JEGO PIERWSZE DOPASOWANIE

1.7K 119 6
                                    

Część pierwsza - kwestionariusz

Imię: Louis
Nazwisko: Tomlinson
Wiek: 21
Orientacja seksualna: homoseksualny
Zainteresowania: śpiew, fotografia, rysowanie

- Pierwszy test Louisa. Jak możesz zauważyć, on uwielbiał śpiewać, robić zdjęcia i godzinami szkicował różne projekty. Wiesz to, ale był w tym tak dobry, że nawet dostał się do szkoły, w której miał szansę projektować. Teraz popatrz na to. -  mulat wskazał palcem na pytania. 

Część druga - pytania

Lubię być zdominowany, w szczególności w sypialni.
[1] [2] [3] [4] [5] [X] [7] [8] [9] [10]

- Sam nie był wtedy pewny tego, jak woli być postrzegany i jak sam się czuje. To była sugestywna odpowiedź. Ale tak się czuł i nikt nie mógł na niego wpłynąć. 

Lubię doznawać bólu w trakcie seksu i widzieć tego efekty (siniaki, rozcięcia).
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [X] [8] [9] [10]

- Z tym było podobnie. Z tą różnicą, że tych rzeczy testował. Wiadomo, że każdy z nas ma partnera seksualnego w swoim życiu, z którym zaczyna odkrywać pewne rzeczy, swoje upodobania. 

Gdybym mógł zarobić trochę pieniędzy ze sprzedawania swoich filmów pornograficznych, z pewnością bym to zrobił.
[X] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]

Nie mam żadnych nietypowych fetyszy, ani nie podnieca mnie nic nietypowego.
[1] [2] [3] [4] [X] [6] [7] [8] [9] [10]

Gdybym nie był w stanie zaspokoić mojego partnera, pozwoliłybym, żeby zrobił to ktoś inny.
[X] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]

- Środkowe pytanie pominę, bo wierz mi, sam nie muszę wiedzieć dokładnie wszystkiego o swoim przyjacielu. Ale jak widzisz po pierwszym i ostatnim pytaniu, Louis bardzo cenił sobie relacje z drugą osobą i otaczającą ich intymność. - Zayn świadomie pominął kilka pytań, skupiając się tylko na tych, które uważał za najbardziej istotne. 

Chcę usługiwać mojemu partnerowi i traktować go jako najwyższego.
[1] [2] [X] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]

Mógłbym obecnie być uległy, a innym razem mógłbym być dominujący.
[1] [2] [3] [4] [X] [6] [7] [8] [9] [10]

Z chęcią spróbuję jakiejś rzeczy choć raz, żeby przekonać się, czy ją polubię.
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [X]

Chciałbym uprawiać seks z kilkoma osobami w jednym momencie.
[X] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]

- Tutaj ponownie widzisz sytuację z intymnością. 

Pomysł bycia torturowanym seksualnie brzmi obiecująco.
[X] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]

Naturalnie podejmę się opiekuńczej, przewodniej, niemal rodzicielskiej roli w związku.
[1] [X] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]

Odczuwam potrzebę traktowania mojego partnera jako osobę najważniejszą, którą muszę spełniać i jej usługiwać.
[1] [2] [3] [4] [5] [X] [7] [8] [9] [10]

Neither Dom, nor Sub |Larry|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz