YM 35.Bölüm

4.9K 169 3
                                    

-Yaa giyicek hiçbir şeyim yok ! dedim sızlanarak

-Bu kadar yersen tabi olmaz dedi Emre gülerek

-Ne yani ben kilo mu aldım ? dedim kaşlarımı çatarak

Hamileliğin daha 4. haftasındaydım ve şimdiden kilo almaya başlamıştım.Canım bu aralar tatlı şeyler istiyordu.Ne yapayım bebek istiyor !Tamam tamam ben istiyorum .Bu hamile işini sevdim ama kilo almak kötü tarafı.Pantolonlarım sıkıyor artık beni.tahminimce 3 kilo aldım.

-Hayır sevgilim kilo almadın dedi emre sırıtarak

bu sırıtıştan yalan söylediği belli oluyordu.Aslında bakarsanız benimle eğleniyordu.Yakında davul gibi olucam.Daha kötüsü de Buse ablamın düğünü için İzmir'e gidicez 3 gün sonra .Daha abiye kıyafet bile almadım.

-Alışverişe çıkmamız lazım.Düğün için hala bir şey almadım .dedim

-Tamam alırız ama önce kahvaltımızı edelim. Teyzenler de gelirler.

Bunun üzerine aşağıya indik.

-Günaydın kuzum dedi teyzem.

-Günaydın herkese dedim

Daha sonra sofraya oturduk ve tabağımı tepeleme doldurdum.

Mert ,Can ve Emre bana şaşkın gözlerle baktılar.

-Bebek doymuyor o yüzden bu kadar yiyorum dedim sakince

-Bu gidişle hiçbir elbisenin içine giremeyecek dedi Can

-Aç mı kalsın kız dedi teyzem

-Garışmayın gelin hanıma dedi efsun hanım

Efsun reyiz iş başında :D

-Size ne ya karışmayın dedim.

-Yengeme bir sürü elbise bulunur dedi asiye

Bunlar analı-kızlı beni savunduklarına göre kesin birşey var. Herhalde hamileyim diye yapıyorlar.

Kahvaltımızı yaptıktan sonra Emre ile ben alışverişe gittik. Teyzemle' e ne kadar ısrar etsem de onlar bizi yalnız bırakmak istediler.Neyse ki Ela'ya kıyafet bakmak için tekrar gezecektik.Ama şimdi katlanmam gereken sert bir erkek var karşımda !

-Bu elbise çok kısa başka bir şey giy

-Kırmızı çok seksi oldu değiştir.

-Sırt dekoltesi cok fazla orada kavga çıkarmamı mı istiyorsun ?

-Gerdekte bile göğüslerini bu kadar iyi göremedim o dekolte ne öyle !

dedi dedi dedi sevgili Emre.

Artık ben sinir krizi geçirirken Emre mecbur beğendiğim bir elbiseyi aldı.

-Tamam Eylül sakinleş bebeğe bir şey olacak.

-Tamam Emre dedim sertçe.

En sonunda straplez,pudra rengi bir elbise aldım.Daha sonra da mağazalara uğrayarak bana günlük kıyafetler aldık.

-Aşkııııağğm şu mini mini elbiseden alacağım dedim şirin olmaya çalışarak

-Canım mini mini dayak yemeye ne dersin ? dedi sırıtarak

-off iyi be dedim sinirlice çıktım.

başka bir mağazaya girdik.

-Bu nasıl diye sordu Emre ?

-Kötü dedim

- Peki ya şu tulum nasıl

-İğrenç!

-bitanem sana şu ayakkabıdan alayım mı ?

-Hayatta giymem

Alışverişin geri kalanında yüzümü astım ve gösterdiği bütün güzel kıyafetlere kötü dedim.En sonunda yorulduğumu anladı ve bir cafede oturup yemek yedik.

-Hadi ama asma suratını sadece o elbise için mi Eylül ?

-Uzatma zaten alacağımızı aldık hadi gidelim dedim sertçe

Daha fazla ısrar etmedi ve kalktık beni konağa bıraktı arabadan inerken bir şey demedim.Belki bir teşekkürü hak ediyordu ama şuanda sinirliydim daha sonraya kalsın.

-Hoşgeldin kuzum dedi teyzem

-Hoşbulduk dedim

Çok yorulmuştum. Aldığım kıyafetleri gösterip odama çıktım.Hepsi çok beğenmişti elbiseyi tabii efsun Hanım hariç.Keşke biraz daha kapalı olsaydı dedi.Neyse umursamıyorum.Önce sıcak bir duş aldım.Sonra yardımcılar kıyafetleri dolaba yerleştirdi.Bende sıcak yatağıma yatıp uyudum.Uyandığımda Emre yanımda yatıyordu.

-Günaydın dedi

-Günaydın dedim terslercesine.

Anlamış olacak ki hiçbir şey demeden gitti.Etrafa şöyle bir baktık sabah olmuştu yaklaşık 15 saat boyuna uyumuşum .Aşağı indiğimde divan da herkes kahve içiyordu.

-Yarın sabah erkenden İzmir'e gidiyoruz.Bavullarınızı hazırlayın hanımlar dedi Emre

Aslında sinirim geçmişti ama yine de onunla oynamak istiyordum.

Yukarı çıkıp sadece kendi bavulumu hazırladım.Daha sonra Kuzenlerim içinde alışverişe çıktık.Ela da kendine çok güzel bir elbise almıştı.Üstelik mini elbise almıştı.Biraz kıskanmıştım .Sonuçta ben giyemiyordum.Akşam Emre odama geldiğinde artık sabretmedi.

-Benim bavulumu niye hazırlamadın dedi biraz sesini yükselterek.

Sanırım şu iki gündür trip atmam canını sıkmıştı.Kısıtlanmayı sevmiyordum ne yapayım ? Kavga etmek istemediğim için açıklama da bulundum

-Kendiminkini hazırladıktan sonra Ela için alışverişi gittik geldiğimde yorgundum biraz dinlendim hazırlarım ne bağırıyorsun dedim incinmiş tavırla.

-Tamam sen dinlen ben yardımcılara söylerim onlar hazırlarlar dedi yumuşamış bir şekilde.

Sabah olduğunda hemen kahvaltı edip havaalanına gittik.Yolculuğumuz bittikten sonra dayımlar bizi arabayla almaya geldiler.Eve girmemle bir şenlik oldu .Bizimkilerin hepsi oradaydı.Hepsine teker teker gidip sarıldım.

Daha sonra akşam yemeğine oturduk.Keyifli bir sohbet vardı masada.

-Bu dolmaları senin için sardım dedi Meral teyzem

-Ellerine sağlık teyzeciğim dedim

-Eylül kilo mu aldın sen dedi Ozan .

Ozan benim 19 yaşındaki kuzenimdir.Meral teyzemin oğlu.Çok meraklıdır kendisi.Bok var değil mi merak ediyorsun.

-evet biraz öyle oldu dedim.

-Ay bırak sen şimdi Ozan'ı .Bugün Paris'ten nişanlım gelecek.Onunla tanıştırıcam seni dedi simge ablam

Simge ablam da meral teyzemin kızıdır .Kendini 25 yaşında . Tek kelimeyle özetlesem kokoş derdim.

-Olur tanışırız simge abla dedim gülümseyerek.

-Kokoş ,(simge) bu cocuk seni bırakıcak haberin olsun dedi Burcu ablam.

Burcu abla da Meral teyzenin kızı kendisi simge'nin ikizi.Cok dobradır ama genellikle olumsuz bakar.

-Ağzından yel alsın dedi teyzoşum

-Aman anne evde bir ben kalmışım dedi Ela gülerek.

-Seni kimse almaz ki cadı dedi can

-hiçte bile dedi ela

tatlılarda yendikten sonra odamıza çıktık .

Bavulları boşaltmaya başlamıştım ki içinden bir kutu çıktı.Hemen kutuyu açtım.İçinde benim beğendiğim ama Emre'nin bana almadığı elbise vardı.Üstünde de bir not.

'Seni seviyorum Eylül'üm,elbise çok yakıştı bazı erkekler çok şanssız seni sadece ben böyle görebilicem ;) '

O sırada Emre içeri girdi.Üstüne atlayıp dudaklarına bir buse kondurdum...

Yolculuk:MardinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin