ODRI
Sedela sam na tremu pozadi kuće kada je Dejmijen došao.
Na licu mu se videlo da je besan. Prišao mi je i uhvatio za ruku, povlačeći me.
"Pođi sa mnom", bilo je sve što je rekao, a nakon toga me uveo u jednu od soba koja je u stvari bila kancelarija. Zatvorio je vrata za nama, kako bismo imali privatan razgovor.
Nakon toga je grubo navukao roletne na prozor kroz koji se video hodnik kuće pa se okrenuo ka meni.
"Ko je Mejson?", rekao je, prilazeći mi. Stavio je ruke na bokove, direktno prelazeći na temu.
"Moj bivši", odgovorila sam, ne oklevajući.
"Zašto si otišla kod njega?", upitao je, kao da već zna odgovor. Primetila sam da su mu ruke krvave i izranjavnjene pa sam ga dodirnula po ruci.
"Šta ti je sa rukama?", upitala sam, a on je otresao svoje ruke od mojih.
"Odri", upozorio je, "Odgovori na pitanje", ne odgovorivši šta se zapravo desilo pa je došao ovako besan i krvav.
"Bio je ranjen. Otišla sam da mu pomognem."
"Aha", rekao je, klimnuvši, "Zašto si mene slagala? Zašto si otišla bez da mi kažeš išta? Zašto mi ne govoriš istinu?", upitao je besno.
"Ko je Ana?", upitala sam, misleći na devojku koju sam videla ove večeri na slici koja stoji u njegovoj sobi. Njeno ime i datum su ispisani na poleđini slike. Namrštio se.
"Moja bivša", onda se ispravio, "Jedna od mojih bivših. Kakve veze ima sad ona?", odmahnuo je glavom, ne shvatajući.
"Ako te ona noću pozove i kaže ti da je ranjena i da je jure neki ljudi - šta bi ti uradio?", upitala sam, prekrstivši ruke na grudima.
"Otišao bih."
"Otišao bi?", ponovila sam.
"Otišao bih", rekao je, a ja sam onda nastavila pre nego što je stigao da nastavi.
"A da li bi meni rekao? Budi iskren", upitala sam, dolazeći do poente. Zaćutao je, a ja sam nastavila.
"Ti ne bi slagao već bi rekao da imaš hitan posao i otišao bi", izrekla sam činjenicu, "A ja bih ti rekla da je to u redu. A kada ja tebi kažem da imam hitan posao i da moram da idem - šta ti uradiš?", povikala sam. Udahnuo je i izdahnuo na nos, pre nego što je smireno nastavio.
KAMU SEDANG MEMBACA
Moj opaki milioner|✔
Romansa[Drugi deo u serijalu Moj milioner, o najmlađem bratu Rokfelerovih - Dejmijenu. Knjige se mogu čitati zasebno.] ❝Tanka je linija između nekih reči. Ali zato kada je reč o njemu i o meni... ta linija ne postoji.❞ Priča o ljubavi, strasti, mračnim taj...