DEJMIJEN
"Kasandra?", ponovio je Kejden, prilazeći joj.
Spustio se pored nje i kleknuo, stavljajući joj ruke na obraze. Pogledao sam u braću, koja su u tom trenutku pogledala u mene. Odmahnuo sam glavom. To je značilo da je mrtva.
"Kas? Hajde, probudi se. Ustani", govorio joj je, kada je mu je Kolton prišao i stavio mu ruku na rame. Trenutak kasnije se spustio pored njega i dodirnuo joj vrat, odnosno stavio dva prsta na vratnu žilu. Kejden se nije obazirao na to, kada je Kolton ustao i odmahnuo glavom - potvrdivši mi da je mrtva.
"Kas?", nastavio je Kejden, "Hladno ti je. Baš si hladna, hladno ti je", govorio je Kejden u bunilu, dok ju je privio na grudi.
"Kejdene...", započeo je Kolton, ali ga je Kejden prekinuo.
"Brate, hladno joj je. Hladno joj je, a ja ću je utopliti. Čekaj, čekaj, sad će ona da ustane", govorio je, mazeći je po licu i kosi. Nije prihvatao to da je umrla i izgledao je veoma loše. Izgubljeno.
Kolton je onda skinuo kaput i pružio korak ka njoj, čučnuvši. Onda je prebacio kaput preko nje.
"Kejdene, hej", nastavio je Kolton, kada ga je na to Kejden pogledao u oči. Kolton je odmahnuo glavom njemu. Znao sam šta to znači. Nije želeo da mu kaže da je ona zapravo mrtva, već mu je govorio pogledom.
"C, šta ti to znači?", coknuo je pa odmahnuo glavom, ponovivši ono što je uradio Kolton.
"Ustaće ona, kažem vam. Ustaće, mora da ustane. Mora", govorio je pa nastavio da je mazi po kosi.
"Hajde anđele, hajde lepa moja ustani. Jedina moja, hajde", govorio joj je, kada ne Kolton bacio pogled ka meni. Pogled mu je govorio da će ovo malo teže ići. Dejmijen je protrljao slepoočnice u ne mogućstvu da mu pomogne. Da mu pomognemo.
"Kajdene! Osvesti se!", rekao je Kolton u sledećem trenutku.
"Moraš da je pustiš, u redu brate?", nastavio je, spuštajući se pored njega i prebacujući ruku preko njegovog ramena. Pokušavao je da ga uteši, ali kao da bi to pomoglo.
"Ne, zašto? Zašto bi je pustio? Zašto bi je pustio kada nije nikuda otišla?", nastavio je Kejden, kada sam primetio da mu je krenula suza niz obraz. Onda je ponovo pogledao u beživotnu Kasandru čija je glava bila u njegovom krilu.
"Hajde, hajde bratovo, hajde", nastavio je Kolton Kejdenu, "Ustani, hajde", govorio mu je, uhvativši ga za lakat kako bi ustao. Kejden je onda kratko klimnuo, pomirivši se sa tim pa nežno spustio njenu glavu na beton, a zatim ustao.
DU LIEST GERADE
Moj opaki milioner|✔
Romantik[Drugi deo u serijalu Moj milioner, o najmlađem bratu Rokfelerovih - Dejmijenu. Knjige se mogu čitati zasebno.] ❝Tanka je linija između nekih reči. Ali zato kada je reč o njemu i o meni... ta linija ne postoji.❞ Priča o ljubavi, strasti, mračnim taj...