Jim's POV:
ქვემოთ ჩავედით ორივე ყველა წასული დაგვხვდა.სავარძელზე დავჯექი,ნამჯუნმა სასმელი მოიტანა.ნეტა ჰოსოკმა და თეჰიონმა რა ქნეს ვნერვიულობ.
- აბა ძვირფასო როგორ ხარ?
- ნამჯუნ არ მოგბეზრდა? არ გინდა ყოველ წუთს ნუ დამცინი გთხოვ!- ისე დავიღალე ლაპარაკის თავი არ მქონდა.
- არა რატომ ძალიან ვერთობი.
- ნეტა იგივე მეც შემეძლოს- სხვაგან გავიხედე.
- ჰო კარგი ბოდიში,უბრალოდ არასოდეს მოვწონებივარ ბიჭს.
- ჰმმ, ნეტავ იმ ბიჭსაც არ მოსწონდე.- ახლოს მომიჯდა და ჭიქა მომაწოდა.
- აი დალიე
- იცი მე არ ვსვავ ცუდად გავხდები,მერე კი შენი მოსახედი გავხდები, ასე რომ ვერ დავლევ.
- კარგი რა დალიე და გპირდები მე მოგივლი ნუ თუ ცუდად იქნები - ჯანდაბას დავლევ მაინც არაფერი მოხდება.ჭიქა მოვიყუდე,მერე მეორეც,მესამეც და მგონი მთელი ბოთლიც.უაზროდ დავიწყე აქეთ- იქით ბოდიალი.
- ჯინ ნელა რამე არ მოიტეხო.
- სამზარეულოში მინდა მომშივდა - ბარბაცით მივდიოდი რომ თავბრუ დამეხვა და ძირს დავვარდი.ნამჯუნიც გამოიქცა.
- რა მოგივიდა ცოცხალი ხარ?- ხელში ამიყვანა.
- ცოცხალი ვარ თანაც როგორ- მეთვითონაც ვერ ვხვდებოდი რას ვამბობდი მთელი ხმით გავკიოდი რაღაც სიმღერას,რომელსაც საბავშვო ფილმებში ვუსმენდი როცა თეჰიონი და ჯიმინი უყურებდნენ წინა წელს.ოთახში ხელში აყვანილმა შემიყვანა და საწოლზე დამაწვინა.თვითონაც ჩამოჯდა.
- იცი არ ხარ ცუდი უბრალოდ სხვანაირი ხარ!
- ვიცი რომ სხვანაირი ვარ, ისიც ვიცი რატომაც არ გიყვარვარ.
- უკვე მაინტერესებს აბა თქვი.
- იმიტომ რომ მე შენზე მაღალი ვარ- თითი შუბლზე მივადე.ნამჯუნი ხმამაღლა იცინოდა.
- ხო მართალი ხარ, ახლა დაიძინე რომ სიმაღლეში დაპატარავდე და შემიყვარდე სულელო.
- კარგი მალე დავიძინებ და რომ გავიღვიძებ მარტო ჩემი იქნები.ოღონდ მომიწექი მერე ძებნა რომ არ დამჭირდეს.
- არა არ შემიძლია!
- მოდი ხომ არ შეგჭამ დაწექი, გპირდები არავის ვეტყვი,უბრალოდ დაწექი.
- კარგი, სხვა რა გზაა რადგან მთხოვ- გვერდზე მომიწვა და პლედი დამაფარა,თვითონაც პლედის ქვეშ შემოძვრა.მე კი ჩავეხუტე ყოველგვარი მოურიდებლობისგან.შეკრთა მაგრამ წინააღმდეგობა არ გაუწევია,ეს რომ შევნიშნე უფრო ახლოს მივეხუტე და მკერდზე ავეკარი.თვითონაც ჩამეხუტა და ორივემ ასე დავიძინეთ.
Jimin's povნელ-ნელა უფრო და უფრო გადავედი ჭკუიდან და გუკის მთელი სხეული კოცნით დავაწითლე.გუკიმ შარვალი გაიხადა და მერე მეც გამხადა.ორივე იატაკზე მოისროლა.უკვე ვხვდები ის ხდება რისაც მასთან ყოფნის პერიოდში ყოველთვის ვუფრთხოდი.როცა ხელი ჩემი ორგანოსკენ წაიღო და საცვალში ჩაყო ამ დროს ტელეფონმა დარეკა.ჯანდაბა ალბათ თეჰიონია.წამოდგომა ვცადე მაგრამ ქუქი არ მიშვებდა.ტუჩებიდან მოვიცილე და დავიყვირე.
- გამიშვი რეკავენ!
- ახლა არა,ახლა არ შემიძლია.
- მირეკავენ სასწრაფოა გეყიფა.
- არა მეთქი! ვერ წახვალ!
- გამიშვი! - ისევ ტუჩებზე დამაცხრა ( დამარვა😂 ) ძალიან შემეშინდა ისე იქცეოდა თითქოს ცხოველი ყოფილიყო.რომ ვეღარ ავდექი ცრემლები თავისით წამომივიდა და ძლივს ამოვისლუკუნე.
- გთხოვ გამიშვი!- უეცრად შეჩერდა და ცრემლები მომწმინდა,ლოყაზე მაკოცა.
- კარგი ადექი უპასუხე- არასასიამოვნო სახე მიიღო და საწოლზე დაწვა.უცბად დავავლე ტელეფონს ხელი და სააბაზანოში შევვარდი
- გისმენ
- ჯიმინ მოგვარდა სასწრაფოს ეზოში დავაგდეთ და გამოვიქეცით
- კარგია, მაგრამ ხო არავინ დაგინახად?!
- არა ჯერ ქუჩაში დავტოვეთ მერე შეგვეცოდა და საავადმყოფოში მივიყვანეთ.შენ სად ხარ?!
- მე...კიდევ კარგი დარეკე თორემ ჯონგქუქთან სექსი მექნებოდა
- მერე მაგას რა ჯობია- გაიცინა.
- შენ სად ჯანდაბაში ხარ?
- ააა მე...ჩვენ ჯინი ვერ ვიპოვეთ და ეხლა რაც ჯონგქუქთან არ გამოგივიდა იმისთვის ვემზადებით.
- რა? შენ და ჰოსოკი? არ არსებობს.
- კარგი რაა, ხო მოკლედ წავედი არ მცალია- ტელეფონი გათიშა.სააბაზანოდან გამოვედი.შემეშინდა ქუქი რომ დავინახე კართან ზეწარ შემოხვეული მიყურებდა.
- რა იყო ასე რატომ მიყურებ?
- შენი აზრით?- თვალით ჩემი ღირსებისკენ მიმანიშნა.ახლა მივხვდი რომ შიშველი ვარ.ჯონგქუქმა ზეწარი გაშალა და მანიშნა მივსულიყავი.მეც არ დავაყოვნე მკერდზე ავეკარი და წელზე შემოვეხვიე.
- ძალიან აღმაგზნებ- ეს რატომ თქვა.ისე არც მიკვირს ჩემთვის ეს ბევრს უთქვავს.
- ხო, რავიცი.
- ვის ელაპარაკებოდი.
- რაიყო ეჭვიანობ?- როგორც თვითონ მეკითხება ხოლმე ისე ვკითხე მეც.
- ცოტა!- რაო? ჯანდაბა ეს ბიჭი შეშლილია?თუ ისევ დამცინის.
- ჰო როგორ არა.
- წამოდი დავიძინოთ- ორივე საწოლზე დავწექით და თავი მკერდზე დავადე ის კი თმაზე მეფერებოდა.ნელ-ნელა თვალები დამიმძიმდა და დამეძინა.
ბოდიში გუშინ ვეღარ დავდე, დამავიწყდა დღეს კი ორი თავი დავდე.გამიზიარეთ აზრები❤💜💫💫😇😍😘
YOU ARE READING
we aren't friends \ ჩვენ მეგობრები არ ვართ[jikook] ( Completed)
Romance- გთხოვ აღარ იტირო ჯიმინ - არც მე მინდა ტირილი მაგრამ ამ ცრემლების მიზეზი ყოველთვის შენ ხარ- მკერდზე ავეკარი არ შემეძლო დავშორებულიყავი იმის მიუხედავად რომ გაბრაზებული ვარ.