YM 21.Bölüm

5.5K 165 10
                                    

eve geldiğimizde direk duş alıp odamıza yattık.sonra emre bir anda tişötünü cıkardı.

-emre banyoya gir soyunacaksan dedim azarlar bir ton da

-unutma eylül 4 gün boyunca istediklerimi yapacaksın ve beni tatmin etmeni istiyorum .

-emre saçmalama dedim

ama beni dinlemiyerek dudaklarıma yapıştı.sonra bedenimden hızlıca tişörtümü cıkardı.göğüslerimi okşamaya başladı. benimse gözümden yaşlar akıyordu. emreyi tüm gücüme itmeye çalıştım o ise daha da sinirlenerek sert davranmaya başladı sonra boynumu emmeye başladı.

-emre yapma dur !

diye yalvarıyordum ama onun gözü dönmüştü emdiği yerden ayrılmıyordu tüm gücüyle sanki beni içine sokmak ister gibi davranıyordu sonra boynuma ısırıklar bırakmaya başladı. tüm gücümle direnmeye çalışıyordum bir yandan da ona vuruyordum sonra bileklerimden sabitlediği gibi yatağa yapıştırdı.dili yavaşça göbeğime doğru gidiyordu.sonra hıçkırarak ağlamaya başladım.

-emre nolur dur ! emreeee !!

emre yavaşça kafasını kaldırıp gözlerime baktı. benim masum ama yaşlı gözlerime .onun gözlerine baktımdığımda ise sertliği zorbalığı ve kararmışlığı gördüm . kendinden geçmişti.sonra beni bıraktı. yatakta cenin pozisyonu alarak ağlamaya başladım sessizce ama içimde bitmeyen bir haykırış vardı. emre az daha bana zorla sahip oluyordu. bana dokundu. sonra emre hızlıca dışarı çıktı.oda da tek başıma kalmıştım. bunlar neden benim başıma geliyordu.

EMRE'DEN :

Beni her reddettiğinde içimdeki hırs daha da büyüyordu. ben 20 yaşındaydım liseli ergenler gibi sağ el yapamazdım. Allah kahretsin ona zorla dokundum,sahip olmaya çalıştım. o bunu anlamıyor, bana alışmak istemiyor. Mardin de kısır dedikoduları bile başladı. ben karıma az daha tecavüz edicektim. nefsime yenik düşüp onun canını acıtmaya çalıştım.daha herşey yeni hallolmuşken şimdi olanlar yıktı bir daha bana asla güvenmeyecek. gururumu ön planda tuttum ve şimdi kendime adam diyemem.yaklaşık 2 saat sonra yavaşça odaya girdim. eylül yatakta yatıyordu.boynuna baktığımda kendi yaptığım hayvanlığı gördüm. boynu mosmor olmuştu. kendime küfürler etmeye başladım.karşı kanepeye geçip uyumaya çalıştım. yaptığım gavatliği ne temizleyebilirdi ?

EYLÜL'DEN DEVAM

Sabah kalktığımda emre kanepe de uyuyordu.ne yüzle buraya gelirdi.hızlıca yataktan kalktım ve aynaya baktım. çığlık atmamak için kendimi zor tuttum. boynum ! boynum mosmor olmuş hayvan herif!arkamdan yavaşça emre yaklaştı.

-hayvan herif , şerefsiz diye bağırmaya başladım.

-eylül ben özür dilerim cok cok özür dilerim

-kes Allah'ın cezası artık kabul et ben seni sevmiyorum senden nefret ediyorum aşağılık pisik! asla senin olmicam emre ağa asla !

gözleri sanki yerinden fırlıcakmış gibi açıldı ve sinirlendiği damarlarının belirginleşmesinden de anlaşılıyordu.

-demek öyle eylül tamam en yakın zamanda üzerine kuma gelir o zaman dedi

inanmıyorum neredeyse yere yıkılacaktım! bunu bana yapamazdı değil mi ? başka bir kadın ve o aynı evde ben ha-hayır !

-şimdi eylül derhal hazırlığını yap mardine dönüyoruz madem kadınlık görevini yapmıyorsun bundan sonra herşey farklı olur ! dedi

-b-ben burada kalıcam dedim

-hayır eylül senin yerin benim yanım o kadar şimdi lafımı ikiletirsen seni zorla çıkartırım ! anlıyor musun

-........

