🌷BAB 9🌷

204 7 0
                                    

Beberapa minit kemudian,

Badrul, Intan dan Syuhada pun tiba di rumah kosong bersebelahan hutan.

Nurul Syuhada meronta-ronta apabila Badrul dan Intan menarik tangan dan kaki Syuhada.

Intan menyuruh Badrul menyeksa Syuhada, Badrul terima arahan daripada Intan.

Dengan kejamnya manusia seperti Badrul, Badrul menyeksa Syuhada tetapi dirakam oleh Intan.

Intan gembira melihat musuhnya, Syuhada menderita kerana diseksa oleh Badrul.

Intan Camelia berkata,

Hahahahahaha. Padan muka kau, aku seronok sangat sebab aku dapat rakam kau diseksa oleh Badrul. Kata Intan Camelia.

Sementara itu,

Encik! Tolong jangan seksa saya lagi! Saya dah tak kuat! Saya dah penat! Saya tak mampu nak melawan lagi! Rayu Nurul Syuhada.

Dasar perempuan tak guna, dah penat konon, dah tak kuat konon, dah tak mampu nak melawan lagi konon. Kau nak aku seksa kau lagi ke? Hah? Kata Muhd Badrul.

Sumpah! Saya dah penat! Saya nak rehat! Rayu Nurul Syuhada.

Seketika itu,

Alamak! Syuhada dalam bahaya ni. Macam mana ni. Ya Allah, bantulah aku. Aku ingin menyelamatkan nyawa Syuhada. Aku sayang dia sangat-sangat. Aku tak nak kehilangan dia. Dialah wanita pertama dan terakhir dalam hidup aku. Kata Tengku Syahran.

Tiba-tiba,

Tengku Syahran menerima mesej daripada Syuhada. Mesej yang dihantar oleh Syuhada adalah berbentuk seperti satu video. Tengku Syahran segera membuka video tersebut. Tengku Syahran terkejut kerana video itu menunjukkan reaksi Syuhada diseksa oleh seorang lelaki. Lelaki seperti Badrul memang tak ada hati perut langsung. Nak seksa orang perempuan pula. Kau tak tahu ke perempuan ni lemah orangnya. Kau lelaki memang dah semula jadi kuat. Dasar! Sakit hati betul!

Ya Allah, Ya Tuhanku, kau lindungilah Syuhada. Kau maha mengetahui segala-galanya. Bantulah aku. Aku tak sanggup tengok video Syuhada diseksa oleh seorang lelaki. Orang seperti Syuhada ni lemah orangnya. Kenapa lelaki tak guna tu boleh seksa Syuhada. Carilah aku jalan agar aku dapat menyelamatkan nyawa Syuhada. Kata Tengku Syahran.

Tengku Syahran berkata lagi,

Kawan ayah aku kan polis. Aku boleh minta tolong dengan diorang. Nasib baik aku ada simpan nombor telefon Inspektor Hani dan Inspektor Farid. Kata Tengku Syahran.

Tanpa berlengah lagi, Tengku Syahran pun mesej Inspektor Hani dan Inspektor Farid di aplikasi WhatsApp.

Tengku Syahran berasa sangat gembira kerana Inspektor Hani dan Inspektor Farid menerima pertolongan itu. Tengku Syahran memberikan lokasi itu dan seumpama dengannya.

SABAR SEINDAH SYURGAWhere stories live. Discover now