12 თავი

1K 116 27
                                    

   Jungkook's pov

  მორჩა შენ წახვედი ჯიმინ მე კი ის რაც სათქმელი მქონდა ვერ გითხარი,ვერ გითხარი რომ მიყვარხარ.მაპატიე გთხოვ.გონებაში ყველაფერი თავდაყირა დგას რატომ არ ვაპატიე? რა ჯანდაბა დამემართა?!.
  სახლში ფეხით მივდივარ,საერთოდ არ მინდა წასვლა მაგრამ...უეცრად მანქანამ გამოიარა და ქალს ეჯახებოდა, გავიქეცი და ხელი ვკარი ორივე გზის მეორე მხარეს გადავვარდით.ქალი აშკარად მთვრალია.
- ქალბატონო კარგად ხართ?
- რატომ არ ვკვდები რატომ?- ტირილი დაიწყო.ხელი ჩავკიდე ავაყენე.ტაქსი გავაჩერე და ჩავსხედით.ძლივს ვათქმევინე მისამართი და იქ მივიყვანე.სახლში შევედით რა ნაცნობი სუნია,მაგრამ რისი?
- აი მოვედით ახლა დაიძინეთ რომ გამოფხიზლდეთ!
- არ მინდა მე რომ დავიძინო ჩემი შვილი? ახლა სძინავს? ძილის წინ შუქს ვინმე ჩართულს დაუტოვებს?- ისევ ატირდა.
- დამშვიდდით და ხვალ კარგ ადგილზე წაგიყვანთ.
- კარგი მაგრამ...
- წამოდით დაიძინედ- საწოლში დავაწვინე და წამოვედი.სახლში მივედი, ტანსაცმლიანად დავწექი.
- ძილინებისა ჯიმინ- თვალები დავხუჭე.

   Jin's pov

  ჯიმინის დაჭერის მერე ძალიან ვნერვიულობ სამი თვე რა უნდა ქნას.თეჰიონმა და ჰობიმ სახლში მომიყვანეს და წავიდნენ.საწოლში დავწექი წამალი დავლიე და დავიძინე.იმედია შენც მალე დაიძინებ სახლში ჯიმინ.

  Yoongi's pov

  მამა მოვიდა.კარი გავაღე თმა ამიჩეჩა.ვერ ვიტან ასე რომ აკეთებს.
- რა ხდება მამა რა ქარმა გადმოგაგდო?
- რა არის ჩემი ნახვა ხომ არ გეწყინა?
- არა გამიხარდა- ჰო როგორ არა ამ სამოთხეს შენღა აკლდი.
- წავალ დავიძინებ
- ნახვამდის მამა- ხელი ძალით დავუქნიე,პატარა ბავშვივით გავუღიმე.როგორც კი შევიდა სახეზე ჩემი საფირმო ,,არაფერი" ავიკარი.( ანუ არაფრის მთქმელი სახე რა) დივანზე დავწექი ტელეფონი მოვიმარჯვე და სანის მივწერე.
- როგორ ხარ?
- კარგად შენ? სახე როგორ გაქვს?- მალევე ესემესიც მოვიდა.
- გაფრთხილებ ინანებ შენს სიტყვებს ასე რომ დამცინიხარ.
- ვიცი ხო რომ ლამაზი ხარ
- ხო, დედაშენი როგორაა?
- კარგად გამოწერეს.
- კარგია...
- აბა პარასკევს ვხვდებით ხომ?
- კი ვერ ითმენ სამი დღით?
- კარგი რა,იმ კოცნას არ გაპატიებ სანამ პარასკევს არ გნახავ.
- ნეტავ როდის მოვა პარასკევი.
- რა სასაცილო ხარ,რომ არ ვიცოდე ვინ მწერს ვიფიქრებდი რომ ...
- სიმპატიური გწერს?
- ხო აბა რა,კარგი წავედი დედას უნდა მივხედო აბა პარასკევამდე.
- კარგად❤- მეც დავწექი და ძლივს დავიძინე.

we aren't friends \ ჩვენ მეგობრები არ ვართ[jikook] ( Completed)Where stories live. Discover now