-sana dedim diye sesini yükseltti

-e-evet.dedim

iğrenç pislik herif !ondan artık cok korkuyorum.emre aldığı bütün kıyafetleri gelişi-güzel bavula tıktı. bende boynum belli olmasın diye fular taktım. şimdi sıra da iyi rol yapmak var.

-canlarım emre'nin acil bir toplantısı varmış malesef gitmek zorundayız ama en yakın zamanda gelicez dedim.

herkes sasırdı annem üzülerek bana sarıldı sonra herkesle vedalaştık.evden cıktığımda artık normal eylül olabilirdim. yol boyunca konuşmadık.mardine geldiğimizde büyüklerin ellerini öptük çünkü benim hiç efsun hanımla uğraşacak gücüm yoktu.sonra emre annesinin ve babasının yanına gitti fısır fısır birşey konuştular. sonra efsun hanım benim gözlerimin içine bakarak :

-tamam oğul yarın sana şöyle güzel eli-yüzü düzgün bir hatun buluruz dedi.

gözlerimin dolduğunu hissettim.hayır eylül ağlama ağlama şuan burada olmaz yukarı bak ağlama !hissettiğim tek şey acıydı.zamanı şuanda durdurmak istedim .ama bu imkansızdı. nefesimin daraldığını hissettim . hayır hayır kriz geçiremezdim.sakince merdivenlerini çıkmaya başladım ama sanki her attığım adım da ölüyordum.lanet olsun ki kriz geçiriyordum.2.kata çıktığımda lanet ilacı 1kattaki çantam da olduğunu farkettim. benim Aşağıya inicek gücüm yoktu.aşağıdan Emre'nin kahkaha sesi geliyordu. buna dayanamıyorum!

-ze-zelal !

Diye bağırmaya çalıştım ama sesim cok çıkmıyordu.gücümü toplayıp ayağa kalkmaya çalıştım ama düştüm .

-yenge ! diye bağırdı Mert

Sonra beni kucağına aldı .

-b-benim ilacım aşağıda çantam da dedim fısıltıyla. Mert beni Aşağıya indirdi ve çantamı uzattı. tabi herkes bize bakıyordu.

-noldu gızım ? diyebildi Cahit ağa

Emre'ye baktığım da ağzını açamıyordu.cantamdan ilacımı çıkarttım ve içime çektim. Yavaşça nefes vermeye başladım. burundan al ağızdan ver. yaklaşık 3 dk sonra nefesim düzene girmişti.

-önemli değil sadece ilacım aşağıda kaldığı için alamadım .dedim

Aslında önemliydi sonu Ölüme kadar gidebilir ama beni önemseyen olmadığı için onlar için önemli değildir.

-daha önceden de böyle birşey var mıydı diye sordu Emre

-arada oluyor dedim yüzüne bakmayarak

-iyi misin yenge dedi Mert

-iyiyim sağol Mert . sesimi kimseye duyuramadım . gerçi bu durum Süreli böyle de neyse teşekkür ederim

Emre içlenmiş gibi gözlerime baktı .

-balkonu olan bir odada yatabilir miyim ? diye sordum

Efsun hanım Emre'ye baktı . Emre onaylarcasına kafasını salladı

-zelal ! üst kattaki büyük Odayı hazırla !

Diye bağırdı efsun hanım .

Yukarı çıktığım da Emre gelmemişti. iyi ki de gelmedi çünkü dayanacak gücüm kalmadı. Yavaşça yatağa yattım Yaklaşık 9 saat sonra bana rakip olacak kişiler bu evde olacaktı yani kumam secilecekti. kendimi uykuya teslim ettim.

Gözlerimi açtığımda sabah olmuştu kalkıp üstümü giyindim. morluklarım boynumda duruyorlardı bu yüzden fular taktım. saçımı tepeden at kuyruğu yaptım ve odadan çıktım. Emre takım elbise giymiş köşede oturuyordu .benim bildiğim bugün işe gitmicek yoksa o kızlar için mi hazırlandı ? ruh gibi dolanırken sonra sofraya oturduk. 2 saat sonra kızlar geldi. hepsi de cok güzeldi .emre efsun Hanım'ın kulağına birşey söyledi sonra efsun hanım:

-asude gızım kahveleri yap hade dedi

Demek kumamın adı Asude !

---------------------------------

Bölüm şarkısı : sıla - zor sevdiğimdeno

Yolculuk:MardinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin