Bitirme kararı almayı düşünüyordum.İçeri yavaşça Ela geldi.Gözlerime baktı .
-Noldu sana ? diye sordu endişeyle
-Biz Emre'yle yapamıyoruz Ela.Benimde hatam var ; onu seviyorum ama ona karısı gibi davranmadım hiç.O alttan alınca ben üste çıktım ben alttan alınca o üste çıktı.Kavga,gürültü.Şuanda onunda kalbi kırık benimde.Ne yapsam işe yaramıyor.Simay'da var üstelik.Zaten olay onu kıskanmamla başladı .
-Simay tam bir kaşar.Onun için canını sıkma icabına bakarız.Asıl gelelim karı-koca mevzusuna.Sen gerçekten seviyor musun ?
-Evet seviyorum.
-Eylül'üm sen seviyorsun da sevmeyi pek bilmiyorsun.Haklısın insanlara güven sorunu yaşamakta.Aldatılacağını bildiğin için eski sevgilinden ayrılmıştın.Her ne kadar atlattınsa da zor oldu biliyoruz.Buraya gelmen Emre ile bu şekilde evlenmen de seni çok sarstı.Batı'nın özgürlüğünden Doğu'nun hapishanesine geldin.Üstelik Emre ,ağa .Kimse kolay olacağını söylemedi.Ama ona sevgini belli et.Sen kaplumbağa gibi kabuğuna çekiliyorsun.Sonra o da seni çıkarmak için uğraşıyor.O da bundan yorulmuş olabilir.Seviyorsan belli et.
dedikten sonra sımsıkı sarıldı gece saat 3.30'du.
-Seviyorsan söyle kanka bnc .s.s dedi Ela
-Annen biliyor mu kanka ? Annen şarapçı olduğunu biliyor mu ? dedim bende
sonra ikimizde güldük.Mızmızlanarak Can yanımıza geldi.
-Susun bir ya ! Saat kaç farkında mısınız ?
Sonra hepimiz yatağa yattık.Çok özlemişim onlarla beraber yatmayı.
Sabah olduğunda Ela ve ben ,Can 'ı gıdıklayarak uyandırdık.Sonra koşarak aşağıya indik .Can'dan kaçmaya çalışıyorduk.Evet sadece çalışıyorduk.Kahvaltı sofrasına oturduk
-Günaydın,geçiktim kusura bakmayın dedim
-Bugün iş yok dedi Mert sırıtarak.
-Çok sevindim, kocamın yüzünü görebilicem dedim.
-Aslında biz Emre ile birşeyler yapacaktık eski günlerdeki gibi. dedi Simay
-Aaaa Simay'cığım bende sana Amerika'daki okul hakkında birşeyler danışacaktım.İleri de oraya gitmeyi düşünüyorum da dedi Ela
Kahkaha atmamak için kendimi zor tuttum.Yalnız sürtüğe bak nah sana Emre .
-Emre sen ne diyorsun diye sordum gözlerinin içine baktım.
-Bilmiyorum dedi isteksizce
Yine moralim cok bozulmuştu.
-Bağ evine götürür müsün beni diye sordum
-Tamam dedi.
Trip atıyor prensesimiz.Bağ evinde sürprizlerim var ona.Herkesle konuştuktan sonra arabaya bindik.Araba'da ses çıkmıyordu.
-Emre ?
-Hıı ?
Hı mı ? Öküz ya .Pes etmek yok Eylül.Bu gün bu küslük bitecek.Sorunlara çözüm yolu bulunmalı.
-Teşekkür ederim beni getirdiğin için.
Cevap vermedi.Neyseki bağ evine gelmiştik.Ya Allah bismillah ssjhsd danaya girer gibi oldu ama neyse.
-Ne yapıcaz burda? diye sordu Emre
-Şimdi kocacım aramızdaki sorunları gidericez.
dedim ve üstüne atladım cocuğun.Öküz Eylül geri gelmişti.Gömleğinin düğmelerini açmaya başlamıştım.Dudaklarını sertçe öpmeye başladım.Karşılık vermedi.Beni itti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yolculuk:Mardin
General FictionBuse hanım artık 17 yaşına gelen kızına herşeyi anlatmalıydı -Eylül kızım senin baban Mardinli ve orada birçok akrabamız var yaz tatilinde oraya gideceksin Eylül çok şaşırmıştı. Hani babası istanbulluydu ? Neden yalan söylemişlerdi ? Üstelik Eylül M...