Następnego dnia poszłam do szkoły i się rozejrzałam. Max opiera się o samochód jak zwykle, a Mia z Oliverem stoją i o czymś gadają. Widać że Max stoi zamyślony. Podeszłam do nich i spojrzałam na Mię.
- Pójdziesz ze mną na zakupy?
Przytuliłam ją, tak samo i Olivera.
- O taaak, muszę sobie kupić nowe ciuchy, bo ktoś nie potrafi wstawić prania i wszystko mi się skurczyło.
Spojrzała na Olivera, a ja się zaśmiałam.
- Biedna. To od razu możemy coś zjeść, bo tata pracuje do późna, a mama Max'a poszła szukać pracy i nic nie mam w domu.
- Jasne, ale twoja ciocia...
- Miały pogadać, ale ciocia musiała wyjechać dzisiaj do Anglii bo coś tam ma do załatwienia.
- Przyjmie jego mamę?
- Chyba tak. I pewnie musi znaleźć jakieś stanowisko dla niej i tak dalej. I też jest zazdrosna o wujka, ale to norma.
- No tak.
Zaśmiała się.
- Ze mną to nie masz zamiaru się przywitać? Ani na mnie spojrzeć?
Max powiedział, więc na niego spojrzałam.
- Powiedziałam ci, że dopóki nie pójdziesz do lekarza, nie odezwę się do ciebie.
- Właśnie to zrobiłaś.
- Spierdalaj.
Poszłam do klasy i weszłam spóźniona, a za mną też Max, Oliver i Mia.
- Cała nasza paczka w komplecie, no proszę.
Nauczycielka powiedziała.
- A dzień dobry.
Zaśmiałam się.
- Mamy projekt w parach. Ariana siadasz z Kevinem, Max z Dylanem, Oliver z... Ashley, a Mia z Kirą.
- Mam być z tym debilem?
Max uniósł brwi.
- Tak. Znaczy, to nie jest debil. Po prostu siadajcie tam gdzie powiedziałam.
Kevin to klasowy przystojniak! Każda chce z nim być, ale nieee. Laski najczęściej gadają o nim i o Max'ie.
- Hej.
Zaśmiałam się i usiadłam obok niego.
- Hej.
Uśmiechnął się. Ma cudowny uśmiech. Ale i tak Max lepszy.
- Więc... Co mamy robić?
Zaśmiałam się, a on wziął książkę. Ma dobre oceny. Nie jest typowym złym chłopcem, tylko dobrym, z dobrej rodziny i nie wiem czy był w łóżku. Mi nie udało się go nigdy uwieść w żaden sposób. Jest strasznie niedostępny. Ale jejku... Brązowe, kręcone włosy co jest mega urocze, lekko ciemna karnacja, ale tylko troszeczkę, mięśnie prawie takie same co u Max'a i metr osiemdziesiąt wzrostu. Och, i ciemne niebieskie oczy. Nie znam dziewczyny, której on się nie podoba. Nie dość że mądry to przystojny i taki mega uroczy. Dostałam wiadomość, więc wyjęłam telefon.
Dupa 🍑❤️:
ZAZDROSZCZĘ JEEEZUUUUUJa:
MASZ OLIVERADupa 🍑❤️:
CICHODupa 🍑❤️:
Jak pachnie?!Ja:
Nie będę go wąchać XDDDDDupa 🍑❤️:
JEZU NO POWACHAJ GO
CZYTASZ
New Roommate || ZAKOŃCZONE
Fiksi Remaja04.02.2019 - 30.05.2019 💓 1 milion wyświetleń - 02.05.2020 ❤️