3.Bölüm

14.6K 489 49
                                    

Evettt yeni bölüm geldii çok geç geldi farkındayım ve hepinizden özür diliyorum. Bir şey daha söylemek istiyorum diğer bölümde geç gelecek çünkü sınavlarım başlıyor ve zamanımı ders çalışmaya ayırmalıyım. Anlayışınız için çok teşekkür ederim. Şimdi sizi bölümle baş başa bırakıyorum.

Keyifli Okumalar...

   Saçlarımın usulca okşanmasıyla gözlerimi araladım. Bakışlarım Asil'i bulduğunda kaşlarımı çattım ve kalkmaya çalıştım. Asil, ellerimden tutup beni dizinden kaldırdığında bakışlarım şişmiş karnıma takıldı. Asil, en güzel gülümsemesini bana sunup elini karnıma koyup bebeğimizi okşadı bu içimi ısıtmıştı. Büyülenmiş bir şekilde onu izlerken o hızla dudaklarıma minik bir öpücük kondurdu. Kalbim anın verdiği şokla hızla atmaya başladığında yerimde rahatsız olmuş bir şekilde kıpırdadım.

"Sen iyi misin birtanem? Kötü bir rüya mı gördün?" Her şeyi boşverip Asil'in göğsüne sokulduğumda o da kollarıyla beni sarmıştı.

"Şuan en güzel rüyamı görüyorum ve hiç uyanmak istemiyorum." Asil, büyük bir kahkaha attığında başımı geri çekip yüzüne baktım. Sevdiğim adamı nadir gülerken görmüştüm beni gülüşlerinden mahrum etmesi bana en ağır cezalardan biriydi.
Başını boynuma gömüp derin bir nefes aldığında titredim.

"Bu an gerçek sevgilim rüya olamayacak kadar gerçek." Dudaklarım titremeye başladığında başını boynumdan uzaklarıştırdım ve bana bakmasını sağladım. Göz yaşlarım özgürlüklerini ilan edercesine akmaya başladığında derin bir nefes aldım. Ellerimi yanaklarına koyup okşamaya başladığımda ellerime batan sakallarının verdiği mutluluk bambaşkaydı.

"Birazdan uyanacağım ve bu güzel rüya bitecek ama kısa da olsa senin gözlerinde ki sevgiyi görmek bunun bende bir tarifi yok senin aşkının bende tarifi yok Asil." Ellerimi yanaklarından uzaklaştırıp kendi elini saçlarımın arasına atıp hızla kendine çektiğinde dudaklarımızın arasında santimler kalmıştı.

"Benim aşkımın da tarifi yok bendeki sevdan o kadar büyük ki aklımı başımdan alıyor." Dudaklarımız büyük bir ihtiyaçla birbirini bulduğunda bu anın hiç bitmesini istedim. Ellerimi ensesine atıp daha çok kendime çektiğimde Asil'in dudaklarında minik bir gülümseme oluştu.

" Berva" adımın boğuk bir şekilde kulaklarıma ulaşmasıyla dudaklarımı hızla uzaklarıştırdım Asil'den. Daha sonra görüntü de kaybolmaya başladığında gözlerimi kapattım titrek bir şekilde gözlerimi açtığımda Alin ile göz göze geldim. Yatakta toparlanmaya çalıştığımda Alin yatağın kenarına oturdu.

"Kusura bakma seni uyandırdım ama uyanman lazımdı. Hadi herkes seni yemeğe bekliyor." Alin, gülümseyerek elimi tuttuğunda bende elini tutup gülümsedim. Daha sonra Alin yanımdan kalktığında bende tutulmuş bedenim ile zar zor kalktım yataktan. Banyoya girip elimi yüzümü yıkadıktan sonra odaya döndüğümde Alin aynı şekilde beni bekliyordu. Beraber odadan çıkıp merdivenlere yöneldiğimizde kalp atışlarım hızlanmıştı. Hiç bilmediğim insanlarla yemek yiyecektim en önemlisi hiç tanımadığım insanlarla aynı evi paylaşacaktım. Avuç içlerim terlemeye başladığında derin bir nefes aldım. Titrek adımlarla merdivenleri indiğimde gözüm masadaki herkesin üzerinde gezindi ama en çok görmeyi ihtiyaç duyduğum kişiyi görememiştim. Alin, sanki içimi okur gibi yanıma yanaştığında ellerini omuzlarıma koydu ve kulağıma eğildi.

BERVAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin