Σήμερα είναι Τρίτη. Σηκώθηκα το πρωί αλλά δεν αισθανόμουν καθόλου καλά.Με πονούσε πολύ το στομάχι μου ,γενικά αυτές τις μέρες δεν τρώω καθόλου καλά.Νιώθω σαν κάτι να μου λείπει σαν κάτι να με φοβίζει για το μέλλον.Έχω πιάσει πολλές φορές τον εαυτό μου να κλαίει ξαφνικά χωρίς κάνεις να μου έχει κάνει κάτι. Στη σχολή δεν έχω πάει καθόλου αυτές τις μέρες δεν έχω το κουράγιο. Η Μαρία ανησυχεί πολύ. Νομίζει ότι έχω κάτι σοβαρό και δεν της το λέω, αλλά πραγματικά ούτε εγώ η ίδια δεν ξέρω τι μου συμβαίνει.Το κουδούνι χτύπησε και άνοιξα με το καλύτερο χαμόγελό μου που μπορούσα γιατί ήξερα ότι είναι η Μαρία και δεν ήθελε να τη στεναχωρήσω άλλο.
Α-"Καλώς την κολλητή μου"της είπα και της έκανα μία αγκαλιά.
Μ-"Αγάπη μου όμορφη. Μου έλειψες."
Α-"Και εμένα πολύ.Τι κάνεις; Πώς πάνε τα πράγματα με τον κύριο<< Fifty shades of grey;;>>"της είπα και της έκλεισα το μάτι.Ξέχασα να σας αναφέρω κάποια σημαντικά γεγονότα.Αρχικά η Μαρία μαζί με τον Μιχάλη συναντιόνται που και που. Δεν έχουν σχέση. Βασικά έχουν σχέση αλλά λίγο ιδιαίτερη όπως αποκάλεσα και τον Μιχάλη παραπάνω. Οσο για τον Θάνο το προσπαθήσαμε λίγο αλλά αποφασίσαμε να μείνουμε φίλοι και πιστεύω ότι ήταν το καλύτερο που μπορούσαμε να κάνουμε.
Μ-"Έλα μην τον λες έτσι.Δεν έχουμε καμία σχέση με την ταινία."
Α-"Ναι σωστά, δεν σου έφερε συμβόλαιο αλλά και ούτε εσυ τον άλλαξες όπως έκανε η Anastasia."της είπα με ειρωνικό ύφος.Δεν απάντησε απλά έσκυψε το κεφάλι της."Δεν τα λέω από κακία. Απλά θέλω να σκεφτείς αν είναι αυτό που θέλεις. Αν όντως θέλεις να είσαι με έναν άντρα που εντάξει είναι καλός μαζί σου αλλά το μόνο ραντεβού για να βρεθείτε είναι στο σπίτι του.Αυτό θες;;"της είπα ενώ την κοιτούσα στα μάτια.
Μ-"Αφροδίτη μου δεν ξέρω αν όντως είναι αυτό που θέλω αλλά σίγουρα αυτό τον άνθρωπο τον έχω ερωτευτεί και πιστεύω ότι μπορώ να την αλλάξω. Χθες το βράδυ ήταν η πρώτη φορά μετά από μήνες που μου ζήτησε να κοιμηθώ μαζί του.Αυτός μου έχει δώσει πολλές ευκαιρίες να φύγω μακριά του. Εγώ όμως δεν θέλω."την πήρα αγκαλιά και ήμουν σίγουρη ότι ήξερε τι έκανε."Εσύ πως είσαι;Πως νιώθεις;Είσαι καλύτερα;"
Α-"Πραγματικά δεν ξέρω ούτε εγώ η ίδια τι νιώθω.Βασικά νομίζω ότι νιώθω κενή,ένα τίποτα. Είναι κάτι μέρες που πονάω στο στήθος εκεί στην καρδιά νιώθω ένα βάρος σαν κάτι να με πνίγει αλλά ούτε εγώ η ίδια Δεν ξέρω την αιτία."τα μάτια μου άρχισαν να δακρύζουν αλλά για ακόμα μία φορά δεν ηξερα τον λογο.
Μ-"Τον έχεις ερωτευτεί για τα καλά. Πάντως να ξέρεις ότι και εκείνος κάθε φορά που έχουμε το μάθημα του κοιτάει την κενή θέση δίπλα μου.Τον έχω δει να έρχεται προς το μέρος μου σαν να θέλει να ρωτήσει κάτι αλλά τελευταία στιγμή αλλάζει γνώμη και φεύγει."
Α-"Δηλαδή εσυ πιστεύεις ότι ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι εξαιτίας του Ορέστη;"ρώτησα αλλά μέσα μου ήξερα την απάντηση.
Μ-"Μωρό μου σήκω και πήγαινε δίπλα.Μόλις τον δεις κάνε αυτό που λέει η καρδιά σου.Κάνε όσα είσαι έτοιμη να κάνεις."μου έδωσε ένα φιλί στο μέτωπο και έφυγε.Σηκώθηκα όρθια με όσο αυτοπεποίθηση είχα και βγήκα από το σπίτι. Πήγα έξω από την πόρτα του και λίγο πριν το μετανιώσω χτύπησα το κουδούνι. Η πόρτα άνοιξε γρήγορα και τον αντίκρισα μπροστά μου. Με κοιτούσε με ύφος χωρίς να ρωτήσω μπήκα μέσα και βρέθηκα στο σαλόνι. Το σπίτι ήταν λίγο χάλια παντού υπήρχαν μπουκάλια από κρασί, ουίσκι και βότκα. Εκείνη τη στιγμή όμως δεν μου φαινόταν να ηταν μεθυσμένος. Πάνω στον πάγκο που υπήρχε μεταξύ του σαλονιού και της κουζίνας παρατήρησα μία κούπα με καφέ και οι υποψίες μου βγήκαν αληθινές. Τον πλησίασα ώστε η απόστασή μας να είναι μηδενική.
Α-"Δεν αντέχω άλλο"του είπα και τον φίλησα.
Χωρίς να πει κάτι αμέσως με πήρε στην αγκαλιά του και εγώ πέρασα τα πόδια μου γύρω από τη μέση του. Το φιλί του δεν ήταν άγριο ούτε κτητικό αντιθέτως έδειχνε ότι ήθελε να το απολαύσει.Το χέρι του άρχισε να χαϊδεύει τα μαλλιά μου.Σταμάτησε το φιλί και ακούμπησε τα μέτωπα μαζί κοιτώντας με μες στα μάτια.
Ο-"Θέλω να με περιμένεις μέχρι το καλοκαίρι, σε παρακαλώ.Μόνο αυτό σου ζητάω όλα πρόκειται να αλλάξουν."είπε και μου άνοιξε την πόρτα για να φύγω.Δεν μου έδωσε ούτε μία εξήγηση.
Τι εννοούσε με αυτό;Ολο το βράδυ προσπαθούσα να καταλάβω τι ήθελε να πει. Μέχρι και τη Μαρία έβαλα να μάθει από τον Μιχάλη τι έχει γίνει αλλά ούτε αυτός ήξερε. Το μόνο που μου μένει να κάνω είναι να περιμένω. Μέχρι το καλοκαίρι μένει λίγος καιρός πρέπει να κάτσω να διαβάσω για τις εξετάσεις γιατί όπως είπε και αυτός μετά όλα θα αλλάξουν.
Ακούστε και το τραγούδι καθώς το διαβάζετε 💕⬆️
Γειά σας... Ελπίζω να σας άρεσε.Θα τα πούμε πολύ σύντομα.❤️
أنت تقرأ
Your choice (Greek)
عاطفيةΗ Αφροδίτη είναι ένα κορίτσι το οποίο έχει περάσει πολλά στην ζωή της αλλά πάντα βρίσκει την δύναμη να συνεχίσει. Όταν όμως μπει στην ζωή της ο Ορέστης, ο καθηγητής της, θα νομίζει ότι επιτέλους θα βρει την ευτυχία ...Αλλά μπορεί και όχι... Ποιος θα...