YM 27.Bölüm

5.7K 182 12
                                    

bu nasıl olurdu? nasıl hamile olurdu?kalbime sanki bir hançer girdi.önceleri emre gönül eğlendiriyor dedim ama bu  öyle değilmiş.şimdi zaman dursa çıksam desem ki 'emre seni seviyorum artık hazırım yeniden başlayalım'. ama malesef onlar artık çekirdek aile.ben kötü kız oldum arada. ilerede bu cocuk doğduğunda konakta istenmeyen kişi ben olucam.hani filmlerde olur ya kadın başkasından hamiledir falan , neden şimdi de öyle değil.başkasından olsun lütfen.ben ve emre olalım asudesiz.bebek doğunca asude kıymete binicek iyice.ben emrenin cennetinden kavulmak istemiyorum.bazen soruyorum kendime neden dayanıyorum diye? sonra diyorum ki en azından emreyi görüyorum .hep aklımda bu geçici birşeydi meğerse geçici olan benmişim...

-Allah devamını getirir inşallah dedi efsun hanım yapmacık yapmacık.

-b-ben tebrik ederim. benim yapamadığımı yaptın.mutlu olman gerekir.dedim

sonra masadan kalktım.. odama gittim . herşeyi kırıp döküyordum.bıkmıştım artık. neden benim normal hayatım yoktu.sonra kapı çaldı.mert içeri geldi

-iyi misin eyül ? diye sordu.

bu tavrı daha cok beni mutlu etmek isteyen bir dost gibiydi.

-ne kadar iyi olunur ? söylesene mert ! asude gebe ! dedim çemkirerek.

ben simsiyah geceleri gündüz etmeye çalışırken emre asudeyle cocuk yapıyormuş.söyleyin şimdi ben napıyım ? belki düzelir diye umduğum herşeyin daha boka gitmesine mi yanıyım ? yoksa emre ile asla olmayacağımız karı-kocalığa mı yanıyım ?

-eylül haklısın ama bir bakıma işleri sen buraya sürükledin

-ben mi ? ne kadar canım yanıyor mert sen biliyor musun ? ben emreye bağlanmışım meğerse kurtulamıyorum.buradan kaçamam mı zannediyorsun ? öyle bir kaçarım ki ! ama yapmıyorum.sebebini sorasan sen sevgi dersin ben aptallık.

böyle düşünüyordum.ben daha cok yanıyordum.herşey emrenin yaptığı piçlikler! önce bana zorla sahip olmaya çalışmıştı. işte temel sorun bu : emre kendine hakim olamıyor!

-abime söylesen ? diye teklifte bulundu.

-ne söyliyim artık . olan oldu.artık ondan nefret ediyorum.o her hareketiyle bizi çıkmaza sürükledi.bana abini savunma hala . artık ben yokum asudesi var bir de bebeği. o bebek cok masum ama diğerlerine ne olursa olsun ben mutsuz olduktan sonra.

belki bana bencil diyeceksiniz ama ben böyleyim. eğer mutsuzsam yanımdakiler kahkaha atmayacak ,bunun  kadaer kötü bir durum yok!

-madem öyle eylül,sende durumu kabullen ,üzülmemeye çalış.

-güzel tavsiye dedim alay ederek

mert ise omuz silkip odadan çıktı.aslında bakmayın böyle davrandığıma beni düşünen o.emre bile gelip bir açıklama yapmadı.hoş neyin açıklaması olucaktı ki : herşey açık !

konakta dolanmaya başladım. lanet olsun ki emre bugün işe gitmiyordu. ikisi de konaktaydı .sonra emre yanıma geldi.

-eylül ?

-efendim emre 

-şey nasıl hissediyorsun ?

resmen dalga geçiyor ya. hani katil , olay yerine geri dönermiş ya aynı o hesap!

-hissetmiyorum ...

diyip mutfağa gittim bir bardak su içtim :emrenin üzerine .salona geçtim .burada kimse yoktu.artık onların maskeli yüzlerini görmek istemiyorum . ama malesef ki burada da rahat yok yanıma zelal geldi.

-gelinağam , yemek için sizi bekiyorlar.

-canım birşey yemek istemiyor.

-cahit ağam emir verdi :sizde yemekte olacakmışsınız 

Yolculuk:MardinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin