Α-''Μου κάνεις πλάκα έτσι?Εσύ μου είχες πει οτι θα φύγει τον Αύγουστο.Τι άλλαξε και τελικά θα φύγει σε ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ?''είπα χωρίς να το έχω πιστέψει ακόμα οτι φεύγει.
Μ-''Τι να σου πώ και εμένα ο Μιχάλης μου το είπε''
Α-''Ξέρεις τί?Και πολύ καλά θα κάνει.Λοιπόν που θα πάμε?Αύριο δίνουμε το τελευταίο μάθημα και μετά πάμε οι δυό μας διακοπούλες.Λοιπόν πες που θες?Θες να κλείσω για Ικαρία?Εχω ακούσει οτι είναι υπέροχα...''είπα ενώ είδα ήδη ανοίξει το λάπτοπ για να δω για εισητήρια.
Μ-''Μπορείς να ηρεμήσεις και να μην αλλάζεις κουβέντα?Δεν θα πάμε πουθενά μέχρι να λύσουμε αυτό το θέμα''είπε και μου έκλεισε το λαπτοπ.''Αφού τον θές και σε θέλει γιατί δεν πας να τον χαιρετήσεις μια τελευταία φορά?Γιατί πρέπει να κάνετε σαν μικρά παιδιά?Δεν σας καταλαβαίνω πραγματικά...''
Α-''Να πάω εγώ?Γιατί ρε Μαρία για ακόμα μια φορά να τρέξω εγώ απο πίσω του?Γιατί δηλαδή θα πρέπει να κάνω πάλι εγώ το βήμα και αυτός να μην κάνει τίποτα?Είπα τέλος και το εννοώ.Λοιπόν πες μου που θες να πάμε?''
Μ-''Πουθενά δεν θέλω να πάμε.Εχω ήδη κανονίσει με τον Μιχάλη να πάμε κάπου γιατί όντως έχει αλλάξει και θέλω να του δώσω μια ακόμη ευκαιρία.Λοιπόν φεύγω και καλύτερα να σκεφτείς αυτά που σου είπα γιατί μόνη σου καταστρέφεις την ζωη σου,δεν το κάνουν οι άλλοι...''είπε και έφυγε.
Γιατί πρέπει να κάνω πάλι εγω πίσω και να πάω να τον βρώ?Αυτός δεν μπορεί δηλαδή?Η Μαρία έχει πολύ καιρό να μου μιλήσει έτσι και αυτό το κάνει μόνο όταν έχει απόλυτο δίκιο και εγώ δεν θέλω να δω την αλήθεια αλλα τι πρέπει να κάνω?Γιατί κάθομαι και βασανίζω τον εαυτό μου με τέτοιες σκέψεις αφου θα φύγει και όλα θα τελειώσουν.
Μόλις έδωσα το τελευταίο μάθημα και είμαι στο δρόμο για τον σταθμό.Θα πάω να δω τους δικούς μου.Ήταν απόφαση τελευταιας στιγμής,απλά δεν άντεχα να είμαι άλλο στο σπίτι και γενικά στην Θεσσαλονίκη.Οταν θα ξανα γυρίσω θα αρχίσω μια καινούρια ζωή.Στην Μαρία δεν είπα οτι θα φύγω.Ξέρω οτι θα νευριάσει αλλα δεν έχω το κουράγιο να τον χαιρετήσω.Μπήκα στο τρένο και έφυγα.
Ορέστη Pov
Η ημέρα για να φύγω έφτασε.Είμαι στο αεροδρόμια μαζί με τον Μιχάλη και την Μαρία.Η Μαρία μου έδωσε ελπίδα οτι μπορεί να έρθει για μια τελευταία φορά να με δεί αλλα τελικά έκανε λάθος.
Ο-''Πρέπει να φύγω''είπα και πήρα την βαλίτσα μου''Η πτήση μου φεύγει''
Μ-''Συγγνώμη ρε Ορέστη αλλά πραγματικά πίστευα οτι μπορεί να έρθει.''είπε η Μαρία λυπημένη
Ο-''Δεν πειράζει''είπα και την έκανα μια αγκαλιά''Σε ευχαριστώ για όλα και σε παρακαλώ να μου την προσέχεις''είπα και μου έγνεψε
Μιχ-''Καλό ταξίδι κολλητέ και μην μας ξεχάσεις''
Ο-''Δεν υπάρχει περίπτωση.Δεν ξεχνιέσαι εσύ''είπα και τον αγγάλιασα και αυτόν.Περπατούσα με την βαλίτσα μου με την ελπίδα να ακούσω την φωνή της αλλά δεν την άκουσα.
Αφροδίτης Pov
Μαμά-''Τι έχεις παιδάκι μου και είσαι έτσι?Αρχικά γιατί είσαι εδώ?Εσύ δεν είπες οτι μπορεί να πας διακοπές με την Μαρία?Τι άλλαξε?''με ρώτησε για χιλιοστή φορά η μαμα μου.
Α-''Μαμά μου θα σου πώ κάτι και θέλω να με καταλάβεις και να με βοηθήσεις...Δεν θέλω να σκεφτείς άσχημα.Το μόνο που θέλω να σκεφτείς είναι οτι πρέπει να σεβαστείς την επιλογή μου...Θα κάνω κάτι που δεν θα σου αρέσει αλλα αυτή είναι η επιλογή μου...''
Μ-''Ακού αγάπη μου...''
Καλή ανάγνωση ❤️❤️❤️🤗
DU LIEST GERADE
Your choice (Greek)
RomantikΗ Αφροδίτη είναι ένα κορίτσι το οποίο έχει περάσει πολλά στην ζωή της αλλά πάντα βρίσκει την δύναμη να συνεχίσει. Όταν όμως μπει στην ζωή της ο Ορέστης, ο καθηγητής της, θα νομίζει ότι επιτέλους θα βρει την ευτυχία ...Αλλά μπορεί και όχι... Ποιος θα...