YM 29.Bölüm

6.4K 191 14
                                    

Sabah uyandığımda kasıklarımda bir ağrı vardı.kalbimde de Van sjdjddkmsd .tamam tamam .dün yaptıklarım kesinlikle deli cesaretiydi.artık asude yoktu . Emre bana o soğuk sert bakışlarını atmayacaktı artık. ben gözyaşlarımı susturucaktım. artık Gülecektim. sabahları zor zar etmeme gerek kalmadı. soğuk geceler yok artık .

-günaydın dedi Emre gülümseyerek

-günaydın dedim gülümseyerek

-hadi kalk dedi sonra

İşte odunum geri gelmişti. ayıcık ! Ama sevimli bir ayıcık :)

Kasıklarıma giren ağrıyla Yüzümü buruşturdum

-noldu ? iyi misin Eylül ? diye sordu endişelenerek

-kasıklarım biraz ağrıyor dedim

Bunu demekle kasıklarımı okşamaya başladı.bu gerçekten iyi gelmişti .

-hala ağrı var mı ?

Yok Muş var ahsjdjf . off kamuran (iç ses) yeter ya !

-iyi geldi dedim

Alnıma öpücük kondurarak yataktan kalktı.bende pikeyi üstüme sararak kalktım .

-ne o benden utanıyor musun ? alaylı bir gülüş yerleştirdi yüzüne

-sus Emre dedim sinirlenerek

Tabiki biraz utanıyordum.

-ben göreceğimi dün gördüm utanma dedi gülerek

Evet ben şuan da kırmızı dan maviye Dönüşüyorum tıpkı baz damlatılan turnusol kağıdı gibi sndkdk kimyanın faydaları cahiller .s yataktan yastığı alıp kafasına attım ve bingo! tam isabet ! sonra da hızlıca banyoya girdim. çıktığımda Emre giyinmiş beni bekliyordu .
-hadi gidelim dedi
-tamam dedim bende
Birlikte Aşağıya indik.herkes kahvaltı sofrasına oturmuştu .
-günaydın gızım dedi Cahit ağa
-günaydın dedim bende
Kahvaltımızı ettikten sonra Emre yi işe uğurlamak için kalkıyordum ki efsun hanım bana gülümsedi.evet evet yanlış okumadınız . galiba oğlunun gerçekten Karısı olduğum için böyle . ama bana yaşattıklarını unutmıcam ve bu kuma meselesi yüzünden de emreden bir nevi intikamımı alıcam .nihahaha badgörl.
-bana çikolata al hödük koca dedim
-Eylül dedi Uyarıcı bir ses tonuyla
-tamam tamam ama bana çikolata al
-bakarız
Emre'nin içine babam kaçmış :D
-tamam hadi git
-kızlar odun değildir lafına karşı olarak yaratılmışsın Eylül
-ha ha cok komik ! sen bana çikolata almada bak bakalım neler oluyor
Bana doğru yanağını uzattı .bende buse kondurdum.
Mutluydum . çünkü Emre'yi seviyordum . Içeri döndüğüm de mutfağa girdim . güzel bir tatlı yapmak istiyordum. ya da yapmasam mı ? şımartmıyım daha ilk günden .amaan yap Eylül ya nolucak . yap yap. kendimle cebelleştikten sonra .gidip kel yapmaya karar verdim . evet benim için güzel bir tatlı bu oluyor. ne yapayım ? birşey pek bilmiyorum.zelal içeriye girdiğimde bana tuhat tuhaf bakıyordu.

-birşey mi istedin gelinağam ? diye sordu

-evet kek yapıcam da malzemeler nerede ?

-biz yaparız gelinağam sen yorulma.

-ama ben yapmak istiyorum şimdi bana malzemelerin yerini gösterir misin ?

zelal bana malzemeleri çıkarmaya başladım. 3 yumurtayı kırdım un şeker kapartma tozu süt yağ vanilya ve portakal kabuklarını dilimledikten sonra kaba yerleştirip fırına koydum tabi bir yandan da nil karaibrahimgil'in sana kek yaptım şarkısını söylüyordum.işim bittikten sonra her ne kadar sevmesem de bulaşıkları yıkadım.benden beklenmeyecek hareketler kendimi tebrik ediyorum :D.sonra salona geçtim.bir gözüm saatteydi.yaklaşık 30 dk sonra keki fırından alacaktım.inşallah unutup yakmam.biraz televizyonda takıldım.bu tarz benim . Nurella başta çalınan sarkıların hiçbiri bilmiyor ve eşlik etmeye çalışıyor.shkdjkad özlem zaten bir marka :D. yarım saat dolduktan sonra keki yakmadan fırından aldım. soğuması için tezgaha koydum.

yaklaşık 2 saat sonra emre geldi.

-hoşgeldin dedim 

-hoşbulduk dedi

-çikolata aldın mı ? diye sordum sabırsızca

önce bir iç çekti emre.

-aldım eylül aldım dedi sitem ederek

-aferin dedim gülerek.

-karşılığında ne yapıyorsun dedi imayla sırıtarak 

-ne yapıyormuşum ? dedim

-öpücük olabilir mi ya da sarılmak? 

fırsatçı herif seni yaa ! hayvan 

keki elime alarak ona uzattım .

-kek! dedim

-kek mi ? diye sordu. yüzünde cok şapsal bir ifade vardı.

-evet ben yaptım 

-aman zehirlenmeyelim .

emre'nin karnına yumruk attım.

-ağh işte sen bittin dedi

eyvah! kaç eylül kaç mutfakta kaçmaya çalıştım. hoop beni tuttu ve gıdıklamaya başladı.kahkaha atıyordum.

-ahahah emre dur 

-bir öpücük ?

hemen yanağına bir öpücük kondurdum.

-oldu mu dedim mızmızlanarak.

daha sonra softaya geçtik.kekleri yedik . fena değildi. :Dsonra emreyle odamıza çıktık her ne kadar televizyon seyretmek istesemde bana bir sürprizi olduğunu söyledi.

paketi açtım . normalde 'ay aşqoooom .s.s ' triplerine girerler ama ben şuan şok olmuştum....

___________________________________________________

biliyorum canlarım cok uzun bir ara oldu üzgünüm bebişler umarım beğenirsiniz .

mutlimedia:emre ve eylül

Yolculuk:MardinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin