Pesma: Bu sehir arkandan geleçek - Anilar
DEJMIJEN
Reigan je pukao vodenjak.
Dejv ju je odvezao u bolnicu, a majka i devojke su krenule sa njom zajedno sa Dejvom koji je uspaničeno išao za njima. Čovek je paničio više nego sama Reigan - ona je još bila smirena te je smirivala njega.
Ja sam se smejao na tu scenu, kada sam se smestio u dnevnu sobu. U kući smo ostali Kolton i ja, dok su Kejden i otac otišli da završe neke poslove. Verujem da ga je otac sa namerom izdvojio, kako bi dao Kejdenu neku lekciju kako bi se sabrao zbog gubitka devojke.
"Samo se ti smej. Videćemo kako ćeš ti reagovati jednog dana kada se to Odri dogodi", dodao je Kolton, ulazeći u sobu. Za njim je ušla Odri.
"Odri? Zar nisi otišla sa njima?", upitao sam je.
"Zapravo... ostala sam, da razgovaram sa tobom", onda je bacila pogled ka Koltonu koji je seo preko puta mene, na kauč.
Moj brat i moja žena su se zgledali neko vreme, a ja sam se namrštio.
"Naravno", dodao sam, "O čemu se radi?"
"Možemo li nasamo?", upitala je, pokazavši rukom iza sebe kako bi izašli. Klimnuo sam joj pa ustao. Kada se okrenula i napustila sobu, dok sam se ja kretao ka njoj, okrenuo sam se načaš ka Koltonu.
"Odmah se vraćam. Nastavićemo sa planom", dodao sam mu, na šta je on klimnuo, a ja sam nastavio ka izlazu iz sobe. Kada sam rekao plan, mislio sam na to da smo pričali o tome šta ćemo sa Džonijevim ocem koji nas je napao da bi osvetio sina i Erikom; sve je to bilo naravno pre nego što je Reigan pukao vodenjak.
Nastavio sam ka balkonu, na kojem sam zatekao Odri kako stoji nadomak ograde i posmatra u daljinu. S obzirom da je pao sneg i bilo je ledeno napolju, dohvatio sam ćebe sa kauča i nastavio ka njoj. Ogrnuo sam je, a zatim stao pored nje.
"Šta te muči? Vidim da nisi sva svoja ovih dana", započeo sam, kada se ona okrenula ka meni. Protrljala je vrat, a onda nastavila.
"Zvala sam oca", započela je, a ja sam podigao obrve iznenađeno. Znao sam da nisu u dobrim odnosima pa sam se malo začudio, no dobro. Nisam je prekidao.
"Ponudio se da pomogne i pronašao je jednog veoma dobrog doktora koji je na putu ka ovamo. Doktor je zapravo iz Švajcarske i radi na institutu. Kroz par sati će mu sleteti avion", dodala je brzo.
"Čekaj, zašto mi to pričaš?", zbunjeno sam rekao. Uzdahnula je.
"Zato što ti je doktor pronašao nešto na malom mozgu", odgovorila je, a nakon toga je nastala tišina. Ja sam nastavio da piljim u nju, a ona je pogledala u daljinu.
YOU ARE READING
Moj opaki milioner|✔
Romance[Drugi deo u serijalu Moj milioner, o najmlađem bratu Rokfelerovih - Dejmijenu. Knjige se mogu čitati zasebno.] ❝Tanka je linija između nekih reči. Ali zato kada je reč o njemu i o meni... ta linija ne postoji.❞ Priča o ljubavi, strasti, mračnim taj...