Uzun zamandır buralarda yoktum. Baktım herkes yeni bölüm istiyoruz yazmış. Bende birinci bölümü tamamladım ve hemen yayınlamaya karar verdim. Yeni bir kurguya başlıyoruzz❤️ Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. ❤️ Multide Berva'nın giydiği elbise var😊❤️Başlangıç Tarihi 05.09.2019
Keyifli Okumalar...
Genç kız stresten çantasının sapıyla oynamaya devam ederken bakışlarını kaldırıp, büyük binaya baktı. Derin bir nefes alıp titrek bir adım attığında adımlarını durdu. Yüreği adeta ağzında atıyordu. Son bir kaç gün Berva için zehir gibi geçmişti. Sevdiği adamın babasına 'Oğlunuzun çocuğunu taşıyorum' nasıl diyecekti hiçbir fikri yoktu ama mecburdu. Aşk adeta Berva'nın gözünü kör etmişti. Asil'i düğünde gördüğünde yüreğine bir ateş parçası düşmüş günden güne onu eritmişti. Zaten hiç düşünmeden kendini teslim etmemiş miydi sevdiği adama. Bir kaç ay öncesi aklına geldiğinde rahatsızça kıpırdandı yerinde. Ne olacaksa olsun diye düşündü Berva, Asil'i beklemeyecekti. Bebeği öğrendiğinde ki tepkisi aklına geldiğinde gözleri doldu. Bir damla gözyaşı gözlerinden firar edip yanağına düştüğünde sağ elini kaldırıp hırsla sildi. Başını dik tutup binadan içeriye girdiğinde onu güvenlik görevlileri karşılanmıştı. Çantasını başından çıkarıp, güvenlik şeridinin üzerine koydu ve geçti. Daha sonra çantasını alıp ilerlemeye başladığında gözlerini bina da gezdirdi. İleride gördüğü asansöre doğru ilerlerken derin düşüncelere dalmıştı. Bu işin sonunda ne olacağını o da bilemiyordu. Asansörün önüne gelip düğmeye bastığında hızlıca açılan kapıdan içeriye girdi ve dördüncü katın düğmesine bastı. Kapılar kapandığında yüreğinde bir sıkıntı hissetti. Sadece Dinçer beylerin bu bebekten haberi olsun istiyordu Asil her ne kadar onu beklemesini söylese de Berva o zamanın gelmeyeceğini çok iyi biliyordu. Dördüncü kata geldiğinde kapılar açıldığında genç kız irkildi. Asansör kabininden çıkıp sekretere doğru ilerlerken bacakları titremeye başlamıştı artık kaçışı yoktu geri dönemezdi. Masanın başına gelip çekingen bakışlarla karşısında ki kıza baktığında kız kafasını kaldırıp genç kızı selamladı.
"Buyrun nasıl yardımcı olabilirim?" Berva stresle gülümseyip çantasının sapını sımsıkı tutup oynamaya başladığında bakışlarını genç kızdan kaçırdı."Dinçer beyle görüşmek istiyorum. Çok önemli bir konu olduğunu söylerseniz iyi olur." Genç kız başını sallayıp telefonu eline aldığında soru dolu bakışlarını Berva'ya çevirdi.
"Adınızı öğrenebilir miyim?"
"Berva Şensoy" Genç kız başını tamam anlamında salladığında Berva derin bir nefes aldı. Stresten ne yapacağını bilemiyordu.
"Buyrun Dinçer bey sizi bekliyor" Berva, gülümseyerek odaya doğru ilerlemeye başladığında adımları birbirine karışınca durdu. Şimdi buraya kadar gelmişken geri dönmek olur muydu? Olmazdı. Bunun farkındaydı. Ne olacaksa olsun deyip ilerlemeye devam etti. Odanın kapısının önüne gelip bir kere vurduğunda 'gel' komutuyla kapıyı araladı.
Dinçer kapının aralanmasıyla başını kaldırıp gelen kıza baktı. Berva çekingen adımlarla Dinçer'in önünde durduğunda söze nereden başlayacağını bilemiyordu."Böyle oturabilirsin. Berva Şensoy. Adın hiç tanıdık gelmiyor benimle konuşman gereken çok önemli konuyu gerçekten merak ettim." Berva ilerleyip masanın önündeki koltuklardan birine ince bedenini bıraktığında bakışlarını karşısında ki adama dikti.
"Bu söyleyeceğim şeye inanmayabilirsiniz ama yapamam bunu sizden saklayamam." Genç kız sözünü yarıda kesip bakışlarını ellerine indirdiğinde derin bir nefes aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERVA
Teen Fiction"Uzak duracağım dedim, dokunmayacağım dedim ama yapamıyorum" Asil, başını eğip burnunu genç kızın boynuna gömdüğünde derin bir nefes aldı. "Kokun zehir gibi içime işliyor, canımı yakıyor ama her defasında da solumak istiyorum." 'Sevdan Bir Ateş adlı...