ჯანდაბა დრო თითქმის არაა მე კიდევ წვეულებისთვის არ მოვმზადებულვარ.ჯინმა თითით სააბაზანოსკენ მიმანიშნა.სასწრაფოდ შევედი.ნახევარ საათში კაბინიდან გამოვედი და კარადასთან დავდექი, თანაც პანიკური შიში დამეწყო.ისეთი არაფერი არ მაქვს,მე კი სკოლის ყველაზე პოპულარული ბიჭის შეყვარებული ვარ.სამივეს გადავხედე არანაირი ემოცია არ ქონდათ.თეჰიონმა კარადიდან ვარდისფერი გამჭირვალე პერანგი( ღამის კი არა😂😂) შავი ჯინსი და შავი ფეხსაცმელი.
- არა გამორიცხულია ამას ვერ ჩავიცვავ!
- კი როგორ არა ჩქარა შედი და გამოიცვალე- ბუზღუნით შევედი თეჰიონის გემოვნება ყველაზე გამორჩეულია და ეს ყველამ იცის.გარეთ გამოვედი ოთახში და სარკეში ჩავიხედე.ეს შარვალი ჩემს საჯდომს ძალიან გამოკვეთს.
- ვაუ ჯიმინ მაგრად გამოიყურები- თეჰიონი პირღია მიყურებდა.
- არც ისე, თქვენც კარგად გამოიყურებით,მოიცა შენ და ჰოსოკს ერთნაირად რატომ გაცვიათ?!
- ჯერ მე ავარჩიე და ამანაც მოინდომა- თეჰიონმა თვალები გადაატრიალა.
- მორჩით ეხლა ჩვენ წავალთ და ჯიმინ შენ ქუქის დაელოდე მალე მოვა,გეგმიდან არ გადაუხვიოთ- ჯინმა დაგვარიგა.სამივე წავიდა მე მარტო დავრჩი.
ნახევარი საათის შემდეგ კარზე ზარია,არადა იმედი აღარც მქონდა.კარი გავაღე და პირი ღია დამრჩა.შავი შარვალი,შავი პერანგი,გაგიჟება შეიძლება დაახლოებით ერთ სტილში გვაცვია თუ ფერებს არ ჩავთვლით.და ისიც ჩემს მდგომარეობაში იყო( შოკში ).უკნიდან ვარდი გამომიწოდა.ოთახში შემოვიდა.
- აბა არ წავედით? მზად თუ ხარ
- კი მზად ვარ ერთი დამრჩა- სანაგვე ყუთში ვარდი ჩავაგდე და მისკენ მივტრიალდი და ცხვირი მკერდზე მივარტყი.ასე უცებ აქ როგორ გაჩნდა.ხელი ნიკაპქვეშ ამომდო და ტუჩებზე დაჟინებით მიყურებდა.ტუჩები გაილოკა სულ ოდნავ გადმოხრა აკლდა და ვაკოცებდი.ერთი სანტიმეტრი ხომ ძალიან პატარა მანძილია.თვალები დახუჭა და თმაზე მისუნა.
- რა ტკბილი სუნი გაქვს როგორც ყოველთვის- რაო? ჯანდაბა მას ხომ თეჰი( თეჰიონი ) მოსწონს და ვეღარ ვხვდები რის გაკეთებას ცდილობს ისე ვგრძნობ თითქოს ერთ წამს მოვწონვარ მეორე წამს კი დამცინის და მაღიზიანებს.
- მომშორდი გთხოვ- გავწიე.ხელები მომკიდა და კედელზე მიმახეთქა.ჩემი ხელები ზურგსუკან მომიქცია ისევ გადმოიხარა და ყურს უკან მაკოცა.
- მეორეთ არ გაბედო და ხელი არ მკრა,ორივეს გვეტკინება- თვალები გამიფართოვდა ნუთუ...ნუთუ მოვწონვარ? არა მიყენებს მატყუებს.
- გამიშვი არ მომეკარო,გამიშვი- ხელები გამიშვა.მაგრამ რატომღაც მეწყინა რომ ასე იოლად გამიშვა.
- წინასწარ ცუდად ნუ იქნები განწყობილი და ცოტა დაოკდი საყვარელო.
- მორჩი ამ დებილური სიტყვებია ძახილს არ მოგბეზრდა?- დავუსხლტი.ქვემოთ ჩავედით და გუკის მანქანით მის სახლში წავედით.
სახლსაც მოვუახლოვდით ჯანდაბა რამხელაა.იმედია აქ ბოლოჯერ ვარ.შიგნით შევედით დიდი წვეულება იყო თავი რამის გამისკდა.მთელი სამეგობრო აქ იყო.ჯინს თვალი მოვკარი ესეიგი ჩვენი ,,გეგმა" იწყება.მეორე სართულზე ავედით იქ კი შედარებით სიმშვიდე იყო.იუნგი,ნამჯუნი,და რამოდენიმე მათი ჯგუფის წევრი ისხდნენ.ჩამოვჯექი და ქუქიც მომიჯდა.
- ჯიმინ როგორ ხარ პატარავ
- იუნგი მოკეტე არ მოგბეზრდა?
- რატომ მე ვერთობი
- დღეს კარგი წვეულება გველის- ნამჯუნმა ჩაიცინა.
- იმედია მეც ამას ველოდი- ჯინიც ამოვიდა.
- ვააუ ჩემი თაყვანისმცემელიც მოვიდა
- ხო როგორ არა- ჯინმა თვალები გადაატრიალა.ქვემოდან გოგო ამოვიდა და ნამჯუნს კალთაში ჩაუჯდა.
- გაიცანით როუზი my new girl- ჩაიცინა.-უკვე ორი თვეა ვხვდებით - ჯინს მზერა ესროლა.ჯინს სახეზე სიბრაზე შევატყვე და გვერდზე გავიყვანე.
- ჯინ დამშვიდდი ხელები გიკანკალებს.
- უბრალოდ ვერ ვიტან ვინმესთან რომ ვხედავ.
- დამშვიდდი ის მორიგი ძუკნაა და ახალი გასართობი მისთვის,შენ კი გეგმას ნუ დაივიწყებ- თავი დამიქნია.ისევ მათთან დავბრუნდით.
- აბა ბიჭებო უკეთესად არ გავერთოდ?
- აგვიხსენი როგორ- გუკიმ ლოყაზე ხელი მომისვა და ყველამ სიცილი დაიწყო.ღმერთო რა ბინძური აზროვნება აქვს.მისი ხელი მოვიცილე.
- ერთი თამაში ვიცი როუზ მიდი ბოთლი მოიტანე- როუზი დაბლა ჩავიდა.მას ჯინიც გაყვა იმ მიზეზით რომ თეჰის და ჰოსოკს მოიყვანდა.ცოტახანში ჯინი თეჰი და ჰოსოკი მოვიდნენ.ჯინს ხელში ბოთლი ეჭირა.
- როუზი რა იქნა- ნამჯუნი დაინტერესდა.
- მეგობრებმა დაუძახეს- ჯინმა უპასუხა და გვერდზე მიუჯდა.
- ადექით ძირს დავსხდეთ და წრე შევკრათ- ვუბრძანე ყველას.10 ივე ძირს დავსხედით ბალიშებზე რომელიც ჰოსოკმა მოიტანა ოთახიდან.ქუქისა და იუნგის შორის მოვექეცი.- მოკლედ დავიწყოდ ბოთლს პირველი მე დავატრიალებ და ვისკენაც გაჩერდება იმას შეკითხვას დავუსვავ ოღონდ მხოლოდ სიმართლე უნდა ვთქვათ და რასაც ვიტყვით იმ მოქმედებასაც შეასრულებთ- ყველა დამეთანხმა და თამაშიც დაიწყო.ბოთლი დატრიალდა და ჯგუფის წევრზე გაჩერდა ტეინჰიზე.
- მოკლედ ჩემი დავალებაა წადი თამაშიდან- ჩემი ბრძანება შეასრულა და ქვევით ჩავიდა თითქოს გაუხარდა კიდეც.ახლა ნამჯუნმა დაატრიალა და თეჰიონზე გაჩერდა.
- თეჰიონ კითხვა მექნება,გუკი მოგწონს?
- კიდევ კარგი არა- გუკის სახეზე გაბრაზება შევატყვე.ბოთლი თეჰიმ დაატრიალა და იუნგიზე გაჩერდა.
- მოქმედება,იუნგიმ ნამჯუნს სახეში გაარტყას თანაც ისე რომ დაულურჯდეს.- იუნგი ადგა და ნამჯუნს დაარტყა და უკან გადავარდა.იუნგი ისევ გვერდზე მომიჯდა.თეჰიონი ტაშს უკრავდა.ბოთლი იუნგიმ დაატრიალა და ნამჯუნზე გაჩერდა.
- ახლა რომ დაგარტყი შურს იძიებ?
- არა რა თქმა უნდა ეს თამაშია- ნამჯუნმა დაატრიალა და ჯინზე გაჩერდა.
- გიყვარვარ?
- საუბედუროდ კი- ჯინი გაწითლდა.- ჯინის ბოთლი ჰოსოკზე გაჩერდა.
- მიდი და ახლავე ის გააკეთე რასაც ვერ ბედავდი,თეჰიონს სიყვარულში გამოუტყდი- თეჰიონმა თვალები დააჭყიტა.დაახლოებით 10 წუთის განმავლობაში სიყვარულს უხსნიდა როგორც იქნა დაასრულა.ქუქი ისევ გაბრაზებული უყურებდა.
- ჯონგქუქ ბაჭიავ რა გჭირს- სახეზე მოვეფერე ისევე როგორც თვითონ იცის ხოლმე.
- ხომ იცი რომ ამ შენი სულელური თამაშის წამოწყების გამო პასუხს შენ აგებ.
- ხო როგორ არა.- ჰოსოკის ბოთლი ჯგუფის კიდევ ერთ წევრზე დიოზე გაჩერდა( მეტი ვერაფერი მოვიფიქრე😂) უბრძანეს რომ წასულიყო და ასეც მოხდა.ქუქიმ ბოთლი დაატრიალა და ჰოსოკზე გაჩერდა.
- ჰოსოკ თეჰიონს გაარტყი- ჰოსოკმა დიდი ბოდიშების მერე სახეში დაარტყა და ტუჩი გაისკდა.ჯინმა ხელსახოცი გაუწოდა.თეჰიონის ბოთლი გუკიზე გაჩერდა.
- ჯიმინი გიყვარს?- ტანში რაღაცამ დამიარა აი ამ წამს რომ ეთქვა რომ ვუყვარდი გეგმა აღარ იარსებებდა მაგარამ ისევ ყალბი სიტყვები გავიგე,რომელიც სიცილით თქვა.
- კი ვგიჟდები- ბოთლი ისევ დატრიალდა და იუნგიზე გაჩერდა
- გოგოები მოგწონს თუ ბიჭები ეს კითხვა დიდი ხანია მაწუხებს
- ჯონგქუქ შენ ბევრი რამ გაწუხებს- მე გადმომხედა.მაგრამ ვერ მივხვდი რა იგულისხმა- მაგრამ გოგოები-.ბოთლი ამჯერად ჩემზე გაჩერდა მიბრძანეს რომ ჯინს დავარტყა ეს ისეთი რთულია შეიძლება იტიროს გავარტყი მაგრამ არანაირი რეაქცია.ბოთლი დავატრიალე ნამჯუნზე გაჩერდა.
- ორკვირიანი დავალება მაქვს.
- ჯანდაბა უკვე ვიცი მაგრამ ერთი კვირა და მოვრჩეთ მეტი არ შემიძლია.
- რაზე ლაპარაკობთ- ჯინი დაინტერესდა.
- რაზე და 1 კვირა შენი შეყვარებული იქნება.- ჯინი გაოცდა და ყურში ჩამჩურჩულა.
- რას აკეთებ?
- მინდა რომ ცოტახანს მაინც იყო ბედნიერი.
- მადლობა.- ნამჯუნის ბოთლი ჩემზე გაჩერდა.
- ახლა ჩემი ჯერია,მიდი და ჯონგქუქს ხუთი წუთის განმავლობაში აკოცე ეზასავე რა.- გუკიმ მკვლელი მზერა ესროლა.
- ტელეფონზე დრო ჩავრთე- ნამჯუნმა დაიყვირა თითქოს ვინმე ყრუ იყოს.გვერდზე მივბრუნდი ქუქის სახე ხელებში მოვიქციე და მივუახლოვდი.ძალიან სწრაფად სუნთქავს რა სჭირს მე კი გული ამოვარდნაზე მაქვს.
- ჯონგქუქ ხომ იცი თამაშია მეტი არაფერი- ჩურჩულით ვთქვი.
- მორჩი ეხლა ვიცი რომ გინდა.
- შეიძლება მაგრამ ისიც ვიცი რომ არც შენ ხარ წინააღმდეგი.
- გააჩნია როგორ მაკოცებ- ტუჩები გაილოკა.ტუჩი მოვიკვნიტე და რასაც ქვია ვეცი.ნელ-ნელა კოცნა გაღრმავდა.ქუქიმ თმაში შემიცურა ხელები,მე კისერზე მახრჩობელა გველივით შემოვხვიე ხელები.ოდნავ შევკრთი მისი ენა რომ ვიგრძენი პირში.ბიჭების სიცილი მესმოდა.უფრო სწრაფად მკოცნიდა თითქოს ვერ ძღებოდა, კალთაში ჩამისვა და საჯდომზე ხელები მომიჭირა.ორივე ვკვნესოდით.ჯანდაბა ახლა ვერ გავჩერდები ძალიან გემრიელია.მაისურის ქვეშ ხელი შემომიცურა და პრესზე ჩაასრიალა.
- მორჩა გვრიტებო 5 წუთი გავიდა- ნამჯუნის ხმა გავიგე მაგრამ მათი ლაპარაკი არც ერთს გვაინტერესებდა.
- მორჩითო დააყრუვდით?!- იუნგიმ დაიღრიალა.- ჩვენ ისევ ვნებიანად ვკოცნით ერთმანეთს.
- რა ჯანდაბას აკეთებენ გული მერევა ნამჯუნ შენი ბრალია ეს რატომ დაავალე?
- რა ვიცოდი ასე თუ მოხდებოდა?
- არასოდეს არაფერი იცი იდიოტო.არ გესმით გაჩერდით ეხლა.- ახლა მართლა გამომარკვია მისმა სიტყვებმა.ჯონგქუქის მოცილება ვცადე მაგრამ არ მიშვებდა, მის ტუჩებს ოდნავ მოვწყდი და დავილაპარაკე.
- გეყოფა გაჩერდი- მისმა ტუჩებმა ისევ ჩემი დაფარა მაგრამ მანამდე რაღაც სიტყვები გავიგე რამაც წამიერად გამაშეშა ,, ამას ისე ველოდი" ეს რას უნდა ნიშნავდეს? მალევე ვიღაცის ხელი ვიგრძენი მხარზე მერე კი მე და ქუქი ერთმანეთს მოვშორდით.როგორც ჩანს ნამჯუნმა და ჯინმა საერთო ძალებით გაგვანცალკევეს.მაისური ჩამოვიწიე ყველა ჩვენ გვიყურებდა თეჰიონს ყბა მოსძვრა.თავი ძალიან უხერხულად ვიგრძენი.
- თქვენ რა გამოშტერდით?! ამის დედაც ჩემს ცზოვრებაში პიდარასტების სექსი არ მინახავს და ახლა გინდათ გონება დამიმახინჯდეს?! მე აღარ მინდა წავედი თქვენი დედაც ნაბიჭვრებო- იუნგიმ ჭიქა დაახეთქა და დაბლა ჩავიდა.ჰოსოკი და თეჰიონიც მას გაყვნენ.ნამჯუნი და ჯინიც დაბლადაბლა ჩავიდნენ მხოლოდ მე და გუკი დავრჩით.ორივე ღრმას ვსუნთქავდით.
- მაპატიე გრძნობებს ავყევი
- ხო ჩემი ბრალიც იყო, კოცნა მოგეწონა არა?- ვკითხე და სიცილი დავიწყე.
- როგორც ჩანს ასეა პაკ ჯიმინ გამაგიჟებ რა.
- ხო ალბად თეჰიონთან რომ იქნები მასაც ასე ეტყვი.
- რა კარგად ვსაუბრობდით ახლა მაგის დრო იყო?! კარგი მე წავალ ტელეფონს ავიღებ ოთახშია და მერე დაბლა ჩავალ - წამოდგა და დერეფნის ბოლოს ოთახში შევიდა.ახლა რა ვქნა დაბლა რომ ჩავიდეს გეგმა ჩაიშლება.იქვე მაგიდასთან მდგომ სასმელთან მივედი,მოვიყუდე და რამოდენიმე ბოთლი გამოვცალე.გიჟივით შევვარდი ქუქის ოთახში სარკესთან იდგა და გაკვირვებულმა შემომხედა.
- რა გჭირს დალიე?
- დავლიე? კი დავლიე მხოლოდ სასმელი თუ მიშველიდა ახლა რაც უნდა გავაკეთო იმისთვის.
- და მაინც რის გაკეთებას აპირებ იცეკვებ?
- არა უარესი!
- აბა თავს იკლავ?
- კი შეიძლება ასეც ითქვას, სამელი გაქვს? - ორთქმავალივით ვხშინავდი ვეღარ ვსუნთქავდი.
- ოთახში საწოლთანაა გამოგიტანო?
- კარგი იჩქარე- მეორე ოთახში გავიდა მეც შევყევი და კარი ჩავკეტე.გონებაში ყველაფერი თავდაყირა დადგა.რას ვაკეთებ? სხვა გზა არ მაქვს იმედია თეჰიონი და ჰოსოკი მალე მორჩებიან.კარის ჩაკეტვის ხმაზე ქუქი შემოტრიალდა.
- რა გჭირს ისეთი რა დალიე რომ ვეღარ სუნთქავ
- მე? რავიცი არაყი, ვისკი,შამპანურიც არ ვიცი.
- ეგ არ გეყოფოდა! კარი რატომ დაკეტე მაინც არავინაა ყველა წავიდა.
- ვიცი, ვიცი
- აბა რატომ ჩაკეტე?
- აი ამიტომ!-მისკენ გავემართე სწრაფად ვეცი და კოცნა დავუწყე.ხელიდან ბოთლი გაუვარდა და თვითონაც ამყვა.
- ჯიმინ დარწმუნებული ხარ?!
- მოკეტე!- მაისური გავიხადე და გადავგდე.ქუქიმ ხელში ამიყვანა და საწოლზე დამაწვინა.მისი მაისურიც მალევე მოვიცილე და კოცნა განვაგრძე...
მეც მიკვირს ამხელა თავი როგორ დავდე.აბა როგორი იყო? იმედია მოგწონთ.შემდეგ თავს ხვალ დავდებ მადლობთ რომ კითხულობთ. And again please comment & vote 😇😇😘😍😍❤💙💜💛💛💚
ESTÁS LEYENDO
we aren't friends \ ჩვენ მეგობრები არ ვართ[jikook] ( Completed)
Romance- გთხოვ აღარ იტირო ჯიმინ - არც მე მინდა ტირილი მაგრამ ამ ცრემლების მიზეზი ყოველთვის შენ ხარ- მკერდზე ავეკარი არ შემეძლო დავშორებულიყავი იმის მიუხედავად რომ გაბრაზებული ვარ.