Έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας από εκείνη τη βραδιά. Έχουν γίνει αρκετά πράγματα μπορώ να πω. Με τη σχολή όλα είναι υπέροχα. Μου αρέσει πολύ. Τον Ορέστη τον βλέπω μόνο στη σχολή. Του ζήτησα εκείνη τη βραδιά να με ξεχάσει για πάντα και το σεβάστηκε.Δεν μιλάμε και μπορώ να πω ότι από τη μία μου έχει λείψει λίγο αλλά από την άλλη νιώθω πιο ήρεμη και πιο ελεύθερη. Πιστεύω ότι είναι καλύτερα έτσι. Κάνουμε το σωστό. Όσο αφορά το Θάνο μιλάμε σχεδόν κάθε μέρα. Πηγαίνουμε για καφέ και περνάμε πολύ ωραία.Έχει αρχίσει και η Μαρία να του μιλάει και ευτυχώς έχουμε ξεκαθαρίσει τα πράγματα.
Αυτή τη στιγμή ετοιμάζομαι για να πάω με τα παιδιά για καφέ. Μόλις έβαλα το μπουφάν μου χτύπησε το κουδούνι.
Α-"Τέλειος συγχρονισμός"είπα στη Μαρία μόλις άνοιξα την πόρτα.
Μ-"Έτοιμη; Μας περιμένουν τα παιδιά στην καφετέρια."
Α-"Ναι, φύγαμε"Μετά από 20 λεπτά φτάσαμε στην καφετέρια και εκεί είδαμε τον Θάνο μαζί με τον Αντρέα να κάθονται και να συζητάνε.Ο Αντρέας είναι φίλος μας από το σχολείο όμως αυτός σπουδάζει στην Αθήνα οπότε δεν τον βλέπουμε συχνά.
Αντρέας-"Καλώς τις κούκλες"είπε ο Αντρέας με το χαμόγελο μέχρι τα αυτιά.Είμαι σίγουρη ότι ακόμα ενδιαφέρεται για τη Μαρία όπως και στο λύκειο αλλά κάθε φορά που της το αναφέρω λέει ότι δεν ενδιαφέρεται και αλλάζει αμέσως θέμα. Εγώ πιστεύω ότι κάτι τρέχει με αυτόν αλλά δεν θέλω να την πιέσω. Αν θελήσει θα μου μιλήσει από μόνη της.
Θ-"Είμαστε όπως τότε στο σχολείο"σχολίασε ο Θάνος και μου έκλεισε το μάτι.
Αφροδίτη-"Τα πιο ωραία χρόνια ήταν αυτά.Ακομα θυμάμαι όλες τις τρέλες μας"είπα με αναστεναγμό
Μ-"Καλά ηρέμησε,δεν πέθανε και κανένας.Μην κάνεις έτσι"είπε η Μαρία και σηκώθηκε για να πάει τουαλέτα.Κατι τρέχει με αυτήν και θα το μάθω.Η υπόλοιπη ώρα πέρασε πολύ ωραία. Μόλις αποφασίσαμε να φύγουμε είπα στη Μαρία να με πάει σπίτι και να κοιμηθεί εκεί. Στην αρχή αρνήθηκε αλλά δεν της έδωσα περιθώρια για να γκρινιάξει άλλο.
Η ώρα είναι 8:00 και καθόμαστε στον καναπέ με τη Μαρία και την κουβέρτα αγκαλιά βλέποντας την καινούργια ταινία της lacta.Η Μαρία όμως μόνο την ταινία δεν παρακολουθούσε. Ήταν σαν να απασχολούσε κάτι. Δεν άντεξα άλλο σηκώθηκα όρθια και έκλεισα την τηλεόραση.
Μ-"Μα καλά τι κάνεις;Έβλεπα"παραπονέθηκε.
Α-"Αυτό πίστεψέ με είναι το μόνο πράγμα που δεν έκανες.Δεν μπορώ να σε βλέπω άλλο έτσι πες μου σε παρακαλώ τι έχεις"
Μ-"Δεν μπορώ. Αν σου πω φοβάμαι ότι δεν θα μου ξαναμιλησεις και είναι το μόνο που δεν θέλω αυτή τη στιγμή"είπε με δάκρυα στα μάτια της.
Α-"Σου υπόσχομαι ότι οτιδήποτε και αν μου πεις δεν θα σου θυμώσω. Εντάξει;"της είπα γλυκά και αυτή κούνησε θετικά το κεφάλι της.
Μ-"Αφροδίτη μου δεν θέλω να ανησυχείς. Αυτό που θα σου πω δεν είναι σοβαρό απλά νιώθω άσχημα. Θυμάσαι την πρώτη φορά που ήρθε εδώ ο Ορέστης;"είπε και εγώ κούνησα θετικά το κεφάλι μου"εκείνο το πρωί η Μαρίζα πήρε την πρωτοβουλία και πήγε στον Ορέστη για να τον ρωτήσει γιατί δεν κάνει κάτι αφού σε θέλει και αυτός της είπε ότι ήταν λάθος. Τέλος πάντων αυτό δεν είναι το θέμα.Το θέμα είναι ότι εκείνο το βράδυ που με πήρες τηλέφωνο και ήρθα με τη Μαρίζα πριν έρθουμε εδώ πήγαμε πρώτα από τον Ορέστη για να δούμε τι θέλει από τη ζωή σου και γιατί σου συμπεριφέρεται με αυτόν τρόπο. Και από δω και πέρα είναι που ξεκινάει το πρόβλημά μου. Εκείνη τη νύχταο Ορέστης στο σπίτι ήταν μαζί με ένα φίλο του, τον Μιχάλη. Πολύ αντιπαθητικός αλλά ταυτόχρονα και πολύ κούκλος. Και το γεγονός ότι μου πήγαινε κόντρα μου άρεσε πολύ. Ότι έλεγα έλεγε ακριβώς το αντίθετο. Μία εβδομάδα μετά μου έστειλε μήνυμα στο facebook. Μου ζήτησε να πάμε για καφέ για να λύσουμε τα θέματά μας και χωρίς να το σκεφτώ καθόλου δέχτηκα. Όμως δεν ήξερα τι με περίμενε. Μου είπε ότι μάλλον δεν έκανα καλά που τον συνάντησα.Τον ρώτησα γιατί και μου είπε ότι κατάλαβε ότι μου αρέσει αλλά αυτός δεν είναι για σχέσεις και για όλα αυτά τα ρομαντικά. Έκανα το λάθος και τον ρώτησα για ποια πράγματα είναι αυτός. Μου είπε ότι θα δω και με πήγε σπίτι του.Με φιλούσε σαν τρελός. Δεν μπορούσα να ελέγξω τον εαυτό μου αλλά ούτε και αυτός.Σταμάτησε το φίλη μας και μου είπε <<μόνο για μία βραδιά>>.Ήξερα ότι έπρεπε να φύγω αλλά ήθελα έστω και μία φορά να τον νιώσω να νιώσω το άγγιγμα του ήμουν πολύ αδύναμη να τον αφήσω και να μην περάσω αυτό το υπέροχο βράδυ μαζί του. Το επόμενο πρωί ξύπνησα και το μόνο που βρήκα ήταν ένα χαρτί που έλεγε <<μόνο για μία βραδιά πέρασα υπέροχα καλά να περνάς.>>έτσι σηκώθηκα και έφυγα. Το πρόβλημα είναι όμως ότι τον είχα ήδη ερωτευτεί"είπε η Μαρία και άρχισε να κλαίει με λυγμούς. Εγώ την άκουγα σαστισμένη. Το μόνο που έκανα ήταν να την πάρω αγκαλιά και να της πω πως θα βρούμε μία λύση, δεν τις είχα θυμώσει το μόνο που ήθελα είναι να τη βοηθήσω.Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο φίλος του Ορέστη αυτός ο Μιχάλης θα το μετανιώσει.Δεν μπορεί να εκμεταλλεύεται έτσι μία μικρή, δεν μπορείς να παίζεις με τα συναισθήματα των άλλων.
Στην φωτογραφία ο Μιχάλης
Γειά σας... Ελπίζω να σας άρεσε.Θα τα πούμε πολύ σύντομα.❤️
BẠN ĐANG ĐỌC
Your choice (Greek)
Lãng mạnΗ Αφροδίτη είναι ένα κορίτσι το οποίο έχει περάσει πολλά στην ζωή της αλλά πάντα βρίσκει την δύναμη να συνεχίσει. Όταν όμως μπει στην ζωή της ο Ορέστης, ο καθηγητής της, θα νομίζει ότι επιτέλους θα βρει την ευτυχία ...Αλλά μπορεί και όχι... Ποιος θα...