Tanıtım

33.4K 666 49
                                    

Siz istediniz bende kısa sürsede yazmaya karar verdim ve kurguyu da yayınladım. Sizi seviyorum ve bana şans tanıdığınız için hepinize çok teşekkür ediyorum🙏❤️

"Berva ile evleneceksin"  Başını hızla kaldırıp, öfkeyle babasına baktığında sakinleşmek için derin bir nefes aldı.

"Hiç kimse beni istemediğim bir evliliğe sürekleyemez. Bana anlattığın o masalın sizin hikayeniz olduğunu ben gayet iyi biliyorum. Ben annem değilim!" Dinçer daha fazla oğlunun küstahlığına dayanamadığı için elini hızla kaldırdı ve hiç düşünmeden oğlunun yanağına sert bir tokat attı.
Ceylin, oğluna inen tokatı gördüğünde yüreği parçalandı.

" Sen benim ilk göz ağrımdın. Biz sen erken doğduğunda ne kadar korkmuştuk biliyor musun? Ben seni ilk kucağıma alırken neler hissettim biliyor musun? Ama olmadı be Asil ben seni yetiştiremedim. Ben ağır başlı bir delikanlı olmanı beklerken sen başına buyruk biri oldun. Bütün hata bende her istediğini yaptım, her istediğine evet dedim. Ama bu sefer olmayacak o kızla evleneceksin ve yaptığın hatayı düzelteceksin"

"Ben o kızla evlenmeyeceğim benim hayatımı karartmanıza izin vermeyeceğim!" Ceylin olayın büyümemesi için merdivenlerden hızla inmeye başladığında avlunun duvarlarından çarpıp kulaklarına akın eden cümle ile sendeledi.

"Onu kızı hamile bırakmadan önce düşünecektin!"

Ceylin şaşkın bakışlarını oğluna çevirdiğinde gözlerinden bir damla yaş yanağına firar etti. Artık söyleyecek bir söz bile kalmamıştı Ceylin için. Kırgın bakışlarını oğlunun yüzünde gezdirdiğinde anlamasını istedi ne kadar kızgın ve kırgın olduğunu. İndiği basamakları birer birer çıkmaya başladığında ağzından tek bir cümle döküldü.

"İstesende istemesen de o kızla evleneceksin"

Asil, yumruğunu sıkıp hiçbir şey söylemeden konaktan çıktığında nereye gideceğini çok iyi biliyordu. Telefonu çıkarıp mesaj bölümüne girdiğinde derin bir nefes aldı. Mesajı atıp telefonu cebine yerleştiğinde adımları onu bildiği yere sürükledi. Bir kaç dakika tepeye vardığında onu gördü. İncecik bedenine kollarını sarmış, sadece manzarayı izliyordu. Öyle masum görünüyordu ki bu Asil'i sinirlendirmişti. Öfkeyle kıza doğru ilerlediğin de kolundan tutup hızla kendi bedenine çekti. Genç kız korku dolu bakışlarını Asil'e çevirdiğinde o öfke dolu bakışlardan yüreğinin yanacağını, un ufak olacağını biliyordu.

"Sen ne hakla babamla konuşursun! İstediğin oldu işte beni avuçlarının içine aldın ama şunu unutma Berva, sana cehennemi yaşatacağım" Kızın kolunu daha da sıkıp kendine doğru çektiğinde canını ne denli yaktığını farkında bile değildi. Kara gözlerini kızın kahve gözlerinde gezdirdiğinde derin bir soluk çekti ciğerlerine ama keşke çekmeseydim dedi o adını koyamadığı koku zehir gibi ciğerlerine doldu.

"Adın gibisin Berva. Bir fırtına gibi girdin hayatıma ama beni savurmana, darmaduman etmene izin vermeyeceğim."

BERVAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin