Bennn geldim çok geç geldiğimi biliyorum o yüzden bölüm bekleyen herkesten özür diliyorum. Bazı nedenlerden dolayı kafamı toplayıp bölümü tamamlayamadım ama bugün başına oturup tamamladım. O yüzden hiçç vakit kaybetmeden yayınladım. Kurguma şans veren herkese teşekkür ederim. Sizi bölümle baş başa bırakıyorum ❤️
Keyifli Okumalar
Bakışlarına değen yaşlı gözler yıllar önce yaşadığı o zorlu zamanlara götürmüştü Ceylin'i. O da tıpkı karşısında ki kız gibi korkuyordu hatta fazlasıyla korkuyordu. Onu zorla istemediği evliliğe sürüklemişti hayat ama ne olursa olsun Berva'nın yanında olacaktı onun burada kendini yalnız hissetmesine asla izin vermeyecekti.
Sonunda sesleri duyup çalışma odasından çıkan kocasıyla başını omzunun üzerinden arkaya çevirdi.
"Ne bu gürültü neler oluyor?" Ceylin kocasının gözlerine uzun süre bakıp bakışlarını tekrar önündeki manzaraya çevirdiğinde Dinçer bir iki adımda karısının yanına ulaşıp bakışlarını soru sorar gibi oğluna diktiğinde Asil öfkeden derin derin soluklar alıyordu.
"İstediğin oldu işte baba! Berva ile evlendim bu sefer benden istediğin bir şeyi yerine getirdim. Benimle gurur duyabilirsin artık!"
Dinçer duyduklarından sonra öfkeden kasılan bedenini sıktı.
"Alin, Berva'yı abinin odasına çıkarır mısın? Dinlensin." Alin babasının lafını ikiletmeden merdivenlere ilerlediğinde Dinçer de kızının arkasından ilerledi. Alin merdivenleri hızla inip Berva'nın yanına ulaştığında ellerini omuzlarına koydu ve merdivenlere doğru yönlendirdi. Dinçer, oğlunun karşısında durduğunda bir kaç saniye sustu. Alin ve Berva'nın uzaklaştığını anlayınca bakışlarını oğluna çevirdi."Bu da ne demek oluyor? Sen nasıl herkesten habersiz evlenebilirsin? En önemlisi o kızın ailesini hiç mi düşünmedin?" Babasının neden hala o kızı koruduğuna dair bir fikri yoktu. Duyduğu soru karşısında yüzünde ukala bir gülüş belirdi ve bir kaç adım atıp babasının önünde durdu.
"Sen nasıl beni düşünmediysen bende hiç kimseyi düşünmedim. Beni sevmediğim bir kızla evlenmem için zorladın. Ben o kızı sevmeyeceğim Dinçer Karabey anlıyor musun ben-" Asil daha sözünü tamamlamadan lafının daha yüksek bir sesle kesilmesiyle afalladı.
"Sakın ama sakın o cümleyi tamamlama Asil. Pişman olacağın sözler söyleme! Bir gün gelecek yanımda göz yaşı dökeceksin ben o gün yine senin yanında olacağım ama o kızın gözlerine nasıl bakacaksın?" Asil, babasının ne demek istediğini net anlamıştı. Başını hayır anlamında sağ sola sallayıp bir kaç adım geri gitti.
"Bu dediğin olmayacak." Dinçer, gülümseyip oğlunun gözlerinin içine baktı.
"Gün gelecek, Berva için yanıp tutuşacaksın. Dua et o zaman o kız seni affetsin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERVA
Teen Fiction"Uzak duracağım dedim, dokunmayacağım dedim ama yapamıyorum" Asil, başını eğip burnunu genç kızın boynuna gömdüğünde derin bir nefes aldı. "Kokun zehir gibi içime işliyor, canımı yakıyor ama her defasında da solumak istiyorum." 'Sevdan Bir Ateş adlı...