YM 17.Bölüm

6K 194 11
                                    

-orospu ! dedi emre

kan beynime sıçradı. nasıl bana böyle birşey derdi ? üstelik tokat atmıştı. elimi yanağıma götürdüm . dudağım patlamış ve ağzıma kan tadı geliyordu. dudağım acıyordu,sızlıyordu ama kalbim kadar değil. kalbimde öyle bir ağrı vardı ki bir an elimi sokup kalbimi cıkartmak istedim. tüm herşeyden herkesden kurtulmak istedim.ben emre'ye bağlanmıştım. o gün beni öptüğünde neredeyse heyecandan çişim gelmişti ama simdi yıktı beni. tamam hataydı belki buraya gelmem ama ben onun düşündüğü gibi birşey yapmadım onu aldatmadım acaba ben emreyi o kadınla görünce o da böyle mi hissetti ?  yanlış anlaşıldığını mı ? bana orospu dedi beni o fahişelerle aynı kefeye koydu. pişman değilim. şimdilik. kendimi toparlayarak ayağa kalktım .emre ise hala bana öldürücü bakışlarla bakıyordu. korkmaya başladım çünkü ilk defa bu kadar sinirliydi.içgüdüsel olarak bir savunma yapmam gerektiğine karar verdim. neyseki mantığım tamamen devre dışı değil.

-emre sen ne diyorsun ?! ben sadece içki içtim sandığın gibi birşey olmadı.

emre bana inanmayarak üstüme gelmeye başladı.o geldikçe ben kaçtım. upss soğuk duvara değen sırtımla yüzümü buruşturdum .o sırada bir tane adam geldi. büyük ihtimalle emre'nin koruması

-ağam kameralardan baktık temiz herşey . yalnız bir adam gelmiş gelinağayla konuşmaya onu da hallediyoruz şimdi.dedi

emrenin yüzündeki gerginlik biraz gitti.

-tamam dedi 

adam gitti ve emre bana döndü

-ne işin vardı o adamla diye bağırdı

-ş-şey yanıma geldi sohbet etmeye çalıştı ama gönderdim zaten sonra yanımda duran bir kız vardı onunla birlikte ayrıldılar.

emre önce süpheli gözlerle baktı ama sonra bana inandı .kolumdan tuttuğu gibi arabaya oturtdu. 10 dk sonra eve geldik. hızlıca merdivenlerden cıkıp odaya girdim. üstümdekileri cıkarttım ve daha sonra banyoya girdim. önce küveti ılık suyla doldurdum daha sonra elma kokulu duj jelinden sıktım. yavaşça kuvetin içine girdim ve ağlamaya başladım. su bir yandan rahatatıyordu. ve ben rahatladıkça ağlıyordum.bugün olanları düşünüyordum. emrenin beni aldattığını sandım sonra bara gidip ondan intikam almak istedim ama bunu yapamadım sonra emre bana tokat atıp orospu dedi. bugün keşke hiç olmasaydı.duştan cıktım bornozumu üstüme geçirdim. odaya gittiğimde üstüme gecelik giydim artık açık veya değil umursamıyordum.yatağa girdim ve ağlamaya başaldım . herşey cok fazlaydı hem de cok .ağlayarak uykuya daldım .

EMRE'DEN 

ona cok sinirliydim ama masum olduğunu biliyordum. keşke ona tokat atmasaydım . bir de ona orospu dedim. bunu nasıl yaptım . bir an onun beni aldattığını sandım . ama kamera görüntilerinden herşeyi gördüm. o masumdu . kafam da pişmanlık vardı. odamıza girdim usulca. eylül uyumuştu ama yastığı ıslaktı büyük ihtimalle ağlayarak uyumuştu. onu ağlatmıştım onu üzmüştüm. napıcaktım şimdi ben ? gönlünü nasıl alacaktım ?yastığımı alıp kanepeye geçtim. kafana sokayım emre ya herşeyi mahfettin .

EYLÜL'DEN DEVAM 

sabah uyandığımda emre kanepedeydi.dün bana yaptıklarını hatırladım . gözlerim doldu ama hemen sildim. ben güçlüydüm. emre gözlerini araladı ve bana baktı.

-günaydın dedi

yüzsüz piç . 

-........

birşey demedim .

-eylül bak ben üzgünüm . gerçekten yanlış anladım kızdım seni o kılıkta görünce ben bile seni o halde görememişken başkalarının seni öyle görme fikri sinirimi bozdu. ben gerçekten başkasıyla şey yaptığını düşündüm.keşke herşeyi geri alabilsem.

Yolculuk:MardinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin