Emre beni Yavaşça kucağına aldı ve odama kadar taşıdı .
- şimdi uyu Eylül . ama Yaptıklarının Hesabını yarın sorucam
Hala Alkolün etkisindeydim. bana karşı koyması beni daha cok heveslendiriyordu. acaba Emre de o gün bunları mı hissetmişti.
-tamam ama gitme Emre !
-burada kalmamı mı istiyorsun ? hani benden nefret ediyordun Eylül ?
Sesi daha deminkine göre daha yumuşaktı .
-ben onları sinirle söylemiştim dedim ve kahkaha atmaya başladım.
-Eylül sakin ol hadi yat şimdi .
-sen gidicek misin ?
-asude yalnız kalmasın dedi
Ben şok
Ben iptal
Ben wefad
Aaağğh nasıl unuturum! onun biricik karıcığı ve biricik cocuğu o odada .senle mi kalıcak . hep yaptığı gibi asudeyı tercih etti ve onun yanına gitti. alkolün etkisiyle sızmışım. sabah uyandığım da Emre'ye söylediklerim aklıma geldi bir bakıma utanmıştım . çünkü ben salak gibi duygularımı ifade etmiştim ama emre tepkisiz kalmıştı . cok büyük bir aptallık yaptım. yüzüme soğuk suyu çarpıp üstüme kıyafetlerimi geçirdim ve Aşağıya indim . benim aksime herkesin yüzü gülüyordu .Emre'nin bile !
-günaydın Eylül dedi asude
Eylül mu ? hep gelinağa derdi noldu ki ?gelinağa demesini istediğimden değil ama noldu birden bire . bir yerimi kalktı hamile olunca!
-günaydın asude !
-Eylül bugün halanlara git . dedi Emre
Hah! birde evden kovuyorlar beni! neyse şunların sıçan yüzlerini görmektense giderim daha iyi!-tamam dedim istemsizce.
yoksa emre bir zamanlar yaptığı gibi asudeye de yemek sürprizi mi yapacaktı? hayatım daha ne kadar kötüleşebilir?!!
kahvaltıyı ettikten sonra sonra odama çıktım.hızla cantamı aldım. bu evden kurtulmak istiyordum.şöför ve korumalar eşliğinde halamlara gittik.
-halacıım diye sarıldım.
-eylül gızım hoşgelmişsen dedi halam .
dedem ve babaannem divanda oturuyorlardı.
-nasılsınız ? diye sordum
-iyiyiz kızım elhamdürillah sen nassın ?
-bende iyiym dedim
sonra kuzenker grubu içeriye geldi.
-oo eyül dedi bora
-eylül hoşgeldin diye sarıldı melek ve asmin .
-hoşbulduuk dedim
-canın birşeye mi sıkkın diye fısıldadı gökmen kulağıma .
-yoo gayet iyiym dedim onu ikna etmeye çalışarak.
-gökmen hadi bizi sinemaya götür dedi melek.
-ister misiniz? diye sordu.
-evet dedim sesimi yükselterek heyecanlı heyecanlı.
-olur mu diye soru asmin halam ve enişteme bakarak
-olur tabii dedi eniştem gülümseyerek.
arabaya atlayıp alışveriş merkezine gittik.bugün tüm sıkıntılarımdan kurtulmak istiyordum. mutlu olucaktım .
-hangi filmi istiyorsunuz hanımlar diye sordu bora
-pek yakında dedim
-komedi diyorsun ? dedi asmin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yolculuk:Mardin
General FictionBuse hanım artık 17 yaşına gelen kızına herşeyi anlatmalıydı -Eylül kızım senin baban Mardinli ve orada birçok akrabamız var yaz tatilinde oraya gideceksin Eylül çok şaşırmıştı. Hani babası istanbulluydu ? Neden yalan söylemişlerdi ? Üstelik Eylül M...