- Ten test teoretycznie powinieneś znać najbardziej. - Zayn westchnął, kładąc ostatni arkusz przed lokowanym. - To ten sprawił, że jesteście do siebie dopasowani. I to również ten sprawił, że zarówno ty jak i Louis się pomyliliście i można powiedzieć... zamieniliście miejscami.
Część pierwsza - kwestionariusz
Imię: Louis
Nazwisko: Tomlinson
Wiek: 30
Orientacja seksualna: homoseksualny
Zainteresowania: -- Jeśli było ci jakkolwiek żal Louisa widząc poprzedni test, to tutaj będzie tylko i wyłącznie gorzej. On traktował Lou jak swoją zabawkę. Zabronił mu mieć zainteresowania, pasje, cokolwiek. Dlatego możesz zauważyć, że śpiew, który zawsze był dla niego swego rodzaju lekiem także znikł w niepamięć.
Część druga - pytania
Lubię być zdominowany, w szczególności w sypialni.
[X] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]Lubię doznawać bólu w trakcie seksu i widzieć tego efekty (siniaki, rozcięcia).
[X] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]- Jak już mówiłem, Nick był potworem. Nie liczyło się dla niego to, czego chce Louis. Widząc, że chciał być zdominowany, robił wszystko, aby Louis nie miał prawa do niczego. Zdarzało się, że go bił. Ale nie były to klapsy tak jak w przypadku mnie i Nialla. Tak naprawdę Nick używał wszystkiego. Jeżeli pod ręką zalazł się kabel lub coś metalowego... sam możesz się domyślić.
Gdybym mógł zarobić trochę pieniędzy ze sprzedawania swoich filmów pornograficznych, z pewnością bym to zrobił.
[X] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]Nie mam żadnych nietypowych fetyszy, ani nie podnieca mnie nic nietypowego.
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [X] [10]Gdybym nie był w stanie zaspokoić mojego partnera, pozwoliłybym, żeby zrobił to ktoś inny.
[X] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]- Louis nigdy tego nie chciał. Mam na myśli fizycznego dzielenia się partnerem. Kiedy tylko minął etap Luke'a i Nick'a, wrócił do swoich pierwotnych odpowiedzi na ten temat.
Chcę usługiwać mojemu partnerowi i traktować go jako najwyższego.
[1] [X] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]- Nick traktował siebie w taki właśnie sposób, pokazując Louisowi, że nie jest niczego warty. Dosłownie niczego. Bywały nawet dni, że Nick zapraszał do siebie znajomych, pozwalając im się zabawiać z Lou...
Mógłbym obecnie być uległy, a innym razem mógłbym być dominujący.
[1] [2] [3] [4] [X] [6] [7] [8] [9] [10]Z chęcią spróbuję jakiejś rzeczy choć raz, żeby przekonać się, czy ją polubię.
[X] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]- Louis chciał próbować. Chciał zadowolić siebie i swojego partnera. Ale nie był w stanie. Dwa razy mocno się sparzył i udowodniono mu, że próbowanie różnych rzeczy to najgorsze, co go spotkało.
Chciałbym uprawiać seks z kilkoma osobami w jednym momencie.
[X] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]
CZYTASZ
Neither Dom, nor Sub |Larry|
Fanfic2070 Każdy po skończeniu 21 roku życia musi podjąć testy, które zadecydują, czy jest on dominujący, czy uległy. Po wypełnieniu takiego testu, każda osoba otrzymuje wyniki, dowiadując się, kim tak naprawdę jest i z kim został dobrany. I w ten sposób...