İyi misin gelin gızım ? diye sordu Cahit Ağa
-İyiyim merak etmeyin,hassas bir midem varda tavuk dokundu.
Herkes rahatlamış görünüyordu tabi benim dışımda gözlerimi Emre'ye yönelterek sessizliği bozdum.
-Simay'dan bahsediyordunuz.Simay kim ?
Emre açıklayacaktı ki Mert sözünü kesti.
-Simay bizim şirket ortağımızın kızı.İki sene önce okumaya Amerika'ya gitmişti.Biraz değişik bir kız.Genellikle o geldiğinde birşeyler olur.Yani bence kötü sanş getiriyor dedi gülerek.
-Bizim şirkette çalışacakmış öyle duymuştum.dedi emre
-Abime biraz takık bir kızdır da. Abim arkadaşı gibi görsede iki sene önce abimle ilgileniyordu.dedi Mert eğlenerek .
Umursamamak istesemde hafif kızgın bir ifade yer aldı yüzümde.Durumu anlayınca Emre söze girdi.
-İki sene önceydi sonuçta Amerika 'da birisiyle tanışmıştır.Hem artık ben evli bir adamım dedi içten bir tebessümle
Gülümseyişi içimi eritti o an. Kendini topla Eylül. Ayy şimdi bu kız yapışkan bir kızsa Emre'nin peşini bırakmaz.Yok ya bunların hepsi kuruntu.Boşu boşuna kendimi üzüyorum.Ama bütün gün aynı iş yerinde olacaklar. Bense bütün gün evde. Sahi okullar açıldıktan sonra neler olacaktı ?Bunuda aklımın bir köşesine not ettim ,mutlaka soracaktım.
-Eylül ? dedi emre
-Efendim ?
-Daldın bir yerlere , bir sorun mu var ?
-Amma da abartiyseniz,evli barklı adama kim bakacak.Namuslu kızdır o.dedi efsun hanım
-Evet oglim cok abartiyseniz sakin duymayayım bir daha dedi cahit ağa
Abartan bendim.Harika hepsi üstüme geliyorlar.Kimse anlamıyor ama ben bu dört duvar arasın boğuluyordum.O anda Emre'nin telefonu çaldı.Biraz konuştuktan sonra telefonu bana uzattı.
-Alo ?
-Eylül'üm dedi Ela
Nasıl sevindim anatamam.Yüzümde kocaman bir gülümseyemeyle konuşmaya devam ettim.
-Ela nelerdesin sen ?
-İzmir'deyiz ama yarın annem ben Can yanına gelicez
-Eniştem ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yolculuk:Mardin
General FictionBuse hanım artık 17 yaşına gelen kızına herşeyi anlatmalıydı -Eylül kızım senin baban Mardinli ve orada birçok akrabamız var yaz tatilinde oraya gideceksin Eylül çok şaşırmıştı. Hani babası istanbulluydu ? Neden yalan söylemişlerdi ? Üstelik Eylül M...