Evettt ben geldim hemde yeni bölümle❤️
Keyifli Okumalar....
Asil gözlerini usulca açtığında ilk başta bedenindeki sıcaklığa anlam vermedi daha sonra genç kızın bedenine sarıldığını hatırlayınca ellerini belinden çekti ve yatakta doğruldu. Berva'dan önce uyandığı için sevinmişti. Üzerindeki yorganı kaldırıp, banyoya doğru yürürken alnına gelen saçlarına elini daldırdı ve geri attı. Biran önce hazırlanıp işe gitmek istiyordu. Banyoya girip işini hallettiğinde hızlıca üzerini giyindi daha sonra fazla ses yapmamak için odadan çıktığında merdivenlere yöneldi ve yavaş adımlarla indi. Bütün ailesini masa da gördüğünde yüzünde ufak bir tebessüm oluştu fakat kimse görmeden yüzündeki tebessümü sildiğinde masaya yaklaştı ve bütün bakışların ona döndüğünü farketti.
"Dün gece hepiniz nereye kayboldunuz? Konağa bir geldim kimse yok." Asil, ailesinin ne yapmaya çalıştığını çok iyi anlamıştı ama ailesi böyle yaptıkça o daha da sinirleniyordu.
Dinçer, oğluna cevap vermeyip yemek yemeğe devam edince Ceylin elindeki çatalı bıraktı çayında bir yudum aldı." Açıklama yapmanıza gerek yok ben niyetinizi gayet iyi anladım ama böyle çabalara girmeyin hem beni hem de kendinizi üzersiniz."
Ceylin hala yanlış bir şey yapmadığını düşünüyordu sadece gelini ve oğlu baş başa kalsın istemişti ve Dinçer'i de ikna edip hep beraber yemek yemişlerdi. Ceylin, tam bir şey demek için ağzını açtığında Dinçer, karısının susması için elini avuçlarının arasına aldı ve sıktı. Asil bakışlarını anne ve babasından ayırıp kız kardeşine çevirdiğinde Alin pür dikkat yemeğe odaklanmıştı. Abisinin sesini duyduğunda irkilerek kendine geldi ve mavi gözlerini abisine çevirdi.
"Alin, bu akşam bir yemek var arkadaşlarım Berva ile tanışmak istiyor akşam Halil sizi mekana getirir." Alin, heyecanla elindeki çatalı tabağın kenarına bıraktığında bütün dikkatini abisine çevirdi.
"Kimler olacak bu yemekte abiciğim öğrenebilir miyim?"
"Yabancı kimse yok Faruk, sen, ben, Berva farklı olarak İlker olacak yani yabancı kimse yok." Alin, istediği cevabı aldığında kalp atışları hızlandı ve abisine çaktırmamak için boğazını temizledi.
"Faruk da geliyor demek desene güzel bir yemek bizi bekliyor." Alin, mutlulukla eline çatalını alıp önünde salatalıktan bir dilim aldığında Asil, kaşlarını çatıp karşısında ki genç kıza kızgın bir bakış attığında Alin, oturduğu yerde dikleşti.
"Seni daha kaç kere uyaracağım Alin. Faruk'a abi diyeceksin diye!" Alin, omuzlarını silkip yemeğine devam ettiğinde Asil içinden ya sabır çekti. Herkese afiyet dileklerini sunduğunda merdivenlere doğru yöneldi. Bugün de çalışarak kafasını dağıtmak istiyordu.
~~~~~~
Berva, yine tek başına yeni bir güne gözlerini açtığında derin bir nefes aldı. Kafasını yastıktan kaldırıp etrafına baktığında yine kocasını görememişti. Midesinden yükselen sesle ağzından küçük bir kıkırtı yükseldi. Elini karnının üzerine koyup miniğini okşadı.
"Benim miniğim acıkmış mı? O zaman hemen aşağı inelim ve seni doyuralım" Berva, elini karnından uzaklaştırıp yorganı kaldırdı. Banyoya girip ihtiyaçlarını giderdikten sonra dolabın karşısına geçti. Dolabı açıp içerisinde gözlerini gezdirdiğinde siyah elbisesinde karar kıldı ve elini uzatıp askıdan aldı. Hızlı bir şekilde üzerini değiştirdiğinde odadan çıktı ve ağır ağır merdivenlerden indi. Avluya geldiğinde gözlerini masada gezdirdi aradığı kişi yine masa da yoktu. Daha kaç gün olmuştu evleneli ama Asil daha şimdiden yokluğuna alıştırmıştı Berva'yı o yüzden hiç şaşırmamıştı genç kız Asil'in yokluğuna. Masaya ilerleyip Alin'in yanındaki sandalyeye bedenini yerleştirdiğinde bütün bakışlar ona döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERVA
Teen Fiction"Uzak duracağım dedim, dokunmayacağım dedim ama yapamıyorum" Asil, başını eğip burnunu genç kızın boynuna gömdüğünde derin bir nefes aldı. "Kokun zehir gibi içime işliyor, canımı yakıyor ama her defasında da solumak istiyorum." 'Sevdan Bir Ateş adlı...