Harry leżał w łóżku, cały czas będąc daleko myślami. Nie umiał skupić się na niczym innym, jak tylko przebieg poprzedniego dnia.
Pierwsze spotkanie ze swoim dominującym wyobrażał sobie jako bardzo miłego. Myślał, że może kiedy zostanie do kogoś dopasowany, wybiorą się razem do kawiarni albo na pizzę. Właściwie to gdziekolwiek, byle tylko się poznać. Jednak nic takiego nie miało miejsca. Jedynym co powiedział Louis było "odezwę się" i tak naprawdę tyle go widział.
- Harry, będzie dobrze. Przecież to nic takiego. - powiedział sam do siebie, starając się pocieszyć.
Ostatecznie postanowił otworzyć teczkę, którą wczoraj otrzymał od kobiety. Może z tego dowie się czegokolwiek o mężczyźnie, z którym ma spędzić resztę życia. Co ciekawe, zaraz po jej otwarciu znalazł w środku kartkę, na której znajdował się mały kwestionariusz Louisa. To właśnie dzięki niemu mógł dowiedzieć się podstawowych rzeczy.
Imię: Louis
Nazwisko: Tomlinson
Wiek: 30
Adres: 15 Fith St
Numer telefonu: 36951486Zaraz od tą kartką znajdowały się trzy foliowe koszulki. A każda z nich opisana były inną datą. Styles spojrzał na nie niepewnie. W każdej z nich znajdował się test, do którego on sam musiał kilka dni temu podejść. Dopiero po chwili zrozumiał, że są to wszystkie testy do których kiedykolwiek podchodził Louis. Wiedział, że w pewien sposób są to informacje, które wolałby zachować dla siebie, ale zapewne sam Tomlinson przeczytał już cały test Harrego,
nie mając najmniejszych krępacji.- Zabawę czas zacząć. - burknął niepewnie, sięgając po teczkę z 2061 roku.
Część pierwsza - kwestionariusz
Imię: Louis
Nazwisko: Tomlinson
Wiek: 21
Orientacja seksualna: homoseksualny
Zainteresowania: śpiew, fotografia, rysowanieCzęść druga - pytania
Lubię być zdominowany, w szczególności w sypialni.
[1] [2] [3] [4] [5] [X] [7] [8] [9] [10]Lubię doznawać bólu w trakcie seksu i widzieć tego efekty (siniaki, rozcięcia).
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [X] [8] [9] [10]Gdybym mógł zarobić trochę pieniędzy ze sprzedawania swoich filmów pornograficznych, z pewnością bym to zrobił.
[X] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]Nie mam żadnych nietypowych fetyszy, ani nie podnieca mnie nic nietypowego.
[1] [2] [3] [4] [X] [6] [7] [8] [9] [10]Gdybym nie był w stanie zaspokoić mojego partnera, pozwoliłybym, żeby zrobił
to ktoś inny.
[X] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]Chcę usługiwać mojemu partnerowi i traktować go jako najwyższego.
[1] [2] [X] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]Mógłbym obecnie być uległy, a innym razem mógłbym być dominujący.
[1] [2] [3] [4] [X] [6] [7] [8] [9] [10]Z chęcią spróbuję jakiejś rzeczy choć raz, żeby przekonać się, czy ją polubię.
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [X]Chciałbym uprawiać seks z kilkoma osobami w jednym momencie.
[X] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]
CZYTASZ
Neither Dom, nor Sub |Larry|
Fanfiction2070 Każdy po skończeniu 21 roku życia musi podjąć testy, które zadecydują, czy jest on dominujący, czy uległy. Po wypełnieniu takiego testu, każda osoba otrzymuje wyniki, dowiadując się, kim tak naprawdę jest i z kim został dobrany. I w ten sposób...