Uzun ama çokk uzunnn zaman oldu bölüm atmayalı. Sürekli özür diliyorum biliyorum ama tekrardan hepinizden özür diliyorum ve sizi bölümle baş başa bırakıyorum. ❤️
Keyifli Okumalar...
Arkadaşının sorduğu soru ile adımlarını durdurup derin bir nefes aldı. O da İlker'e söylediklerinin ne kadar doğru olduğunu bilemiyordu. Tek bildiği şey Berva'yı yanında istiyordu.
"Bazıları gerçek bazılarıysa yalandı." Asil, arkadaşına kısa bir açıklama yapıp arabasına doğru ilerledi ve kapısını açıp şoför koltuğuna bedenini yerleştirdi. Sinirden hala titremeye devam eden elleri ile arabasını çalıştırdı ve arkadaşını geride bırakarak Berva'nın evine doğru sürmeye başladı. Bugün yaşadıklarını tekrar düşününce bedeninde ki kasılmaya engel olamadı. Sinirle elinin altındaki direksiyonu sıktığında parmak boğumları bembeyaz olmuştu. Kendi duygularından emin olamıyordu. Ne kadar inkar etse de Berva'yı ilk gördüğünde ona karşı bir çekim hissetmişti.~~~
İlker, içkisini kafasına dikip elindeki bardağı hızla masaya vurduğunda aniden yankılanan ses ile Sude irkti ve bakışlarını İlker'den kaçırdı. Genç adam ona fazlasıyla öfkeli bakıyordu ve Sude karşındaki adamdan gerçekten korkmuştu.
"Bana Asil'i geri istediğini söylemiştin! Neden hala bir gelişme yok!" Sude, adamın bağırmasıyla yaslandığı koltuğa biraz daha gömüldü. İlker, hızla Sude'nin yanına gitti ve kolundan tutup oturduğu koltuktan kaldırdı. Delici bakışlarını önce Sude'nin yüzünde gezdirdi ve daha sonra gözlerinde durdu. Sude burnuna dolan alkol kokusu ile suratını buruşturdu. Kendini İlker'in tutuşundan kurtarmak için kolunu geriye çektiğinde İlker elini genç kızın beline koydu ve daha çok kendine çekti.
"Asil'i geri kazanmak için elinden geleni yapacaksın. Sonunda sen de mutlu olacaksın bende. Bebeği düşünme zamanı gelince onu da Berva'yı da buradan götüreceğim"
Genç adamın sözleri Sude'yi oldukça korkutmuştu. Bu adamın hissettiği duygular aşk olamazdı. İlker saplantılı bir şekilde Berva'ya takmıştı ve Sude buna kayıtsız kalamazdı. Her şeyden vazgeçmişti bir kadının hayatını karartamazdı Asil'e sevdiği adama bunu yapamazdı. Şimdi İlker'e karşı çıksa tüm bunları yapmayacağını söylerse karşındaki adam hiç düşünmeden kendisine zarar verirdi Sude bu düşünceden hemen vazgeçti. Ona söz verecekti ama en kısa zamanda Asil'e her şeyi anlatacaktı.
"Elimden geleni yapacağım ama bütün planlarını bana anlatacaksın ve Asil'e zarar verecek bir şey yapmayacaksın" İlker kollarının arasında ki kızı tiksinmiş bir şekilde geri ittiğinde Sude derin bir nefes aldı. İlker genç kıza arkasını dönüp pencereye doğru ilerledi. Ellerini cebine koydu ve karşısındaki manzarayı izlemeye başladı.
"Anlaştık o zaman. O çok sevdiğin Asilciğine zarar verecek bir şey yapmayacağım." Dili her ne kadar öyle söylese de Sude genç adamın söylediği şeyi yapmayacağını çok iyi biliyordu. Bu yolda her şeyi yapmaya göze almıştı bu Asil'e zarar vermek dahi olsa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERVA
Teen Fiction"Uzak duracağım dedim, dokunmayacağım dedim ama yapamıyorum" Asil, başını eğip burnunu genç kızın boynuna gömdüğünde derin bir nefes aldı. "Kokun zehir gibi içime işliyor, canımı yakıyor ama her defasında da solumak istiyorum." 'Sevdan Bir Ateş adlı...